Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Bezoekers hier melden ajb - nu met tool 2010
Moderator: moderatorteam
- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Re: Bezoekers hier melden ajb - nu met tool
Ik ben nog even aan het kijken hoe ik het moet plannen. Wil nl wel graag met Joris komen, maar die zit in het zuiden bij mijn ouders en ik in midden Nederland.. Even kijken dus hoe ik dat ga doen met treinen en of dat haalbaar is qua tijd. Zodra ik het zeker weet zal ik me aanmelden.
- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
- Aantal honden: 1
Als het niet te heet is komen Gerda en ik, met Oos, Sanja en Baco 

-
- Zeer actief
Ohh leuk Els 

- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
Re: Bezoekers hier melden ajb
Tamara. schreef:Ahh joh, neem 'm mee, kan jou het schelenBrigitte schreef: Nergens voorBunker gedraagt zich alleen vreselijk aso als hij een andere hond ziet en in combinatie met Elektra zijn dat 2 viswijven aan de lijn en daar heb ik zelf ook geen zin in
![]()
(hopelijk gaat de aandacht dan naar jou uit i.p.v. naar mij en fien zoals vorig jaar :N: )
toen had je ook wel de meest idiote plek uitgezocht om te gaan zitten voor een fienekind

- Pippa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): - Friese Stabij/ Kooiker kruising: Pippa
- Rasechte vuilnisbak: Murdock
- Golden Retriever: Tobias - Locatie: Soest
Ik kom waarschijnlijk ook gezellig! Met een vriendin die hier niet op het forum zit. Wij komen uit Soest en moeten waarschijnlijk met de trein. Je kunt toch ook gewoon zonder hond komen? We willen eigenlijk gewoon een beetje rondkijken/lopen. Dan probeer ik me volgend jaar aan te melden voor de workshop:)
Ik heb er wel zin in, heb nog nooit iemand ontmoet van het forum. Of op zo'n evenement geweest! Spannend
Ik heb er wel zin in, heb nog nooit iemand ontmoet van het forum. Of op zo'n evenement geweest! Spannend

- Patrol
- Zeer actief
Ik kom dus ook... beetje laat aangemeld; kom met Sharmayne dus de hele dag! Zonder honden, dus ja Leane is nog steeds de enige met een rottweilerd. 

- veertje
- Zeer actief
Ik heb besloten wel te komen, maar dan zonder hond. Kost me toch te veel tijd (14 uur reizen in 2 dagen :N: ) om eerst de hond op te halen. Mocht er iemand zijn die een plekje over heeft in de auto zou ik graag mee willen, maar anders neem ik de trein.veertje schreef:Ik ben nog even aan het kijken hoe ik het moet plannen. Wil nl wel graag met Joris komen, maar die zit in het zuiden bij mijn ouders en ik in midden Nederland.. Even kijken dus hoe ik dat ga doen met treinen en of dat haalbaar is qua tijd. Zodra ik het zeker weet zal ik me aanmelden.
Dus heb nu mn handen vrij, als er iemand is die z'n hond even kwijt wil, ik houd me aanbevolen

- Reny
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel
- Aantal honden: 2
billy schreef:Als het niet te heet is komen Gerda en ik, met Oos, Sanja en Baco

Is er ook een renparcours voor Bob en Sanja

En de groeten van de mannen 

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Weimaraner, DuitserXMechel, Mechelse Herder
- Aantal honden: 3
Haha klinkt precies zoals ik er ook kom.Inge schreef:Je kunt toch ook gewoon vragen wie iemand is als je het niet weet???
Bij mij is het niet zo moeilijk. Ik loop óf met een klein hyperactief gestreept herdertje, óf met een wat forsere mechelaar, óf ik laat me heen en weer slepen bij de workshop zoekhonden
Klein hyperactief gestreept herdertje = Kimba.
Dus je zult nog een herkenningspunt aan moeten geven

Maar goed leuk dat je er ook bent, kunnen we eens praten over kleine hyperactieve gestreepte herdertjes!!
Ps. Misschien krijgt mijn andere dame de voorkeur, dat is de rust zelve ook wel prettig op zo'n dag...
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
Waar vandaan ga je reizen?veertje schreef:Ik heb besloten wel te komen, maar dan zonder hond. Kost me toch te veel tijd (14 uur reizen in 2 dagen :N: ) om eerst de hond op te halen. Mocht er iemand zijn die een plekje over heeft in de auto zou ik graag mee willen, maar anders neem ik de trein.veertje schreef:Ik ben nog even aan het kijken hoe ik het moet plannen. Wil nl wel graag met Joris komen, maar die zit in het zuiden bij mijn ouders en ik in midden Nederland.. Even kijken dus hoe ik dat ga doen met treinen en of dat haalbaar is qua tijd. Zodra ik het zeker weet zal ik me aanmelden.
Dus heb nu mn handen vrij, als er iemand is die z'n hond even kwijt wil, ik houd me aanbevolenEn anders heb ik mijn fototoestel mee om iedereen er op het aller charmanst op te zetten
Patrol schreef:Ik kom dus ook... beetje laat aangemeld; kom met Sharmayne dus de hele dag! Zonder honden, dus ja Leane is nog steeds de enige met een rottweilerd.

- Reny
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel
Als er tijdens zoek honden een choco cocker naar je op zoek is, daar hoor ik dan weer bijInge schreef:Je kunt toch ook gewoon vragen wie iemand is als je het niet weet???
Bij mij is het niet zo moeilijk. Ik loop óf met een klein hyperactief gestreept herdertje, óf met een wat forsere mechelaar, óf ik laat me heen en weer slepen bij de workshop zoekhonden

En de groeten van de mannen 

- Frederique
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres
- Contacteer:
Als het qua weer te doen is dan kom ik ook.
Ik ben herkenbaar aan 2 Flodderbouviers,
een zwarte zonder staart en een gestroomde met staart
Maar volgens mij ben ik de enige met Bouviers die komt

een zwarte zonder staart en een gestroomde met staart

Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Wauw de boefies in het echt zien is allang een wens van mijFrederique schreef:Als het qua weer te doen is dan kom ik ook.![]()
een zwarte zonder staart en een gestroomde met staart![]()

In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
- veertje
- Zeer actief
Wageningen. Dan is het maar 2 uur, vanuit het zuiden het dubbele.Rosita Compagner schreef:Waar vandaan ga je reizen?veertje schreef:Ik heb besloten wel te komen, maar dan zonder hond. Kost me toch te veel tijd (14 uur reizen in 2 dagen :N: ) om eerst de hond op te halen. Mocht er iemand zijn die een plekje over heeft in de auto zou ik graag mee willen, maar anders neem ik de trein.veertje schreef:Ik ben nog even aan het kijken hoe ik het moet plannen. Wil nl wel graag met Joris komen, maar die zit in het zuiden bij mijn ouders en ik in midden Nederland.. Even kijken dus hoe ik dat ga doen met treinen en of dat haalbaar is qua tijd. Zodra ik het zeker weet zal ik me aanmelden.
Dus heb nu mn handen vrij, als er iemand is die z'n hond even kwijt wil, ik houd me aanbevolenEn anders heb ik mijn fototoestel mee om iedereen er op het aller charmanst op te zetten
Mocht ik mee kunnen zou ik dat heel fijn vinden

- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
Twee uur met het openbaar vervoer, denk ik? Met de auto toch wel iets minder, gelukkig. Maar je kunt meerijden dan. Ik ga wel BBQ-en dus misschien moet je zelf terug, maar dat zien we dan wel. Zullen we een tijd per pb afspreken?veertje schreef: Wageningen. Dan is het maar 2 uur, vanuit het zuiden het dubbele.
Mocht ik mee kunnen zou ik dat heel fijn vinden
- veertje
- Zeer actief
Ja met openbaar vervoer inderdaad.
Je hebt pb
Je hebt pb

- Frederique
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres
- Contacteer:
Joh, meen je dat nou?Tiny schreef:Wauw de boefies in het echt zien is allang een wens van mijFrederique schreef:Als het qua weer te doen is dan kom ik ook.![]()
een zwarte zonder staart en een gestroomde met staart![]()
Maar volgens mij ben ik de enige met Bouviers die komt![]()

Wat leuk om te horen

Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe

Ik ben nooit zo van het vragen maar doe het toch maar gewoon. Door medicatie mag ik zelf niet rijden. Jos wil met me mee zodat ik wel kan gaan maar liever eigenlijk niet. Is er iemand in de buurt van Zwolle Apeldoorn waar Jos mij af kan zetten zodat ik met die gene mee kan rijden ?
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Was ideaal geweest maar ik zit al vol.Leane schreef:Ik ben nooit zo van het vragen maar doe het toch maar gewoon. Door medicatie mag ik zelf niet rijden. Jos wil met me mee zodat ik wel kan gaan maar liever eigenlijk niet. Is er iemand in de buurt van Zwolle Apeldoorn waar Jos mij af kan zetten zodat ik met die gene mee kan rijden ?

- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Heb je een hond mee Leane? Anders kan ze toch nog wel Léonie? 2 honden en 4 mensen.. 1 hond voor, 1 hond achter.. Want jij rijdt precies Zwolle-Apeldoorn...

- _Leonie
- Zeer actief
Machie gaat op de terug weg mee, dat had ik sowieso al beloofd.Hilde schreef:Heb je een hond mee Leane? Anders kan ze toch nog wel Léonie? 2 honden en 4 mensen.. 1 hond voor, 1 hond achter.. Want jij rijdt precies Zwolle-Apeldoorn...

Apeldoorn is overigens wel om maar ja, Amersfoort is te ver voor jou?
- Hilde
- Zeer actief
Ah, oké dan. Amersfoort kan ik Beau niet aan doen, dan moet hij met de trein (=stress) en dan met de auto (=stress) om vervolgens daar te zijn (=stress) en dan weer terug te keren met de auto (=stress). Al met al zullen de trein en de doe-dag zelf de meeste stress opleveren.. Overigens, zitten we dan met 3 honden in de auto op de terugweg?LéonieHonden schreef:Machie gaat op de terug weg mee, dat had ik sowieso al beloofd.![]()

- _Leonie
- Zeer actief
Nee. Want Luca doet alleen mee aan workshops en gaat dan weer terug met Machies vriend.Hilde schreef:Ah, oké dan. Amersfoort kan ik Beau niet aan doen, dan moet hij met de trein (=stress) en dan met de auto (=stress) om vervolgens daar te zijn (=stress) en dan weer terug te keren met de auto (=stress). Al met al zullen de trein en de doe-dag zelf de meeste stress opleveren.. Overigens, zitten we dan met 3 honden in de auto op de terugweg?LéonieHonden schreef:Machie gaat op de terug weg mee, dat had ik sowieso al beloofd.![]()
Ach ja, rijdt wel om dan, krijg toch benzinegeld.

- Hilde
- Zeer actief
JupLéonieHonden schreef:Nee. Want Luca doet alleen mee aan workshops en gaat dan weer terug met Machies vriend.
Ach ja, rijdt wel om dan, krijg toch benzinegeld.

Het lijkt erop dat we wel komen.
Ik denk met alleen de IJslanders, Terry doe ik die drukte maar niet aan.

Ik denk met alleen de IJslanders, Terry doe ik die drukte maar niet aan.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
misschien ik, is nog niet zeker....

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
weet je dat zekerCarma schreef:Mocht je mij tegen komen: Nee, ik hoor niet bij Larstwinkeltje schreef:ik heb me gemeld![]()

- Carma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie
twinkeltje schreef:weet je dat zekerCarma schreef:Mocht je mij tegen komen: Nee, ik hoor niet bij Larstwinkeltje schreef:ik heb me gemeld![]()

- Patrol
- Zeer actief
Ik kan nog 1 persoon in de auto kwijt, maar geen hond. Misschien Fenneke?Leane schreef:Ik ben nooit zo van het vragen maar doe het toch maar gewoon. Door medicatie mag ik zelf niet rijden. Jos wil met me mee zodat ik wel kan gaan maar liever eigenlijk niet. Is er iemand in de buurt van Zwolle Apeldoorn waar Jos mij af kan zetten zodat ik met die gene mee kan rijden ?