Maakt niet uit waar ze mee doet, hoe ze het doet of wie er met haar loopt ik ben helemaal verzot op collie's en zeker blue merlesJacan schreef:Sandy doet mee in de babyklas, ik loop zelf niet met haar, ik maak de foto's

Moderator: moderatorteam
Maakt niet uit waar ze mee doet, hoe ze het doet of wie er met haar loopt ik ben helemaal verzot op collie's en zeker blue merlesJacan schreef:Sandy doet mee in de babyklas, ik loop zelf niet met haar, ik maak de foto's
Oh staan wij dan samen in de ring? Gezellig!under the red sky schreef:Je gaat er al vanuit dat je beste pup wordt? Je hebt wel concurrentie hoorMaeve schreef:Er gaat helemaal niets fout. Jullie komen maar mooi allemaal foto's maken van Nolan in de erering![]()
Concurrentie... Concurrentie is een groot woord natuurlijkunder the red sky schreef:Je gaat er al vanuit dat je beste pup wordt? Je hebt wel concurrentie hoorMaeve schreef:Er gaat helemaal niets fout. Jullie komen maar mooi allemaal foto's maken van Nolan in de erering![]()
Sandy zegt dat je haar dan maar snel moet opzoeken vind ze wel gezelligHilde schreef:Maakt niet uit waar ze mee doet, hoe ze het doet of wie er met haar loopt ik ben helemaal verzot op collie's en zeker blue merlesJacan schreef:Sandy doet mee in de babyklas, ik loop zelf niet met haar, ik maak de foto's![]()
Luna staat in de puppyklas teven. Leuk dat er ook nog een puppyreu isMaeve schreef:Oh staan wij dan samen in de ring? Gezellig!
Ja, heb ik geregeldunder the red sky schreef:Luna staat in de puppyklas teven. Leuk dat er ook nog een puppyreu isMaeve schreef:Oh staan wij dan samen in de ring? Gezellig!
Weet je zeker dat ie komt?Maeve schreef:Ja, heb ik geregeldunder the red sky schreef:Luna staat in de puppyklas teven. Leuk dat er ook nog een puppyreu isMaeve schreef:Oh staan wij dan samen in de ring? Gezellig!![]()
Ja.sjaak-k schreef: Weet je zeker dat ie komt?
Podenji schreef:aangezien ik nog een gratis show tegoed had heb ik op de valreep ingeschreven, er valt niets te halen maar ik hoop dan maar op een groepsplaatsing en deze show is in de buurtwelja eigenlijk ben ik te laat maar ik belde ze op vanmorgen en ik moest maar een mail sturen dan keek ze of ze Cy er nog tussen kreeg, nu hoor ik straks of het daadwerkelijk nog gelukt is
Was jij er toevallig vorig jaar ook met de hond in je onderschrift?yvon schreef:ook wij zijn de 9de van d epartij
HoiLéonieHonden schreef:Was jij er toevallig vorig jaar ook met de hond in je onderschrift?yvon schreef:ook wij zijn de 9de van d epartij![]()
Vind hem erg imposant en heb er precies zo'n 1 toen gezien!
@ Podenji: leuk! Kunnen we je zien!
Welke dag zijn jullie er?Podenji schreef:aangezien ik nog een gratis show tegoed had heb ik op de valreep ingeschreven, er valt niets te halen maar ik hoop dan maar op een groepsplaatsing en deze show is in de buurtwelja eigenlijk ben ik te laat maar ik belde ze op vanmorgen en ik moest maar een mail sturen dan keek ze of ze Cy er nog tussen kreeg, nu hoor ik straks of het daadwerkelijk nog gelukt is
haha is een vrouw di w ehebbe zal dat helpen? :lol:LéonieHonden schreef:Ja decoloté, haar achterover gooien.![]()
Ben benieuwd, zal je vast wel zien, vooral in de erering haha!
Hmm, dan een leukere jonge kerel laten voorbrengen.yvon schreef:haha is een vrouw di w ehebbe zal dat helpen? :lol:LéonieHonden schreef:Ja decoloté, haar achterover gooien.![]()
Ben benieuwd, zal je vast wel zien, vooral in de erering haha!
komen jullie kijken?kitty2 schreef:Podenji schreef:aangezien ik nog een gratis show tegoed had heb ik op de valreep ingeschreven, er valt niets te halen maar ik hoop dan maar op een groepsplaatsing en deze show is in de buurtwelja eigenlijk ben ik te laat maar ik belde ze op vanmorgen en ik moest maar een mail sturen dan keek ze of ze Cy er nog tussen kreeg, nu hoor ik straks of het daadwerkelijk nog gelukt is
![]()
leuk!! spreek me wel even aan dan hoor want ik denk dat ik met Cy makkelijker te herkennen ben dan dat ik jou herkenLéonieHonden schreef:
@ Podenji: leuk! Kunnen we je zien!
Tiemen blijft denk ik thuis hoor, scheelt dat?sjaak-k schreef:OhoohPodenji schreef:en ook voor Sjaak: wij zijn zondag
Hier hetzelfde. Wát een geld.Pumi schreef:Wat een schatjeAranel schreef: Dit is mijn hondje trouwens![]()
![]()
Wij gaan niet vind Zwolle belachelijk duur, geef mijn geld liever aan de Winner uit.