Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
lieke schreef:Ik wil ook wel helpen hoor, en ik bied gratis de diensten van mijn (erg sterke ) 12-jarige zoon aan. Doet-ie ook wat nuttigs.
Ik doe nergens aan mee dus ben overal inzetbaar, als ik Kyra en Lyndie ergens aan vast kan binden.
En ik kan er ook om 12.00 uur zijn.
Super
Ik moet even een overzichtje maken, dank voor de reacties hier en via pb. Als ik een overzichtje heb gemaakt, kom ik bij jullie terug.
Aangezien ik ook kom en met Sharmaye, maar verder niets te doen heb ( ja kletsen en rondlopen ) wil ik je ook graag helpen. Ben zowel handig met de handjes als met het hoofd. Zolang ik maar niets creatiefs hoeft te doen komt het goed! Dus plan mij maar in.
lieke schreef:Ik wil ook wel helpen hoor, en ik bied gratis de diensten van mijn (erg sterke ) 12-jarige zoon aan. Doet-ie ook wat nuttigs.
Ik doe nergens aan mee dus ben overal inzetbaar, als ik Kyra en Lyndie ergens aan vast kan binden.
Super
Ik moet even een overzichtje maken, dank voor de reacties hier en via pb. Als ik een overzichtje heb gemaakt, kom ik bij jullie terug.
Heb je dat overzichtje al of wordt het de 21e een grote verrassing als zoonlief en ik om 12.00 uur bij de ingang staan?
Super
Heb je dat overzichtje al of wordt het de 21e een grote verrassing als zoonlief en ik om 12.00 uur bij de ingang staan?
Ik ben met een draaiboek bezig, die krijg je van tevoren
Oh ik heb trouwens Barbara ook mee dus ik denk dat we die ook wel een beetje aan het werk kunnen zetten (al moet wel 1 van osn Tibs wat in bedwang houden natuurlijk )
sirene schreef:Zijn er vooraf geen vrijwilligers meer nodig ?
Ik wil best vroeg(er) komen als er hulp nodig is.
Op zich zijn de taken verdeeld, maar ik denk dat ik best nog extra handjes kan gebruiken. Maar het kan dus ook zijn dat je gewoon op je kont mag zitten :smile1: