Tijdens de workshop veel nieuw talent gezien voor het flyballen

Kortom het was een geslaagde dag

Moderator: moderatorteam
O jaaaaaaaaa, was jij er ookMoos schreef:Vera probeerde toch elke keer weer in een goed blaadje te komen bij Attack door heeeeeel langzaam ietsiepietsie dichterbij te komen liggen met zo'n smoeltje van "pomtidom, wat is het leven toch leuk, toch he AttackInge O schreef: vooral attack heeft de dag van haar leven gehad : lekker een boel nichtjes op de kop kunnen zitten, heerlijk boos kunnen kijken naar wat hondjes (hè, vera?) en last but not least na 3 jaar nog een keer een agilityparcourtje kunnen lopen
.
". Ze vond het uitermate flauw dat baasje haar dan weer terug naar de juiste plek trok
![]()
Ik vond de Wartenpupjes allemaal vreselijk leuk![]()
En de workshops vond ik ook ontzettend leuk gegeven wilde ik nog even zeggen![]()
Sita schreef:
Tijdens de workshop veel nieuw talent gezien voor het flyballen![]()
Die draaide helemaal door van de hitteTurbo! schreef:
Ik moet trouwens zeggen Ik vind Vera echt heel knap hoor, Mensen die hond kan een hoop trucjes op het ene woord POOT![]()
Geweldig die lieverd !
Dat was ook mijn reactie toen ik las dat jij er ook was geweestCaro. schreef:
O jaaaaaaaaa, was jij er ook
Moos schreef:Die draaide helemaal door van de hitteTurbo! schreef:
Ik moet trouwens zeggen Ik vind Vera echt heel knap hoor, Mensen die hond kan een hoop trucjes op het ene woord POOT![]()
Geweldig die lieverd !![]()
Ze kon inderdaad opeens zit, af, rondje draaien en omrollen op dat ene commando "poot"
Dat was ook mijn reactie toen ik las dat jij er ook was geweestCaro. schreef:
O jaaaaaaaaa, was jij er ook![]()
VertelPatrol schreef:Zo ook weer thuis! Het was erg gezellig en volgend jaar ook maar eens kijken of ik een hondje kan meenemen! Leuk ook om iedereen eens 'live' te spreken! Sommige mensen waren toch wel wat anders dan verwacht......
Ikke jou welchrico schreef:
Ik heb jou helemaal niet gezien (denk ik)
malinois schreef:Ikke jou welchrico schreef:
chrico schreef:VertelPatrol schreef:Zo ook weer thuis! Het was erg gezellig en volgend jaar ook maar eens kijken of ik een hondje kan meenemen! Leuk ook om iedereen eens 'live' te spreken! Sommige mensen waren toch wel wat anders dan verwacht......![]()
Ohhhhhhhhhhhhh wat erg, jemig heePatrol schreef:
Ik jouw wel!![]()
( lang, blond, roze polo, zwarte broek en je riep dat ik Kiefer bij me moest houden......)
heb je weeeeeer zomaar naar iemand lopen brullenchrico schreef:Ohhhhhhhhhhhhh wat erg, jemig heePatrol schreef:
Ik jouw wel!![]()
( lang, blond, roze polo, zwarte broek en je riep dat ik Kiefer bij me moest houden......)
![]()
![]()
Stom stom stom, ik wist niet eens dat jij dat was
Zo ben ik nietyamie schreef:
heb je weeeeeer zomaar naar iemand lopen brullen![]()
![]()
chrico schreef:malinois schreef:Ikke jou welchrico schreef:
Hoe kan dat nou