Gisteren bij It takes two een teamwedstrijd gedaan.
Mijn teammaat zou het gedeelte lopen met de raakvlakken dan kon coopertje gewoon lekker racen :N:
En dat heb ik geweten

http://www.youtube.com/watch?v=mWsUCwmZ7DY
Moderator: moderatorteam
het is echt niet normaal hoorInge O schreef::N: hou dat bij :N:!
Ja dat scheelt..._Inge_ schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig is Toby wat langzamer
nee joh die moet het nog lerenspijkerhond schreef:Eens, maar de ''afstandbediening'' doet het prima
O.K. tis geloof ik niet altijd de juiste hindernis? Maar IK vind op dit flimpje dat je inderdaad razendsnelle hond goed voor je uit werkt maar dat zegt misschien meer over mijn niveau behendigheidspijkerhond schreef:
Eens, maar de ''afstandbediening'' doet het prima
nee joh die moet het nog leren
Coopertje loopt ook pas A landelijkspijkerhond schreef:O.K. tis geloof ik niet altijd de juiste hindernis? Maar IK vind op dit flimpje dat je inderdaad razendsnelle hond goed voor je uit werkt maar dat zegt misschien meer over mijn niveau behendigheidspijkerhond schreef:
Eens, maar de ''afstandbediening'' doet het prima
nee joh die moet het nog leren
nog niet helemaalCarma schreef:Haha, hij maakt de verwachtingen wel waar! Wat een snelle Jelle zeg
Ok, de verwachtingen qua snelheid danlonneke schreef:nog niet helemaalCarma schreef:Haha, hij maakt de verwachtingen wel waar! Wat een snelle Jelle zeg
Maar dat is niet zo gekCarma schreef:Ok, de verwachtingen qua snelheid danlonneke schreef:nog niet helemaalCarma schreef:Haha, hij maakt de verwachtingen wel waar! Wat een snelle Jelle zeg
poembaa schreef:Hihihi, gaat lekker toch !!!! En de rest komt nog wel. Geduld hihihi
*Anita* schreef:misschien toch weer aan atletiek gaan doen ehhh sprinttraining
dank jeMay Linn schreef:Gaaf hondje!!!
in het begin was het nog erger als ik hier zei dan stond ie echt naast me terwijl ie dan die kant op moestHilde schreef:Wat een enthousiasme!Trouwens, complimenten, als Coop een fout maakt en jij roept hem terug dan staat 'ie ongeveer direct naast je!
Een hond maakt geen fouten, alleen de handler!als Coop een fout maakt
We snappen elkaar toch?Minna schreef:Een hond maakt geen fouten, alleen de handler!