Hé wat flauwInge schreef:En dat ik diezelfde rare vraag vandaag in de groep heb gegooid maar geen antwoord kreegP!nki schreef:Wisten jullie dat Hilje hele rare vragen aan mannen
stelt?
![]()

Moderator: moderatorteam
Hé wat flauwInge schreef:En dat ik diezelfde rare vraag vandaag in de groep heb gegooid maar geen antwoord kreegP!nki schreef:Wisten jullie dat Hilje hele rare vragen aan mannen
stelt?
![]()
Wat een krent zegJacky schreef:Wist je dat: Twink voor iedereen krenten had meegenomen en niemand maar dan ook niemand een krent gehad heeft
Doe het binnenkort opnieuw nadat ze een lading bier hebben gehadalm@ schreef:Hé wat flauwInge schreef:En dat ik diezelfde rare vraag vandaag in de groep heb gegooid maar geen antwoord kreegP!nki schreef:Wisten jullie dat Hilje hele rare vragen aan mannen
stelt?
![]()
Doe je dan wel een petje opInge schreef:Doe het binnenkort opnieuw nadat ze een lading bier hebben gehad
En wat te denken van mij! Ik heb 22 groene stippen geknipt en gestreken. Het ziet me nog groen en geel voor de ogenveertje schreef:..ik volgens Hans geen bril hoef en toch echt heel veel groene stippen gezien hebtwinkeltje schreef:wist je dat er duidelijk mensen naar hans anders moetenJacky schreef:wij geen modjes maar groene stip heten
als ze zo iets als groene stip zien
tsssss ze stonden samen met de zoute stengels en borelnoten voor het pakken maar ja jullie vonden ze weer te minJacky schreef:Wist je dat: Twink voor iedereen krenten had meegenomen en niemand maar dan ook niemand een krent gehad heeft
En weet jij dat je er verdomd goed uitzagmercedes2803 schreef:![]()
wat stommmm dat je geen antwoord hebt gehad Inge :lol:
En dat jullie hond een schatje ismoosje schreef:Dat Tiny heel lief getrakteerd heeft op een drankje!
Dat de BBQ geweldig klaar stond, dankzij jullieshanty schreef:Oh en dat ik des wil trakteren na het helpen klaarzetten vande bqq spul.. hij het zelf wel even betaalt
Ja, ik zag je wel een paar keer extra leuk knipperen met je ogen.shanty schreef:oh ja dat de slager jongen niet weg kon omdat hij er ineens niet meer uit kon door 2 auto's .. en hij het best gezellig vond en wel wilde blijven haha
Wist je dat Twink een omgekeerde Cesar Millan is?twinkeltje schreef:Wisten jullie dat ik binnen 5 min zonder fluisteren van een keurig onderdanig hondje een niet machiene kan maken
Geloof me....dat wíl je ook niet wetentwinkeltje schreef:nu weten we nog niet wat je hebt gevraagt aan de mannen
nou ben ander best nieuwsgierig hoorInge schreef:Geloof me....dat wíl je ook niet wetentwinkeltje schreef:nu weten we nog niet wat je hebt gevraagt aan de mannen