Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wauw

Moderator: moderatorteam

Sanne!!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labradeitje!
Aantal honden: 1

Wauw

Ongelezen bericht door Sanne!! »

Met een chihuahua dit kunnen! Echt super knap

" onclick="window.open(this.href);return false;
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
Baily&Luna
Zeer actief

Re: Wauw

Ongelezen bericht door Baily&Luna »

ziet er leuk uit ja :lol1:
is ook gewoon een kwestie van veel oefenen, oefenen, oefenen
dan zie je maar weer dat iedere hond het kan :wink:
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

ziet er geweldig uit :lol1: :cheer:
Lellibel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatische hond.

Ongelezen bericht door Lellibel »

heel knap ! Maar chihuahua's zijn niet dom hoor, het zijn slimme kleine hondjes. Toch vind ik het er spectaculairder uit zien als een grote hond het doet, zoals bijvoorbeeld honey de duitse dog! Dát is speciaal. Een duitse dog is een meer op zich zelf hond en als je zo'n band hebt dat je hem zulke dingen kunt leren en er zo veel plezier aan beleefd.. dat vind ik práchtig :ok:
Afbeelding
shanty

Ongelezen bericht door shanty »

Leuk he. Lijkt me wel heel moeilijk hoor zo'n kleinhondje.. Vooral omdat je de jury natuurlijk goed moet laten zien wat het hondje allemaal doet omdat de bewegingen veel kleiner zijn.

Het hondje moet wel een beetje uitstraling en persoonlijkheid hebben vind ik dat mist deze wel een beetje.

Mijn vriendin heeft een dwerg pincher waarmee ze dogdance doet en ook best heel goed doet op wedstrijden. Die heeft ook echt een uitstraling daar kan je echt wat mee.
Nakisha
moderator
Mijn ras(sen): Coahuila

Ongelezen bericht door Nakisha »

Wat een heerlijk filmpje en wat een schatje... echt leuk om te zien dat er met zo'n hondje aan Doggydance word gedaan. :I: :I:
Afbeelding
Shibby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje

Ongelezen bericht door Shibby »

Supercool! :mrgreen:
Afbeelding
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
Dianavdberkt
Zeer actief

Ongelezen bericht door Dianavdberkt »

Leuk lief filmpje. Knap gedaan. Ik zelf zou alleen ontzettend bang zijn erop te gaan staan. :oeps:
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door _Leonie »

Echt gaaf haha, mocht ik ooit een Chihuahua kopen dan gaat die op agility ofzo. Als die maar iets stoers doet. :mrgreen:
Maar ze zijn echt reuze slim, vind het knapper van iemand met een Engelse Bulldog ofzo. :smile:
Essy

Ongelezen bericht door Essy »

Lellibel schreef:heel knap ! Maar chihuahua's zijn niet dom hoor, het zijn slimme kleine hondjes. Toch vind ik het er spectaculairder uit zien als een grote hond het doet, zoals bijvoorbeeld honey de duitse dog! Dát is speciaal. Een duitse dog is een meer op zich zelf hond en als je zo'n band hebt dat je hem zulke dingen kunt leren en er zo veel plezier aan beleefd.. dat vind ik práchtig :ok:
Nou, moet je eens een DD tussen je benen door laten gaan :mrgreen: Ik ben best lang, maar Gijs zit toch echt klem met z'n 80 kilo.
Maar met zo'n chihuahua zou ik inderdaad het gevoel van 'walking on broken glass' hebben :smile: Ik zou zo'n beessie zo aan gort hebben getrapt.
Carma
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie

Ongelezen bericht door Carma »

Dianavdberkt schreef:Leuk lief filmpje. Knap gedaan. Ik zelf zou alleen ontzettend bang zijn erop te gaan staan. :oeps:
Ik ook hoor! :oeps:
Wel leuk om te zien, met deze wawa wordt tenminste lekker gewerkt :ok:
Afbeelding
_Jules_
Zeer actief
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door _Jules_ »

Lellibel schreef:heel knap ! Maar chihuahua's zijn niet dom hoor, het zijn slimme kleine hondjes. Toch vind ik het er spectaculairder uit zien als een grote hond het doet, zoals bijvoorbeeld honey de duitse dog! Dát is speciaal. Een duitse dog is een meer op zich zelf hond en als je zo'n band hebt dat je hem zulke dingen kunt leren en er zo veel plezier aan beleefd.. dat vind ik práchtig :ok:
Honey is geweldig :I: :I:
Afbeelding
Lellibel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatische hond.

Ongelezen bericht door Lellibel »

Essy schreef:
Nou, moet je eens een DD tussen je benen door laten gaan :mrgreen: Ik ben best lang, maar Gijs zit toch echt klem met z'n 80 kilo.
Maar met zo'n chihuahua zou ik inderdaad het gevoel van 'walking on broken glass' hebben :smile: Ik zou zo'n beessie zo aan gort hebben getrapt.
dan kan je hem toch leren tussen je benen door te kruipen :F:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Dogdance en Frisbee”