Gaat iemand daar heen?

Moderator: moderatorteam
Ehh ja, dat bedoel ik.tervueren milo schreef:Het is op zondag 22 augustus en niet zaterdag.
Haha, dat zou inderdaad jammer zijn. Ben ik in ieder geval wel op tijd.tervueren milo schreef:Nee ,niet dat je gestreken en gesteven zaterdag in Dieren staat
Nee daarom, dat vind ik ook vreemd.shibashira schreef:Wat ontzettend apart dat je een kopie mee moet nemen van de bankafschrift. Hier snap ik niks van... neem toch aan dat ze de nummers niet opsturen als je niet betaald hebt?
Hopelijk krijg ik vandaag de nummers ook binnen.
Ik heb jullie gezien en op de foto gezet!shibashira schreef:Ik heb de nummers vandaag ook binnengekregen 76 en 77. Zal het op volgorde zijn? Zo ja, dan is mijn Taro waarschijnlijk de enige Shiba reu. Heb meteen maar een printje gemaakt van internetbankieren... apart, maar wil ook niet het risico lopen geweigerd te worden.![]()
Hopen dat we mooi weer hebben en iedereen een fijne dag. Wie weet treffen we elkaar wel
Nee hoor, is prima! Als je ze groot wilt, pb je email adres maar even, dan kan ik ze sturen.shibashira schreef:Dan waren de nummers zeker opgeschoven.... heb ik van de verkeerde
Maar ik ga meteen even naar de fotohoek voor jullie ervaringen.
De foto's van Taro heb ik van het forum geplukt als je het niet erg vind.
Is dit toevallig een hondje van jullie? Stond in de erering bij de baby's.miekemuis schreef:wat een grandioze dag fotos staan op onze site http://www.ruwhaarteckelfokker.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Nee sorry, ik heb geen Ca de bou gezien. Helaas.cadeboualmere schreef:Heeft iemand nog foto's van de cadebou die daar mee deed?