wij hebben zelf een katteloop gemaakt maar ik vind hem vrij glad.
wat zou ik erop kunnen maken?
waar kan ik dat eventueel kopen?
waarschijnlij komt er ook nog een eigen schutting en wip

Moderator: moderatorteam
bij favoriet vind ik het dus zo duur*Anita* schreef:Op de hondenclub hebben we zilverzand over de verf gestrooid terwijl het nat was en daarna nogmaals dun afgelakt.
Als prijs geen probleem is kun je ook rubber bij favoriet bestellen
dacht ik al.lonneke schreef:bij favoriet vind ik het dus zo duur*Anita* schreef:Op de hondenclub hebben we zilverzand over de verf gestrooid terwijl het nat was en daarna nogmaals dun afgelakt.
Die heeft Erik gemaakt*Anita* schreef:dacht ik al.lonneke schreef:bij favoriet vind ik het dus zo duur*Anita* schreef:Op de hondenclub hebben we zilverzand over de verf gestrooid terwijl het nat was en daarna nogmaals dun afgelakt.
Ben trouwens wel benieuwd hoe jullie de katteloop hebben gemaakt
Wil er ook 1 maken waarschijnlijk zodat ik tussendoor wat kan trainen
dwarslatten heb ik welspijkerhond schreef:Mijn ''katteloop'' thuis is niet meer dan een balk van 2 meter op 30-40 cm verhoging met op- en afloopplanken er tegenaan maar inderdaad ook te glad. Ik wilde deze week of een paar goedkope tapijttegels gaan kopen bij de kwantum of zo om erop te lijmen of ik heb nog een stukje onderfolie (soort schuimrubber spul) erop plakken. Verven met zand etc is mij al weer te veel ''gedoe'', het is maar voor even om het leren wachten bij de afloop te kunnen oefenen. Dwarslatjes erop timmeren doe ik bij nader inzien toch maar niet, ik ben te bang voor splinteren.
ja die zou ik wel willen de omschrijving_Do_ schreef:Wat was je kwijt om zelf een kattenloop te maken?
Ik heb al een boel gebouwd maa rnog geen raakvlakken.
Heb wel een engelse omschrijving voor een wip en schutting als je daar in ge interesserd bent
Ach je hebt mijn tuintje geziencrutz schreef:ff volledig off topic, Minna, heeft Chic nu ook al die onhebbelijke familie tic.....bierflesjes......![]()
on topic, zou idd met verf en zand werken, is gewoon voldoende antislip, wel fijn hoor, thuis kunnen oefenen...
idd, ruimte zat....lonneke schreef:Ach je hebt mijn tuintje geziencrutz schreef:ff volledig off topic, Minna, heeft Chic nu ook al die onhebbelijke familie tic.....bierflesjes......![]()
on topic, zou idd met verf en zand werken, is gewoon voldoende antislip, wel fijn hoor, thuis kunnen oefenen...![]()
Dus kan er wel een paar dingen in kwijt
Nee want heb nog steeds niks voor op dat kreng dus die staat alleen maar in de schuurSuusBG schreef:ik ben wel heel benieuwd naar je kattenloop lonneke! Ondertussen al een foto gemaakt?
Je bedoelt dat hij nog niet af is?lonneke schreef:Nee want heb nog steeds niks voor op dat kreng dus die staat alleen maar in de schuurSuusBG schreef:ik ben wel heel benieuwd naar je kattenloop lonneke! Ondertussen al een foto gemaakt?