http://www.youtube.com/watch?v=E6lwIRTroRo

Dat wordt nog wat aanstaande zaterdag op de Doe Dag!
Moderator: moderatorteam
Beetje wel ja!Danielle schreef:blond zeker haha
Inderdaad! Ik ga dus ook maar een vliegtuig nadoen zaterdag.*Anita* schreef:hahahaha
nou je hebt al geoefend
O gelukkig. Het kan ook de beste overkomen dus!marye schreef:Haha!
Dit ziet er helemaal niet bekend uit :N:
Geen idee, sorry.alm@ schreef:Hoe laat moet je? Ik kom zonder hond en krijg fotografieles
Ik weet wat het inhoudt, ik weet hoe het moet, en draai in het parcours vervolgens gewoon een BelgZoek stok! schreef:Potdorie Suzan, les 13 al hahaha. Je denkt toch niet dat wij in les 10 begonnen met een franse wissel, oftewel: ik heb er 10 lessen over gedaan vanaf het moment dat het uitgelegd werd
O zo, ik begreep je verkeerd. Er is dus nog best hoop voor mij!Zoek stok! schreef:Potdorie Suzan, les 13 al hahaha. Je denkt toch niet dat wij in les 10 begonnen met een franse wissel, oftewel: ik heb er 10 lessen over gedaan vanaf het moment dat het uitgelegd werd
.Jacksel schreef: Ik weet wat het inhoudt, ik weet hoe het moet, en draai in het parcours vervolgens gewoon een BelgEn ik wil niet weten hoeveel trainingstijd ik er in totaal al op heb zitten :N:
Ik zei dan 'ik snap hem hoor' en deed dan vervolgens gewoon weer de belgische. Dat was toch goed? Niet? Ow. Jouw conditie is in ieder geval op peil. Ik moest aan het zuurstof als ik examen hadLongFields schreef:O zo, ik begreep je verkeerd. Er is dus nog best hoop voor mij!![]()
Wij hadden hem afgelopen maandag voor het eerst hoor, hiervoor hebben we al wel de Belgische gehad, maar die is wat gemakkelijker vind ik als je gewoon blijft denken aan het feit dat je je hond aan moet blijven kijken.
Zoek stok! schreef: Ik zei dan 'ik snap hem hoor' en deed dan vervolgens gewoon weer de belgische. Dat was toch goed? Niet? Ow. Jouw conditie is in ieder geval op peil. Ik moest aan het zuurstof als ik examen had
Zoek stok! schreef:Ik besef nu pas dat jij drie keer moet in vrij kort tijdbestek
En nou zal je zien dat ik zondag spontaan een Franse loop heLongFields schreef:O zo, ik begreep je verkeerd. Er is dus nog best hoop voor mij!Zoek stok! schreef:Potdorie Suzan, les 13 al hahaha. Je denkt toch niet dat wij in les 10 begonnen met een franse wissel, oftewel: ik heb er 10 lessen over gedaan vanaf het moment dat het uitgelegd werd![]()
Wij hadden hem afgelopen maandag voor het eerst hoor, hiervoor hebben we al wel de Belgische gehad, maar die is wat gemakkelijker vind ik als je gewoon blijft denken aan het feit dat je je hond aan moet blijven kijken.
.Jacksel schreef: Ik weet wat het inhoudt, ik weet hoe het moet, en draai in het parcours vervolgens gewoon een BelgEn ik wil niet weten hoeveel trainingstijd ik er in totaal al op heb zitten :N:
Denk eraan dat je een vliegtuig bent in het vervolg, wie weet helpt het!
Ik zou dat dan op zaterdag al doen!Jacksel schreef: En nou zal je zien dat ik zondag spontaan een Franse loop he
Dank je, nu is het denk ik niet zo dat ik het gewoon altijd goed ga doen hoor. Het is me afgelopen week na een hoop gepruts 1x gelukt maar dat is natuurlijk geen garantie voor de toekomst.Sita schreef:Ik vind het al hartstikke knap dat je kan wisselen. Ik snap er nog steeds geen bal van. Die sprongen verplaatsen zich altijd spontaan als ik loop
Jemig, dit is echt goed dat je het zegt, ik had dus echt helemaal zondag in mn hoofdLongFields schreef:Ik zou dat dan op zaterdag al doen!Jacksel schreef: En nou zal je zien dat ik zondag spontaan een Franse loop he
OEPS!!!Jacksel schreef: Jemig, dit is echt goed dat je het zegt, ik had dus echt helemaal zondag in mn hoofd
Of een heel boos sms'je van Linda waar ik bleefLongFields schreef:OEPS!!!Jacksel schreef: Jemig, dit is echt goed dat je het zegt, ik had dus echt helemaal zondag in mn hoofd![]()
![]()
Had je daar zondag in je uppie gestaan....
Omdat het training is en het handig is als je ook de franse wissel kuntSuusBG schreef:mmm ik snap niet echt waarom je het nou steeds opnieuw moet doen? het gaat toch steeds goed met die belgische wissel????
Omdat het een franse moest zijn.SuusBG schreef:mmm ik snap niet echt waarom je het nou steeds opnieuw moet doen? het gaat toch steeds goed met die belgische wissel????