Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Kat van zoon

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

vinkje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Boomertje

Kat van zoon

Ongelezen bericht door vinkje »

Ik kreeg gisteravond telefoon van een heel verdrietige schoondochter.
Mijn jongste zoon en vriendin hebben drie katten en een hond.
Terwijl ze de hond uit gingen laten ontsnapte er ook een kat, de kat was al eens eerder ontsnapt en pas na drie weken terug gekomen, Alles afgebeld toen amivedi de dierenambulance, maar die stelden hun gerust door te zeggen dat een kat ooit wel langer weg bleef.
Dus de kat was nu ook alweer drie weken weg, ze waren er toch niet gerust op, en toen ze op een site drie gevonden katten zagen staan, waarvan een een gecastreerde kater met een kruisje er achter, zijn ze naar de dierenambulance gegaan, en daar heeft mijn zoon hun kat geindentificeert. Ze hadden hem bewaart.
Het beestje is op een drukke weg vlak bij hun flat aan gereden, de automobilist reed gewoon door, maar een vrouw die er achter reed stopte en heeft zich over de kat ontfermt en de Dierenambulance gebeld.
Emmetje leefde nog, ze zijn er mee naar een DA gegaan, maar ze hebben hem daar in laten slapen, hij was erg gewond aan zijn koppie, zo vertelde de mensen van de dierenambulance.
Mijn schoondochter huilde zo aan de telefoon, en mijn zoon was er ook heel verdrietig over.
Ik vind het zo erg, want natuurlijk ken ik de katjes ook allemaal heel goed. :jank:
Mijn oudste zoon en zijn vrouw hebben ook drie katten.
Maar die wonen niet in een flat, en die hebben een buitenkennel, de katten kunnen van uit de huiskamer door een kattentunneltje de buitenkennel in. En dat is natuurlijk veilig. Maar op een flat gaat dat niet.
Afbeelding

Als je de mensen leert kennen, ga je van dieren houden.
Inne
Zeer actief
Aantal honden: 1

Re: Kat van zoon

Ongelezen bericht door Inne »

Wat sneu :( . Kleine troost misschien dat ze hun kat toch terug hebben en kunnen begraven... Sterkte in elk geval voor hen en jou.
Afbeelding
Madison

Boris, voor altijd in mijn hart
S@ndr@
Zeer actief

Re: Kat van zoon

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

ze weten in ieder geval dat hij nu niet zomaar rondzwerft,
sterkte :roos:
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”