Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Op zoek naar IPO-vereniging

Hier kan gesproken worden over de africhting van honden, pakwerk of politiehonden.

Moderator: moderatorteam

stefanie
Zeer actief

Op zoek naar IPO-vereniging

Ongelezen bericht door stefanie »

Ik ben op zoek naar een leuke IPO-vereniging om met mijn MH van 10 maanden te gaan trainen.
Nu zitten er een paar redelijk in de buurt en ik vroeg me af of iemand hier deze verenigingen kent. Ik ga natuurlijk zelf ook kijken maar alle info is natuurlijk welkom.
Het gaat om http://www.wvsd.eu/, http://hsvbotlek.mijnhonden.nl/ en http://www.chv-ijsselstroom.nl/
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Re: Op zoek naar IPO-vereniging

Ongelezen bericht door LongFields »

Je zou ook bij een NVBH-kringgroep kunnen gaan trainen, daar trainen doorgaans bijna alleen Belgen en is een hoop ervaring met het ras te vinden. Op de NVBH site kun je de adressen en websites van de diverse kringgroepen bekijken.
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

stefanie schreef:Ik ben op zoek naar een leuke IPO-vereniging om met mijn MH van 10 maanden te gaan trainen.
Nu zitten er een paar redelijk in de buurt en ik vroeg me af of iemand hier deze verenigingen kent. Ik ga natuurlijk zelf ook kijken maar alle info is natuurlijk welkom.
Het gaat om http://www.wvsd.eu/, http://hsvbotlek.mijnhonden.nl/ en http://www.chv-ijsselstroom.nl/
Botlek is een leuke vereniging :ok:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
stefanie
Zeer actief

LongFields schreef:Je zou ook bij een NVBH-kringgroep kunnen gaan trainen, daar trainen doorgaans bijna alleen Belgen en is een hoop ervaring met het ras te vinden. Op de NVBH site kun je de adressen en websites van de diverse kringgroepen bekijken.
Ik heb 1 kringgroep in de buurt gevonden, die was ik vergeten erbij te zetten. Dat is NVBH Kringgroep Den Haag, die trainen in Rotterdam.
De andere zijn allemaal NBG-verenigingen.
Malinois schreef:Botlek is een leuke vereniging :ok:
Oke, thanx! Dat is ook lekker dichtbij. Een buurvrouw traint daar sinds kort met haar DH maar geen IPO.
Rob Chaams hoen
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): stamboom mechelaars, knpv en IPO
www.hondentrainingkruisland.nl

Ongelezen bericht door Rob Chaams hoen »

heb je ook nog, das wel een beetje verder, MEDIO in Dinteloord.Daar zit véél ,,wetenschap"!!! :E:
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Rob Chaams hoen schreef:heb je ook nog, das wel een beetje verder, MEDIO in Dinteloord.Daar zit véél ,,wetenschap"!!! :E:
kan ook, maar 'veel' ach tja... nee daar ben ik het niet zo heel erg mee eens :wink:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Rob Chaams hoen
Vaste gebruiker

ja, oke, het zit er nog wel hoor...de instructeur van oa J Gijsen, D v. Belsen (toch WK gangers!) , A pakwerker R.Aarsen en anderen is daar nog steeds hoor (Peter van Burg).

ik train daar trouwens niet.
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Rob Chaams hoen schreef:ja, oke, het zit er nog wel hoor...de instructeur van oa J Gijsen, D v. Belsen (toch WK gangers!) , A pakwerker R.Aarsen en anderen is daar nog steeds hoor (Peter van Burg).

ik train daar trouwens niet.
ehm dat is wel een beetje heel erg gedateerde info hoor, Dave van Belzen is mijn instrukteur nl. en traint al zeker 10 jaar bij HSV de Duiventoren.
John Gijssen heeft een pup van mij, trainde al 7 jaar ook bij de Duiventoren en is sinds 3 jaar lid bij De Wildert.
En Richard Aarsen die is ook al ruim een jaar of 3 lid van De Wildert.....
:N:
Afbeelding
stefanie
Zeer actief

Rob Chaams hoen schreef:heb je ook nog, das wel een beetje verder, MEDIO in Dinteloord.Daar zit véél ,,wetenschap"!!! :E:
Dat gaat me net een beetje te ver maar bedankt voor de tip. :ok:
Rob Chaams hoen
Vaste gebruiker

ja oké, dat weet ik.wie heeft hun geholpen om zo ver te komen?, ook al is dat gedateerd...NIEMAND kan het alleen!
bij jullie om de hoek zitten ook wat goede honden...wat te denken van Kees Krijgsman.5 WK rottweilers, ja weet ik...is geen mechel...maar doe het maar eens :tongue:
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Rob Chaams hoen schreef:ja oké, dat weet ik.wie heeft hun geholpen om zo ver te komen?, ook al is dat gedateerd...NIEMAND kan het alleen!
bij jullie om de hoek zitten ook wat goede honden...wat te denken van Kees Krijgsman.5 WK rottweilers, ja weet ik...is geen mechel...maar doe het maar eens :tongue:
Nee zeker niet maar als ze daar zo goed waren, waren ze dat nu ook nog... en ik zie echt zo goed als niets daar van op wedstrijden hoor... :19:
Dus waren het de individuele personen en die zijn daar weg.

Geen idee, ken ik niet, bij ons trainen ook rottweilers dat zijn de enigen die ik ken.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “KNPV en IPO”