Beginners:

Gevorderden:

Je kunt je dus alvast verdiepen in de ideale lijnen

Moderator: moderatorteam
Nou, je kunt in ieder geval je wissel van afgelopen wedstrijd nog een paar keer oefenen..En dan niet Caja hinderen !marye schreef:Leuk, ik zie wel wat dingen die ik wil proberen.
Euh er zit geen wissel na de palen in de parcours.janine schreef:Nou, je kunt in ieder geval je wissel van afgelopen wedstrijd nog een paar keer oefenen..En dan niet Caja hinderen !marye schreef:Leuk, ik zie wel wat dingen die ik wil proberen.
Misschien dan maar vragen of ze parcours wat veranderen ?marye schreef:Euh er zit geen wissel na de palen in de parcours.janine schreef:Nou, je kunt in ieder geval je wissel van afgelopen wedstrijd nog een paar keer oefenen..En dan niet Caja hinderen !marye schreef:Leuk, ik zie wel wat dingen die ik wil proberen.
Er staan ook palen in, alleen daar is geen wissel nodig.janine schreef:Misschien dan maar vragen of er palen in kunnen ?
Nee, dat had ik al gezien..Had mijn berichtje veranderd..Maar je was te snel...marye schreef:Er staan ook palen in, alleen daar is geen wissel nodig.janine schreef:Misschien dan maar vragen of er palen in kunnen ?
Je kunt best wisselen achter de palen, ook al is dat niet nodigmarye schreef:Er staan ook palen in, alleen daar is geen wissel nodig.janine schreef:Misschien dan maar vragen of er palen in kunnen ?
Sita schreef:Leuke parcoursen! Ben benieuwd of ik die Fries 16 hindernissen achter elkaar kan laten nemen in de goede volgorde
Voor zuurstofgebrek ben ik niet zo bang, zo hard gaat ie niet. Maar of hij daar nog zin heeft, dat is voor mij de grootste vraag.*Anita* schreef:Sita schreef:Leuke parcoursen! Ben benieuwd of ik die Fries 16 hindernissen achter elkaar kan laten nemen in de goede volgorde
Hier nog 1 die benieuwd is
Heb nog niet meer dan 6 toestellen gedaan en dan mag de afstand ook nog niet te groot zijn
krijg al last van zuurstof gebrek als ik de afstand zie tussen tunnel 2 en 3
We kunnen moeilijk voor elke beginner een ander parcours neerzetten, had je dat wel verwachtchristo schreef:Ik vind het een beetje jammer dat toestel 6 ontbreekt bij de beginners. Durgje en ik zijn beginners maar dat toestel hebben we op cursus gehad en ging heel goed.
Edit: toestel 15 hebben we ook gehad tijdens cursus.
Zoals ik begrepen had is een beginner iemand die tenminste een cursus agility gevolgd heeft. Met een parcours dat uit 13! hoogtesprongen bestaat is dit geen agility maar een hordenloop. Ik geloof gerust dat agility een sport is hoor maar ook beginners kunnen toestellen 6 en 15 aan. Dat was in elk geval bij ons les 1.Zoek stok! schreef:We kunnen moeilijk voor elke beginner een ander parcours neerzetten, had je dat wel verwachtchristo schreef:Ik vind het een beetje jammer dat toestel 6 ontbreekt bij de beginners. Durgje en ik zijn beginners maar dat toestel hebben we op cursus gehad en ging heel goed.
Edit: toestel 15 hebben we ook gehad tijdens cursus.![]()
In de aankondiging stond precies welke toestellen je kon verwachten: hoogtesprongen, tunnels en breedtesprong.
http://www.hondenforum.nl/plaza/doe-dag ... 82068.html" onclick="window.open(this.href);return false;christo schreef: Zoals ik begrepen had is een beginner iemand die tenminste een cursus agility gevolgd heeft. Met een parcours dat uit 13! hoogtesprongen bestaat is dit geen agility maar een hordenloop. Ik geloof gerust dat agility een sport is hoor maar ook beginners kunnen toestellen 6 en 15 aan. Dat was in elk geval bij ons les 1.
Misschien kun je nog switchen naar de gevorderden en dan de toestellen die je hond nog niet beheerst gewoon overslaan?christo schreef: Zoals ik begrepen had is een beginner iemand die tenminste een cursus agility gevolgd heeft. Met een parcours dat uit 13! hoogtesprongen bestaat is dit geen agility maar een hordenloop. Ik geloof gerust dat agility een sport is hoor maar ook beginners kunnen toestellen 6 en 15 aan. Dat was in elk geval bij ons les 1.
Dat noemt men een jumping en dat is inderdaad agility en geen hordenloop.christo schreef:Zoals ik begrepen had is een beginner iemand die tenminste een cursus agility gevolgd heeft. Met een parcours dat uit 13! hoogtesprongen bestaat is dit geen agility maar een hordenloop. Ik geloof gerust dat agility een sport is hoor maar ook beginners kunnen toestellen 6 en 15 aan. Dat was in elk geval bij ons les 1.Zoek stok! schreef:We kunnen moeilijk voor elke beginner een ander parcours neerzetten, had je dat wel verwachtchristo schreef:Ik vind het een beetje jammer dat toestel 6 ontbreekt bij de beginners. Durgje en ik zijn beginners maar dat toestel hebben we op cursus gehad en ging heel goed.
Edit: toestel 15 hebben we ook gehad tijdens cursus.![]()
In de aankondiging stond precies welke toestellen je kon verwachten: hoogtesprongen, tunnels en breedtesprong.