vandaag heb ik een lesje summerschool gevolgd. Zomaar eens een keertje weer met de hond naar het trainingsveld, het was bijna een jaar geleden dat we gehoorzaamheid 1 hadden afgesloten. Gaia is nooit zo'n commando hond geweest maar ze vond het wel altijd leuk om er te zijn. Piepend ben ik naar het veld gesleurd

. en de eigenaaresse moest ons wel komen begroeten ondanks dat ze in gesprek was want Gaia had de tent afgebroken zó blij dat ze haar zag

Eerst aan de gang met zo'n grote bal.... hoe heet dat ook al weer..... Ging best aardig maar ze was al snel de interesse weer kwijt. Later agillity , een beginners parcoursje.

Mijn Kotsvasz deed het superrrrrrrrrrr. Het eerste lesje summerschool voor haar en de rest is al 4 weken bezig! Parcoursje onaangelijnd deed ze keurig

Door de slang pastte ze net maar ze kroop er toch door, de ring was welliswaar te klein en de waterbak saboteerde ze door gewoon weg te lopen

, maar ze volgde verder keurig, draaide 360 graden om me heen, pirouette, foutloze slalom en nog meer geweldigs. zo, ik ben best trots maar dat valt vast niet op he?

Volgende week weer

Fiffi is nu moe