Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wauw
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
Re: Wauw
ziet er leuk uit ja
is ook gewoon een kwestie van veel oefenen, oefenen, oefenen
dan zie je maar weer dat iedere hond het kan

is ook gewoon een kwestie van veel oefenen, oefenen, oefenen
dan zie je maar weer dat iedere hond het kan

- Lellibel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatische hond.
heel knap ! Maar chihuahua's zijn niet dom hoor, het zijn slimme kleine hondjes. Toch vind ik het er spectaculairder uit zien als een grote hond het doet, zoals bijvoorbeeld honey de duitse dog! Dát is speciaal. Een duitse dog is een meer op zich zelf hond en als je zo'n band hebt dat je hem zulke dingen kunt leren en er zo veel plezier aan beleefd.. dat vind ik práchtig 

Leuk he. Lijkt me wel heel moeilijk hoor zo'n kleinhondje.. Vooral omdat je de jury natuurlijk goed moet laten zien wat het hondje allemaal doet omdat de bewegingen veel kleiner zijn.
Het hondje moet wel een beetje uitstraling en persoonlijkheid hebben vind ik dat mist deze wel een beetje.
Mijn vriendin heeft een dwerg pincher waarmee ze dogdance doet en ook best heel goed doet op wedstrijden. Die heeft ook echt een uitstraling daar kan je echt wat mee.
Het hondje moet wel een beetje uitstraling en persoonlijkheid hebben vind ik dat mist deze wel een beetje.
Mijn vriendin heeft een dwerg pincher waarmee ze dogdance doet en ook best heel goed doet op wedstrijden. Die heeft ook echt een uitstraling daar kan je echt wat mee.
- Shibby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
- Aantal honden: 1
-
- Zeer actief
Leuk lief filmpje. Knap gedaan. Ik zelf zou alleen ontzettend bang zijn erop te gaan staan. 

- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
Echt gaaf haha, mocht ik ooit een Chihuahua kopen dan gaat die op agility ofzo. Als die maar iets stoers doet.
Maar ze zijn echt reuze slim, vind het knapper van iemand met een Engelse Bulldog ofzo.

Maar ze zijn echt reuze slim, vind het knapper van iemand met een Engelse Bulldog ofzo.
Nou, moet je eens een DD tussen je benen door laten gaanLellibel schreef:heel knap ! Maar chihuahua's zijn niet dom hoor, het zijn slimme kleine hondjes. Toch vind ik het er spectaculairder uit zien als een grote hond het doet, zoals bijvoorbeeld honey de duitse dog! Dát is speciaal. Een duitse dog is een meer op zich zelf hond en als je zo'n band hebt dat je hem zulke dingen kunt leren en er zo veel plezier aan beleefd.. dat vind ik práchtig

Maar met zo'n chihuahua zou ik inderdaad het gevoel van 'walking on broken glass' hebben
- Carma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie
Ik ook hoor!Dianavdberkt schreef:Leuk lief filmpje. Knap gedaan. Ik zelf zou alleen ontzettend bang zijn erop te gaan staan.

Wel leuk om te zien, met deze wawa wordt tenminste lekker gewerkt

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Honey is geweldigLellibel schreef:heel knap ! Maar chihuahua's zijn niet dom hoor, het zijn slimme kleine hondjes. Toch vind ik het er spectaculairder uit zien als een grote hond het doet, zoals bijvoorbeeld honey de duitse dog! Dát is speciaal. Een duitse dog is een meer op zich zelf hond en als je zo'n band hebt dat je hem zulke dingen kunt leren en er zo veel plezier aan beleefd.. dat vind ik práchtig

- Lellibel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatische hond.
dan kan je hem toch leren tussen je benen door te kruipenEssy schreef:Nou, moet je eens een DD tussen je benen door laten gaanLellibel schreef:heel knap ! Maar chihuahua's zijn niet dom hoor, het zijn slimme kleine hondjes. Toch vind ik het er spectaculairder uit zien als een grote hond het doet, zoals bijvoorbeeld honey de duitse dog! Dát is speciaal. Een duitse dog is een meer op zich zelf hond en als je zo'n band hebt dat je hem zulke dingen kunt leren en er zo veel plezier aan beleefd.. dat vind ik práchtigIk ben best lang, maar Gijs zit toch echt klem met z'n 80 kilo.
Maar met zo'n chihuahua zou ik inderdaad het gevoel van 'walking on broken glass' hebbenIk zou zo'n beessie zo aan gort hebben getrapt.