Ik ben ook weer thuis, het was een hele gezellige dag vandaag die voor mij om 6 uur al begon en tot 20.00 uur duurde wat betreft de benefietwedstrijd, want toen reed ik thuis de oprit weer op. Best een lange dag!
Het weer zat erg mee, alleen aan het einde heeft het wat geregend maar gelukkig kwam het niet met bakken uit de hemel. Voor de honden bracht het wel lekker wat verkoeling want verder was het best warm geweest.
Ik heb genoten van de rondjes van alle deelnemers, sommigen gingen als een speer en foutloos, anderen maakten wat foutjes onderweg of kregen een disk aan hun broek. De veteranen was een hele leuke klasse om te zien vond ik, het plezier van de ouwetjes en bij een flink aantal de nog steeds flink hoge snelheid was geweldig om te zien!
Ik kan me niet meer herinneren hoe vaak ik opgestaan ben om de slurf recht te leggen vandaag, ik heb heel wat meters gemaakt hiervoor maar kon wél alle actie vanuit de ring volgen en dat is de spierpijn die ik vermoedelijk morgen wel zal hebben in mijn benen meer dan waard geweest!
Het was erg leuk om tussendoor wat tips en adviezen van Nicole Veerman (de keurmeester) te krijgen en ook van de trainer heb ik het een en ander uitgelegd gekregen.
En dan morgen weer lekker samen met Tapas aan de bak, ik heb er helemaal zin in gekregen!
Aan het eind van de dag werd door Angela van de organisatie van de benefietwedstrijden doorgegeven dat er tussen de 4.000 en 5.000 euro is opgehaald voor het onderzoek naar maagkanker, dus dat is geweldig nieuws!
En misschien komt er volgend jaar weer zo'n reeks benefietwedstrijden. Wat mij betreft een zeer goed initiatief!