poembaa schreef:Hihihi, ja, ik snap ook wel dat jij ook maar "The messenger" bent.
MAar moeten we kijken op die site van KCNOP? Ook voor de inschrijvingen in Almere?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het allemaal wel wat vaag vindt. De Belgische Herder Vereniging organiseert het toch? Dan is het toch logischer als het op hun eigen site komt? Nou ja, ik wacht het wel weer af. Is er ook nog ergens te vinden waar het psies is. Almere kan best groot zijn ....
Ja, de startlijst voor Almere komt ook op de site van KC NOP:
http://www.kcnop.nl/
De Belgische Herdervereniging heeft NIET deze benefietwedstrijden georganiseerd! Dit is in eerste instantie een particulier initiatief geweest van Angela Gelauf (voorheen Pos). Men heeft diverse clubs, waaronder de NVBH en nieuwe vereniging BHCN gevraagd om als sponsor op te treden, maar de organisatie gaat dus niet via hde club.
Wat de reden is waarom de NVBH-website niet gebruikt wordt voor publicatie van startlijsten weet ik ook verder niet.
Ik kan me wel voorstellen dat wanneer je dit soort vragen en/of opmerkingen hebt, je die het beste bij de organisatie zelf neer kunt leggen. Het e-mail adres van Angela staat in de flyer.
Dat de wedstrijd in Almere bij Speed gehouden wordt, is volgens mij hier in dit topic al eerder aan de orde gekomen. Voor degenen die niet weten waar Speed te vinden is en die niet via Google kunnen of willen zoeken:
De wedstrijd van 1 augustus zal worden gehouden op het terrein van de NVBH kringgroep Randmeren Almere, Weteringweg 5 (Weteringpark).
Routebeschrijving naar Speed / Kringgroep "Randmeren"
Vanuit Amsterdam:
A1 richting Amersfoort, afslag A6 richting Almere/Lelystad, afslag nummer 5 (Almere Stad). Onderaan afslag, stoplichten links. Onder viaduct door en bij 2e stoplicht rechts (bij restaurant "Gouden Huis"), de Strubbenweg.
Ga verder met (1)
Vanuit Lelystad:
A6 richting Almere, afslag nummer 5 (Almere Stad). Onderaan afslag bij stoplichten links. Eerste stoplicht rechts (bij restaurant "Gouden Huis"), de Strubbenweg.
Ga verder met (1)
Vanuit Utrecht:
A27 richting Almere/Lelystad. Aan het einde van de A27, A6 richting Amsterdam, afslag nummer 5 (Almere Stad). Onderaan de afslag stoplichten links. Eerste stoplicht rechts (bij restaurant "Gouden Huis"), de Strubbenweg.
Ga verder met (1)
(1):
U rijdt nu op de Strubbenweg. Op de rotonde 1e afslag en weg vervolgen. De weg maakt een bocht naar links. U rijdt nu parallel aan de snelweg. Houd deze richting aan tot de T-splitsing bij het kanaal (aan uw linkerhand staat het bedrijf “Viking”). Op deze splitsing gaat u rechtsaf, de Weteringweg. Onder de snelweg door, 1e weg rechts. Het tweede sportveld aan uw linkerhand is van NVBH kringgroep Randmeren.