Het was volgens mij wel een goede dag voor de HF hondjes, zag er veel naar voren komen tijdens de prijsuitreiking.
Moderator: moderatorteam
sirene schreef:Hee ik heb jou helemaal niet gezien gisteren. Of misschien zonder dat ik het wist ?
Gefeliciteerd in ieder geval!
Een podiumplaats en daarmee tevens een promotiepunt.Inge O schreef:alvast gefeliciteerd want een P-tje zal dus wel prima zijn, maar wat is het eigenlijk?
Goed zeg, gefeliciteerd!!!marye schreef:Een podiumplaats en daarmee tevens een promotiepunt.Inge O schreef:alvast gefeliciteerd want een P-tje zal dus wel prima zijn, maar wat is het eigenlijk?
Daar heb ik in dit topic al antwoord op gegevenSuusBG schreef:ehh wat is een p-tje eigenlijk?
oh, had ik daar net overheen gelezenmarye schreef:Daar heb ik in dit topic al antwoord op gegevenSuusBG schreef:ehh wat is een p-tje eigenlijk?
Ja, inderdaad een uitmuntend en dat haal je in de A-klasse als je foutloos binnen de tijd bent.SuusBG schreef:oh, had ik daar net overheen gelezenmarye schreef:Daar heb ik in dit topic al antwoord op gegevenSuusBG schreef:ehh wat is een p-tje eigenlijk?
En een U-tje is dan uitmuntend ofzo?