Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Honden Wandel 3-daagse

Voor de evenementen die niet in de andere rubrieken passen.
Ook geschikt voor aankondigingen met betrekking tot workshops en lezingen.

Moderator: moderatorteam

roy van dijk
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Suomen Lapinkoira ( Finse Lappenhond )
Contacteer:

Honden Wandel 3-daagse

Ongelezen bericht door roy van dijk »

De Honden Sport Vereniging in Tiel organiseert ieder jaar het Evenement de Honden Wandel 3-daagse ( hw3d )

Een leuk 3 daags wandel evenement voor alle honden liefhebbers. je kunt kiezen in het lopen van 3 verschillende afstanden namelijk 2,5 , 5 en 10 km. Voor meer info omtrent de 3-daagse en natuurlijk om u zelf in te schrijven kunt u kijken op http://www.hsvtiel.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en dan in het linker rijtjes klikken op het submenu honden wandel 3-daagse hier staat alle info vermeld en ook wat er die drie dagen op de club zelf te beleven is ( er zijn verschillende stands een hondenfotograaf enz. ).

hopelijk zijn er veel forum liefhebbers die mee willen lopen :D
Afbeelding

Groetjes,

Roy van Dijk en een poot van Kovu & Kenji
Turbo!
Zeer actief
Mijn ras(sen): 3 Jack Russells en 1 Engelse Springer
Aantal honden: 4

Re: Honden Wandel 3-daagse

Ongelezen bericht door Turbo! »

Ik ga even overleggen want dit zou ik wel enorm leuk vinden om weer te doen met lycan,
Maar wij gaan de 31ste op vakantie dus die laatste paar dagen moet ik wel inpakken etc.

Dus ik ga is even met manlief om de tafel! want die moet mij ook brengen dan hihi.
en als ik daar heen ga wil ik een hotel nemen met lycan voor die dagen dat is dan wel zo leuk.

o ik krijg er al zin in. maar even goed nadenken of het haalbaar is. ziet er wel leuk uit allemaal op de site.
roy van dijk
Vaste gebruiker
Contacteer:

Turbo! schreef:Ik ga even overleggen want dit zou ik wel enorm leuk vinden om weer te doen met lycan,
Maar wij gaan de 31ste op vakantie dus die laatste paar dagen moet ik wel inpakken etc.

Dus ik ga is even met manlief om de tafel! want die moet mij ook brengen dan hihi.
en als ik daar heen ga wil ik een hotel nemen met lycan voor die dagen dat is dan wel zo leuk.

o ik krijg er al zin in. maar even goed nadenken of het haalbaar is. ziet er wel leuk uit allemaal op de site.
leuk om te horen dat u enthousiast bent. het is eventueel ook mogelijk om1 of 2 dagen mee te lopen. het is niet verplicht om 3 dagen te lopen is wel natuurlijk het leukst maar om mensen toch zoveel mogelijk te helpen en optie's te kunnen bieden hebben we dit ook als mogelijkheid. hopelijk tot dan :D
Afbeelding

Groetjes,

Erwina
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Erwina »

He wat jammer zeg, wij zijn dat weekend weg :( Ik heb jaren geleden (misschen wel toen het de 10e keer was) eens meegelopen met Rex en had het graag nog een keer gedaan!
Welkom Ollie!
Afbeelding

Goodbye my friend... Rex, *01-05-2001 / † 23-08-2012
roy van dijk
Vaste gebruiker
Contacteer:

leuk om te horen dat mensen hem in het verleden meegelopen hebben :D

heb onlangs de routes na gefietst ter controle op eventuele foutjes en/of problemen maat het zijn dit jaar weer pracht routes geworden vooral de 10 km op dag 3 is mijn persoonlijke favoriet!!

Hopelijk kan ik een aantal van jullie die dagen verwelkomen en ontmoeten.
Afbeelding

Groetjes,

Turbo!
Zeer actief
Mijn ras(sen): 3 Jack Russells en 1 Engelse Springer
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Turbo! »

Nou helaas wordt het voor ons niks , mischien de volgende keer.

Ik moet dan echt veel te veel nog doen voor mijn vakantie,

iedereen die hem wel gaat lopen in ieder geval enorm veel plezier toegewenst.
gyanty
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door gyanty »

Wij denken er even over na. Eigenlijk zouden we de 27e terug van vakantie, maar we kunnen Tiel (we zitten dan ergens in zuid Holland namelijk) er natuurlijk nog even achteraan plakken. Erg leuk en een goede oefening voor ons voor de dogtrail die 2 weken daarna is (we zijn nu al paar keer per week 10 km aan het lopen)
Afbeelding
roy van dijk
Vaste gebruiker
Contacteer:

gyanty schreef:Wij denken er even over na. Eigenlijk zouden we de 27e terug van vakantie, maar we kunnen Tiel (we zitten dan ergens in zuid Holland namelijk) er natuurlijk nog even achteraan plakken. Erg leuk en een goede oefening voor ons voor de dogtrail die 2 weken daarna is (we zijn nu al paar keer per week 10 km aan het lopen)

Leuk als jullie Tiel erachteraan kunnen plakken. Tiel is goed te rijden vanaf zuid-holland en er zijn ook voldoende overnachtingsmogelijkheden in de zeer nabije omgeving van ons terrein. hiervoor kun je naar onze website gaan http://www.hsvtiel.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en in het linker rijtje submenu's klikken op honden wandel 3-daagse en dan op de weergegeven pagina naar beneden scrollen daar staat een kopje overnachtingen met leuke adressen waar je met je hond van harte welkom bent.

En het is dan idd een goede training erbij :D vooral de 10 km op dag 3 is geweldig en zeer mooi!! echt mijn favoriet.

hopelijk dan tot eind augustus en mochten jullie komen vraag gerust even naar mij.
Afbeelding

Groetjes,

~Suzanne~
Zeer actief

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Nou... in alle eerlijkheid vind ik zo'n evenement voor honden altijd veel te druk; de kans op ongewenst gedrag, zelfs bij sociale honden is mij dan te groot helaas.

Voor diegene die wel gaan; let op de voorwaarden ivm enting!

Suzanne
roy van dijk
Vaste gebruiker
Contacteer:

de inschrijving verloopt prima en zijn we erg blij mee. mochten er mensen van het forum komen dat weekeinde die meelopen vraag gerust even naar mij vind het altijd erg leuk om collega forum leden te ontmoeten :D

Alle puntjes zijn nu op de i gezet en de laatste voorbereidingen op het terrein worden genomen.

wordt een mooi 3-daagse :D
Afbeelding

Groetjes,

roy van dijk
Vaste gebruiker
Contacteer:

zo de 17e editie van de Honden Wandel 3-daagse zit erop en was een zeer groot succes!! we hadden een record aantal lopers en kregen volop complimenten na afloop en via de mail over de algehele organisatie van het evenement en de routes die gelopen werden :D en daar doen we het natuurlijk voor voor zulke complimenten!!

Volgend jaar hopen we net zo'n succes te hebben met de 18e editie van de Honden Wandel 3-daagse met nog meer wandelaars :D

Dus zet hem alvast in jullie agenda voor volgend jaar het laatste weekend van augustus!!

groetjes
Afbeelding

Groetjes,

Plaats reactie

Terug naar “Evenementen”