En dan bij alle advertenties van adverteerder

Moderator: moderatorteam
Als dit zo is dan kun je MP gewoon mailen. Ga naar Help en Contact. Vul het contactformulier in met de advertentiecode en je ervaring met Handyhoeve.EschaenStefanie schreef:handyhoeve.... dacht dat die al vervolgt was??
Is voor mij helaas een bekende naam
Nouja ik heb geen persoonlijke ervaringen ermee maar ik vang hier en daar nog wel eens iets opWilm@ schreef:Als dit zo is dan kun je MP gewoon mailen. Ga naar Help en Contact. Vul het contactformulier in met de advertentiecode en je ervaring met Handyhoeve.EschaenStefanie schreef:handyhoeve.... dacht dat die al vervolgt was??
werkt niet al jaren niet.Wilm@ schreef:Als dit zo is dan kun je MP gewoon mailen. Ga naar Help en Contact. Vul het contactformulier in met de advertentiecode en je ervaring met Handyhoeve.EschaenStefanie schreef:handyhoeve.... dacht dat die al vervolgt was??
saskia en siem schreef:
het feit dat er staat dat er een rashond te koop is zegt al genoeg. en dat weet marktplaats.
een rashond koop je niet op marktplaats. is ook niet nodig om je pupsel te verkopen op een verkoopsite, de meeste fokkers van rashonden hebben zelfs een wachtlijst.