Yup, daar had hij geen probleem mee. Hij is namelijk dol op snoepie'sLongFields schreef:Ja, die had hij bij mij binnen 3 seconden gevonden!magnum schreef: En je hebt het nu zelf meegemaakt het is een ontzettende knuffel, al was hij vandaag ook heel erg op snoepie's jacht
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Doedag naborrel topic 2010
Moderator: moderatorteam
-
magnum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 1 x-mechelse herders
Re: Doedag naborrel topic

- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
Vond het ook erg leuk! Leuk om weer een keer wat met flyball te mogen doen (kwam onder een diepe laag stof vandaan :N: ) en de workshops die ik heb gedaan waren ook erg leuk. Jip werd zowaar nog behoorlijk driftig voor haar doen bij het zoeken en werd helemaal gelukkig toen ze ook nog mocht apporteren
Thuis nog even trots haar rozet geshowd aan Benno en Ziva en nu ligt ze in een coma. Redelijk uniek
Bedankt allemaal!
Bedankt allemaal!
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Het was hartstikke leuk
Wij zijn maar een paar uurtjes geweest, en zonder honden (ahum, en zonder aankondiging... sorry Linda
), maar wat een gezelligheid en super organisatie
Heel leuk om weer een hoop mensen te spreken en honden te knuffelen!
Heel leuk om weer een hoop mensen te spreken en honden te knuffelen!
- Kaiou
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Barbet
Een heerlijke dag was het!
Veel mensen gezien en gesproken, veel hondjes geaaid (o.a. Rinne Roos, wat een heerlijk krullenbeest
).
Twee heel leuke workshops gedaan; tijdens zoekhonden moest Kaiou helaas toch even door de bosjes jagen
En apporteersport, helemaal geweldig
Linda en alle vrijwilligers heel erg bedankt voor deze geslaagde dag!
Veel mensen gezien en gesproken, veel hondjes geaaid (o.a. Rinne Roos, wat een heerlijk krullenbeest
Twee heel leuke workshops gedaan; tijdens zoekhonden moest Kaiou helaas toch even door de bosjes jagen
En apporteersport, helemaal geweldig
Linda en alle vrijwilligers heel erg bedankt voor deze geslaagde dag!

- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
Trouwens, voor de mensen die me hebben zien rondlopen met Stellar; zoals ze was is ze normaal echt niet hoor! Het leek af en toe wel of ik haar mishandel ofzo, ze liep bescheten mee en wist soms geen raad. Het was gewoonweg wat veel voor haar maar ik voelde me soms echt voor lul staan 
- Jeannettebo
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
ik heb ook een heerlijke dag gehad en ben heel trots op Bo zoals hij zich heeft gedragen.

- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Fijn is dat hè Jeannette, dat je hond zich zo goed gedraagt tijdens een evenement als dit.
Eer van je werk!
Eer van je werk!
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
nou ik ben thuis hoor!
ik heb buikpijn van het lachen en heb een geweldige dag gehad!
ik heb rinne roos geaaid
, magnum vond ik in het echt nog mooier dan op de foto
en het was heerlijk weer!
super gedaan linda!
ik heb buikpijn van het lachen en heb een geweldige dag gehad!
ik heb rinne roos geaaid
super gedaan linda!

- JML
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Morgen even wat uitgebreider, maar ook wij kijken terug op een ontzettend leuke dag!
Ik heb met Diefje gedanst, zo leuk om te doen. We hadden er echt lol in. Maddox was geweldig vandaag. Helemaal geen stress of paniek en met de agility workshop deed hij gretig mee. Zonder aarzelen naar 'de mevrouw met de koekjes'.
Cheeks moest tijdens de flyball workshop even een sanitaire stop maken en dook zo de sloot in. Frisbees waren een beetje stom in het begin, maar al snel ging ze er achteraan en liep zd er trots mee rond.
Tja en dan de knaller Sam 'one-shoe' die met 'valse start' Cheeks het beginnersparcoursje wint! Wat een stel samen. Sam is hardstikke trots
bedankt!! Het was echt leuk vandaag!
Ik heb met Diefje gedanst, zo leuk om te doen. We hadden er echt lol in. Maddox was geweldig vandaag. Helemaal geen stress of paniek en met de agility workshop deed hij gretig mee. Zonder aarzelen naar 'de mevrouw met de koekjes'.
Cheeks moest tijdens de flyball workshop even een sanitaire stop maken en dook zo de sloot in. Frisbees waren een beetje stom in het begin, maar al snel ging ze er achteraan en liep zd er trots mee rond.
Tja en dan de knaller Sam 'one-shoe' die met 'valse start' Cheeks het beginnersparcoursje wint! Wat een stel samen. Sam is hardstikke trots
bedankt!! Het was echt leuk vandaag!
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ben ook thuis, heb ook erg gelachen in de korte tijd dat ik er was... toppie
PS. Xena vond het ook geweldig, ligt nog uit te buiken van alle gebakjes, koekjes, snoepjes die ze gehad heeft
PS. Xena vond het ook geweldig, ligt nog uit te buiken van alle gebakjes, koekjes, snoepjes die ze gehad heeft

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 0
Wat fijn om te lezen dat het zo'n geslaagde dag was.
Jammer dat het er uiteindelijk voor ons niet in zat, maar volgend jaar komen we zeker!!
Jammer dat het er uiteindelijk voor ons niet in zat, maar volgend jaar komen we zeker!!
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Was echt een geweldige dag, super georganiseerd enne heel veel lol gehad 
Napoleon heeft de hele weg terug geslapen en ligt nu op zijn stoel te snurken
Napoleon heeft de hele weg terug geslapen en ligt nu op zijn stoel te snurken

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Sam is echt een leuke 'vent' JML
Ik vond iedereen die ik gesproken heb ook heel leuk en ik ben om: Ik wil later een Puli

Linda

Linda

- M@ri@nne
- Zeer actief
Geweldige dag, goed georganiseerd en in tijden niet zo gelachen. 
Groetjes, Marianne.

- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Complimenten voor Lotte trouwens, ze liep de hele dag stoer te stappen met de honden en hield afstand ed.M@ri@nne schreef:Geweldige dag, goed georganiseerd en in tijden niet zo gelachen.

- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Ze was goed geprogrammeerd he?Hilde schreef:Complimenten voor Lotte trouwens, ze liep de hele dag stoer te stappen met de honden en hield afstand ed.M@ri@nne schreef:Geweldige dag, goed georganiseerd en in tijden niet zo gelachen.

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
- Moos
- Zeer actief
Vera probeerde toch elke keer weer in een goed blaadje te komen bij Attack door heeeeeel langzaam ietsiepietsie dichterbij te komen liggen met zo'n smoeltje van "pomtidom, wat is het leven toch leuk, toch he AttackInge O schreef: vooral attack heeft de dag van haar leven gehad : lekker een boel nichtjes op de kop kunnen zitten, heerlijk boos kunnen kijken naar wat hondjes (hè, vera?) en last but not least na 3 jaar nog een keer een agilityparcourtje kunnen lopen
.
Ik vond de Wartenpupjes allemaal vreselijk leuk
En de workshops vond ik ook ontzettend leuk gegeven wilde ik nog even zeggen

-
Tiny
- Zeer actief
Wat een heerlijke dag was dit, eigenlijk veel te kort. Ik heb heerlijk geklets en geaaid en heb hondjes ontmoet die ik alleen van foto's kende
Perfecte organisatie 
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
&
Akira 16-08-2021
- Turbo!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Jack Russells en 1 Engelse Springer
Ik moet trouwens zeggen Ik vind Vera echt heel knap hoor, Mensen die hond kan een hoop trucjes op het ene woord POOTMoos schreef:Vera probeerde toch elke keer weer in een goed blaadje te komen bij Attack door heeeeeel langzaam ietsiepietsie dichterbij te komen liggen met zo'n smoeltje van "pomtidom, wat is het leven toch leuk, toch he AttackInge O schreef: vooral attack heeft de dag van haar leven gehad : lekker een boel nichtjes op de kop kunnen zitten, heerlijk boos kunnen kijken naar wat hondjes (hè, vera?) en last but not least na 3 jaar nog een keer een agilityparcourtje kunnen lopen
.
". Ze vond het uitermate flauw dat baasje haar dan weer terug naar de juiste plek trok
![]()
Ik vond de Wartenpupjes allemaal vreselijk leuk![]()
En de workshops vond ik ook ontzettend leuk gegeven wilde ik nog even zeggen![]()
Geweldig die lieverd !
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Contacteer:
Ik heb wel heel veel mensen gemist
Maar het was een leuke dag.
Biène heeft zich netjes gedragen, Marouck heeft weer heel wat geflirt met al die leuke honden, en ik heb weer veel vriendjes gemaakt omdat bij mij of het speeltje of de koekjes te halen waren. Heb wel zowat een gebroken neus opgelopen omdat een staff iets té enthousiast bij me kwam maar ach....dat hoort erbij.
Was wel uit mijn broek gescheurd
maar gelukkig had Jolanda nog een broek bij zich die ik paste
Foto's komen in de loop van de volgende dagen, zag dat Jolanda ruim 400 foto's heeft gemaakt met mijn camera.
Maar het was een leuke dag.
Biène heeft zich netjes gedragen, Marouck heeft weer heel wat geflirt met al die leuke honden, en ik heb weer veel vriendjes gemaakt omdat bij mij of het speeltje of de koekjes te halen waren. Heb wel zowat een gebroken neus opgelopen omdat een staff iets té enthousiast bij me kwam maar ach....dat hoort erbij.
Was wel uit mijn broek gescheurd
Foto's komen in de loop van de volgende dagen, zag dat Jolanda ruim 400 foto's heeft gemaakt met mijn camera.
Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Contacteer:
En geknuffeld met een boxertjeTiny schreef:Wat een heerlijke dag was dit, eigenlijk veel te kort. Ik heb heerlijk geklets en geaaid en heb hondjes ontmoet die ik alleen van foto's kende![]()
Perfecte organisatie
Groetjes Inge

- marye
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Ik vond het ook een hele leuke dag.
Ben wel kapot en Caja volgens mij ook wel een beetje.
Ben wel kapot en Caja volgens mij ook wel een beetje.

-
Tiny
- Zeer actief
Wat een ding héInge schreef:En geknuffeld met een boxertjeTiny schreef:Wat een heerlijke dag was dit, eigenlijk veel te kort. Ik heb heerlijk geklets en geaaid en heb hondjes ontmoet die ik alleen van foto's kende![]()
Perfecte organisatie
In lieve herinnering
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
&
Akira 16-08-2021
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
&
Akira 16-08-2021
-
chrico
- Zeer actief
Zooooo ben ook weer thuis, heb eerst nog even met de honden gewandeld.
Wat een geweldige dag was het weer, toppie voor iedereen die er aan mee heeft gewerkt, super gewoon

Wat een geweldige dag was het weer, toppie voor iedereen die er aan mee heeft gewerkt, super gewoon
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
-
Leane
Ben dur ook weer 
- Jacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): retrievers
- Contacteer:
Code: Selecteer alles
Jacky schreef:
He Longfields, ik heb jou helemaal niet gezien
en ik jou amper : was je er net, moest ik (alweer ) naar de wc en dan snel naar mijn workshop .
Odin 2001-2013
Ivan 2001
-
kiki78
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): cairn terrier en schafpudel
Ik heb ook een heerlijke dag gehad. Daan vond de behendigheid workshop geweldig. Hij hield het goed vol en liep te stralen. Misschien toch maar af en toe weer wat met hem trainen. Bij behendigheid was zijn eend helemaal fantastisch, tijdens zoekhonden was zijn eend het bekijken niet meer waard. Snoepjes zoeken is veeeel leuker. Hij herkende Inge nog van vorig jaar geloof ik. He die stem ken ik, daar kreeg ik vorig jaar snoepjes van, rennen.
Het speeltjes maken was ook erg leuk en ik heb weer volop ideeen om te knutselen.
Dieber vond het reuze spannend, vooral de luidsprekers waren in het begin doodeng. Het duurde lang voordat ze wat ontspande en ze bleef ze de hele dag in de gaten houden. Het meisje is nu lekker aan het spelen. Buiten in het badje en dan lekker nat door het huis rennen. Ze zal zo wel in slaap vallen.
Linda en iedereen die geholpen heeft bedankt!
Het speeltjes maken was ook erg leuk en ik heb weer volop ideeen om te knutselen.
Dieber vond het reuze spannend, vooral de luidsprekers waren in het begin doodeng. Het duurde lang voordat ze wat ontspande en ze bleef ze de hele dag in de gaten houden. Het meisje is nu lekker aan het spelen. Buiten in het badje en dan lekker nat door het huis rennen. Ze zal zo wel in slaap vallen.
Linda en iedereen die geholpen heeft bedankt!

-
shanty
Ik ben ook weer thuis ! Ik vond het een hele leuke gezellige dag van wat ik mee gekregen heb tussen de workshops door. Veel mensen en hondjes gezien die ik te lang niet in het echt had gezien haha.
Kapot ik ben echt tot alle draadjes in mijn hele lichaam kapot! Maar ik zeg volgend jaar weer
Kapot ik ben echt tot alle draadjes in mijn hele lichaam kapot! Maar ik zeg volgend jaar weer
- Jacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): retrievers
- Contacteer:
ze is ook een lekkere knuffelhondmalinois schreef:Ben ook thuis, heb ook erg gelachen in de korte tijd dat ik er was... toppie![]()

Odin 2001-2013
Ivan 2001
- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
Zoooo, wij zijn ook weer thuis
Honden doodmoe en wij doodmoe maar we kijken allemaal terug op een zeer geslaagde en leuke dag
Ik heb heel veel mensen gesproken en gezien, mede door mijn witte bakje met blauwe deksel
maar nog steeds lang niet iedereen
De sfeer was heel goed en relaxed, zowel onder mensen als honden. Of heb ik rellen gemist die uitgevochten moesten worden
Ik heb heel veel mensen gesproken en gezien, mede door mijn witte bakje met blauwe deksel
De sfeer was heel goed en relaxed, zowel onder mensen als honden. Of heb ik rellen gemist die uitgevochten moesten worden