Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

China Police Dog training

Hier kan gesproken worden over de africhting van honden, pakwerk of politiehonden.

Moderator: moderatorteam

Brigitte
Zeer actief

China Police Dog training

Ongelezen bericht door Brigitte »

shanty

Re: China Police Dog training

Ongelezen bericht door shanty »

:D wat grappig. Ze doen ook dogdance er door haha
Sonnie1983
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder, xMH
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Sonnie1983 »

wel geinig. al trainen we de hondjes toch niet voor dat doel ;-)
Sonnie1983
Zeer actief

Hier nog soort van agillity:
" onclick="window.open(this.href);return false;
Sonnie1983
Zeer actief

Martijn schreef:
Sonnie1983 schreef:wel geinig. al trainen we de hondjes toch niet voor dat doel ;-)
We? Niks van jou bij.

Zo.
nee zit niks van mij bij maar denk tochdat de mensen in de knpv toch niet hun hond trainen om dagelijks dit te doen? die zien liever hun honden in de praktijk ergens terug.
Ik in ieder geval onze honden wel.
maart
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Ongelezen bericht door maart »

wat ontzettend knap :ok:

en wat een enorm goed getrainde honden, prachtig !
jammer dat Hasj in Amerika zit, hij had daar wel leuk tussen gestaan zo :mrgreen:
Cash
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitseherder

Ongelezen bericht door Cash »

wat gaaf zeg. Van alles wat door elkaar.
AfbeeldingAfbeelding
Cash v Heiligental en Flow.
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Sonnie1983 schreef:wel geinig. al trainen we de hondjes toch niet voor dat doel ;-)
Doel of niet, ik vind het erg leuk om te zien, een hoop plezier bij begeleiders die duidelijk erg gek op hun hond zijn en bij de honden ook veel plezier en bovenal met mijn lekenverstand hiervan vind ik dat de honden er goed getraind uitzien, zeker waarbij er een hele stuit op het pak gaan :ok:

Edit: ik denk dat de honden het ook wel leuk vinden om wat variatie zo nu en dan te hebben :smile1:
Rosita Compagner
Zeer actief
Mijn ras(sen): waterhonden
Contacteer:

Ongelezen bericht door Rosita Compagner »

Da's een pliesiehondendemo waar ik wel 6 minuten naar gekeken heb :ok: Lijkt me heel goede reclame voor de sport! Kunnen ze hier nog wat van leren?
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

ziet er leuk uit! :ok: Xena zou dat geweldig vinden
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door _Leonie »

Ziet er heel leuk uit, nog een keer wat anders haha! Je ziet dat die mensen duidelijk gek zijn op hun honden.
nusca
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een mechelaar.

Ongelezen bericht door nusca »

Geweldig om te zien. Dan moet je als pakwerker laf hebben om zoveel honden op je af te krijgen.
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Wat ontzettend knap ingestudeerd. Zo massaal. En geen 1 hond eet een andere hond op, ook bijzonder.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Bas Rouge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Beauceron

Ongelezen bericht door Bas Rouge »

Waanzinnig om te zien. En wat zijn die honden tolerant ten opzichte van elkaar, zie dat de politieherders in Nl nog niet doen.
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel

Ongelezen bericht door alm@ »

Fantastisch om te zien, heel knap :ok:
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Bas Rouge schreef:Waanzinnig om te zien. En wat zijn die honden tolerant ten opzichte van elkaar, zie dat de politieherders in Nl nog niet doen.
Ze zijn toch in een hele andere situatie dan in een aktiesituatie zoals de diensthonden hier... :19:
Overigens zal het meerendeel van de honden uit dit filmpje gewoon uit NL komen hoor, uit de NL KNPV opleidingen.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Rosita Compagner
Zeer actief
Contacteer:

malinois schreef:
Bas Rouge schreef:Waanzinnig om te zien. En wat zijn die honden tolerant ten opzichte van elkaar, zie dat de politieherders in Nl nog niet doen.
Ze zijn toch in een hele andere situatie dan in een aktiesituatie zoals de diensthonden hier... :19:
Overigens zal het meerendeel van de honden uit dit filmpje gewoon uit NL komen hoor, uit de NL KNPV opleidingen.
Laat die ook eens van die demo's geven dan? Je kunt hiermee zó op de Winner terecht :ok:
fleurie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell, Duitse herder

Ongelezen bericht door fleurie »

Erg leuk om te zien! Ik denk dat onze agenten zich teveel macho voelen om doggydance en sheerleader-acts te laten zien :mrgreen:
Afbeelding
magnum
Zeer actief
Mijn ras(sen): 1 x-mechelse herders

Ongelezen bericht door magnum »

Vind dit dus inderdaad ook super leuke flimpjes om te zien.
Inderdaad ivm de tollerantie van de honden naar elkaar toe, de dienders die trots zijn op hun hond, en natuurlijk omdat ze niet alleen maar de standaard politie honden trucjes laten zien maar idem ook dogdance enz....

Denk dat mijn Magnum dit ook geweldig zou vinden, als hij aan zo iets mee zou mogen doen.
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Rosita Compagner schreef:
malinois schreef:
Laat die ook eens van die demo's geven dan? Je kunt hiermee zó op de Winner terecht :ok:
Ik zie het nut er niet van in behalve dat het leuk is om te zien... maar dit is niet waarvoor de hond dient en dat laat je in een demo zien.
Dit is puur show...
Als ik een demo van politiehonden wil zien, wil ik een 'boef' zien, een hond en een geleider die samen die boef vangen...
Ik hoef geen hond te zien die over ruggen van 30 mensen loopt etc. ja leuk om te zien maar daar ga ik niet voor naar een politiehond-demo.
Afbeelding
Rosita Compagner
Zeer actief
Contacteer:

malinois schreef: Ik zie het nut er niet van in behalve dat het leuk is om te zien... maar dit is niet waarvoor de hond dient en dat laat je in een demo zien.
Dit is puur show...
Als ik een demo van politiehonden wil zien, wil ik een 'boef' zien, een hond en een geleider die samen die boef vangen...
Ik hoef geen hond te zien die over ruggen van 30 mensen loopt etc. ja leuk om te zien maar daar ga ik niet voor naar een politiehond-demo.
Nee, jij niet. Maar misschien hebben jullie nog wel wat aanwas nodig in jullie clubs? Of zijn er genoeg mensen die deze sport willen beoefenen. Volgens mij heeft het zo in het algemeen niet zo'n geweldig imago?
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Rosita Compagner schreef:
malinois schreef: Ik zie het nut er niet van in behalve dat het leuk is om te zien... maar dit is niet waarvoor de hond dient en dat laat je in een demo zien.
Dit is puur show...
Nee, jij niet. Maar misschien hebben jullie nog wel wat aanwas nodig in jullie clubs? Of zijn er genoeg mensen die deze sport willen beoefenen. Volgens mij heeft het zo in het algemeen niet zo'n geweldig imago?
dan moet je iets laten zien wat totaal niet aan de orde is? :denken:
Je moet mensen laten zien waarvoor ze trainen, dat is dit niet... nogmaals hartstikke leuk maar heeft weinig met de praktijk te maken.
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief

Wat je bereikt is dat je de band tussen geleider en hond versterkt. Je kunt al schreeuwend op een veld gaan staan of samen eens iets leuks doen.

Sorry, inkopper.

Ik vind het iig leuk om te zien, met name de lolbekkies van de honden.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Zoek stok! schreef:Wat je bereikt is dat je de band tussen geleider en hond versterkt. Je kunt al schreeuwend op een veld gaan staan of samen eens iets leuks doen.

Sorry, inkopper.

Ik vind het iig leuk om te zien, met name de lolbekkies van de honden.
Die band heeft een africhter ook die samen met zijn hond een boef heeft gevangen...
Daar hoef je niet schreeuwend voor op het veld te staan, ik heb nog nooit schreeuwend op het veld gestaan dan kan ik nl vertrekken... een hond is niet doof.
Daarnaast doe ik wekelijks wat leuks met mijn honden nl. trainen.... maar dat is blijkbaar niet leuk als ik jouw zin lees.
Nou geloof me, de mijne vinden het geweldig.
Nogmaals als je jonge aanwas wil trekken moet je laten zien wat je doet en wat je wil bereiken en dat is dit niet.
Dit is ook niet om jonge aanwas te trekken als je het mij vraagt.
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief

Dat denk ik nou ook zo vaak, die hond is niet doof :mrgreen: Ik zou het erg leuk vinden als NL politiehonden eens zoiets zouden instuderen. Boef vangen kennen we wel :wink: Maar dat gaat niet gebeuren de komende tien jaar, dat snap ik ook wel. Wie weet wordt het ooit wat frivoler.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Zoek stok! schreef:Dat denk ik nou ook zo vaak, die hond is niet doof :mrgreen: Ik zou het erg leuk vinden als NL politiehonden eens zoiets zouden instuderen. Boef vangen kennen we wel :wink: Maar dat gaat niet gebeuren de komende tien jaar, dat snap ik ook wel. Wie weet wordt het ooit wat frivoler.
Waarom? Het is een praktijkprogramma! Dat filmpje heeft totaal nul komma nul met praktijk te maken... De praktijk is ook niet frivool, dat is een keiharde werkelijkheid wat het leven van de hond en geleider kan kosten.
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief

Ja ja. Heel serieus allemaal. Dat wil niet zeggen dat je dit 24 uur per dag moet zijn. De agent en hond worden namelijk niet 24 uur per dag bedreigd :wink:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
kleine2758
Zeer actief
Mijn ras(sen): Weimaraner, DuitserXMechel, Mechelse Herder

Ongelezen bericht door kleine2758 »

Zoek stok! schreef:Dat denk ik nou ook zo vaak, die hond is niet doof :mrgreen: Ik zou het erg leuk vinden als NL politiehonden eens zoiets zouden instuderen. Boef vangen kennen we wel :wink: Maar dat gaat niet gebeuren de komende tien jaar, dat snap ik ook wel. Wie weet wordt het ooit wat frivoler.

Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor. Maar denk nou niet 'ik zie of hoor dat nooit' dus dat gebeurd niet. Niet dat er zulke dingen gebeuren, maar ook politiehondgeleiders spelen met hun hond hoor, ieder op zijn eigen manier, dat wel.
En om zoiets in te studeren heb je veel tijd nodig en ja dat is wat er bij de politie nou net niet is.
Het is erg leuk en ik vind het erg knap dat vier honden op een pakwerker bijten. Maar dat betekend ook dat de hond erg strak is afgericht en weinig tot geen eigen initiatief mag en kan hebben en dat is in de praktijk wel nodig.
Lothian
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro

Ongelezen bericht door Lothian »

Allicht zijn er best africhters die de honden ook wel eens iets buiten het programma aanleren, gewoon voor de lol (zou het niet weten, weet niet zoveel van dat wereldje af). Maar een demo IPO/KNPV is toch niet de plek om dat te laten zien? Ik zeg bij een demo flyball toch ook niet 'heel knap hoor, maar laat ze nu maar eens een stukje volgen zien, ik zie hier maar weinig appel in' of bij frisbee 'ja leuk, maar gaan ze ook nog speuren? Vind dat die honden maar weinig zelfstandigs te doen krijgen'. Bij een demo zou ik willen laten zien wat ik binnen het kader van mijn sport allemaal uitspook, en ook als toeschouwer zou ik dat verwachten. Neemt niet weg dat ik het een ontzettend leuk filmpje vind, en veel leuker om te zien dan het gemiddelde africhtingsfilmpje. Maar dat is juist omdat het niet veel uit de africhting laat zien.

Edit Oeps, spuit 11 :mrgreen:
Afbeelding
Bas Rouge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Beauceron

Ongelezen bericht door Bas Rouge »

malinois schreef:
Dat realiseer ik me dat veel van die honden waarschijnlijk hier vandaan komen. Juist dat bewijst dat het dus niet aan de honden ligt, de intolerantie tov elkaar en vreemden. Deze beelden bewijzen dat overduidelijk, afkomst zowel wat geboorte als genetisch is overeenkomstig met dat van de honden hier.
Plaats reactie

Terug naar “KNPV en IPO”