Moderator: moderatorteam
Mj, jij ook nog ontzettend bedankt dat ik met je mee mocht rijden..MJ schreef:Alle complimenten en een groot DANK JE WEL aan Linda en alle vrijwilligers voor een ontzettend leuke en leerzame dag.
Leane schreef:Mj, jij ook nog ontzettend bedankt dat ik met je mee mocht rijden..MJ schreef:Alle complimenten en een groot DANK JE WEL aan Linda en alle vrijwilligers voor een ontzettend leuke en leerzame dag.
nou en dat na jou zo vriendelijke beledeging kon nog net voorkomen dat je bij Fennela de zelfde fout maakte :N:Leane schreef:Mj, jij ook nog ontzettend bedankt dat ik met je mee mocht rijden..MJ schreef:Alle complimenten en een groot DANK JE WEL aan Linda en alle vrijwilligers voor een ontzettend leuke en leerzame dag.
:N: fuck dat was echt erg..twinkeltje schreef:nou en dat na jou zo vriendelijke beledeging kon nog net voorkomen dat je bij Fennela de zelfde fout maakte :N:Leane schreef:Mj, jij ook nog ontzettend bedankt dat ik met je mee mocht rijden..MJ schreef:Alle complimenten en een groot DANK JE WEL aan Linda en alle vrijwilligers voor een ontzettend leuke en leerzame dag.
Jij ook nog bedankt voor het er achteraan rijdenNono schreef:Viel best mee hoor
Dat viel toch reuze meeJinx schreef:Trouwens, voor de mensen die me hebben zien rondlopen met Stellar; zoals ze was is ze normaal echt niet hoor! Het leek af en toe wel of ik haar mishandel ofzo, ze liep bescheten mee en wist soms geen raad. Het was gewoonweg wat veel voor haar maar ik voelde me soms echt voor lul staan
Wat had ze nou weer gedaanmassam schreef:Leane schreef:Mj, jij ook nog ontzettend bedankt dat ik met je mee mocht rijden..MJ schreef:Alle complimenten en een groot DANK JE WEL aan Linda en alle vrijwilligers voor een ontzettend leuke en leerzame dag.![]()
![]()
![]()
Dat vond Bram nou juist het hoogtepunt van de dag. Al die Hovawart dames (plus Bowie), allemaal voor BrammieMaeve schreef:Nilo gedroeg zich keurig, behalve die eene keer dat hij het Hovawart-kamp dacht binnen te kunnen rennen, daar kwam hij ook heel snel op terug![]()
Leane schreef:Jij ook nog bedankt voor het er achteraan rijdenNono schreef:Viel best mee hoor
Gijsje en Marouck vonden elkaar leukMJ schreef:Alle complimenten en een groot DANK JE WEL aan Linda en alle vrijwilligers voor een ontzettend leuke en leerzame dag.
Ik heb genoten van de workshop Dogdance, ontzettend leuk om weer bekende mensen te zien en te spreken en nieuwe mensen te leren kennen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Apetrots op Gijsje die het zó ontzettend goed deed met alle vreemde mensen.![]()
Achteraf gezien had ik beter ietsje eerder weg kunnen gaan voor Gijsje want hij werd toch wel sjacherijnig door moeheid en daardoor niet zo aardig naar andere honden. Maar okay, dat weet ik dan voor een evt volgende keer of voor een volgende situatie .Ondanks zijn moeheid nog steeds niet slapen in de auto maar eenmaal thuis op bed was ie in 1 keer naar dromenland vertrokken.
![]()
Kleine Dusty die , hoewel klein van formaat maar groot in persoonlijkheid, deed het ook geweldig en heeft genoten van alle aaipartijtjes en lekkers. Net zo lief met Lotte, wat een geweldig mannetje is het toch !
Bowie vond dat ook het hoogtepunt van de dag, BRAMZoek stok! schreef:Dat vond Bram nou juist het hoogtepunt van de dag. Al die Hovawart dames (plus Bowie), allemaal voor BrammieMaeve schreef:Nilo gedroeg zich keurig, behalve die eene keer dat hij het Hovawart-kamp dacht binnen te kunnen rennen, daar kwam hij ook heel snel op terug![]()
Lekker ding is het. Toen ze mij alleen zag, had ze zoiets van 'o hoi'. En toen ik met Bram kwam, ging ze als vanouds tegen me aan staan. Ik weet nu wel zeker waar mijn populariteit vandaan komtTamara. schreef:Bowie vond dat ook het hoogtepunt van de dag, BRAMZoek stok! schreef:Dat vond Bram nou juist het hoogtepunt van de dag. Al die Hovawart dames (plus Bowie), allemaal voor BrammieMaeve schreef:Nilo gedroeg zich keurig, behalve die eene keer dat hij het Hovawart-kamp dacht binnen te kunnen rennen, daar kwam hij ook heel snel op terug![]()
![]()
![]()
Dat heb ik precies zo ervaren inderdaad.Caro. schreef: Iedereen ging zo geweldig met z'n hond om, mensen bleven bij elkaar vandaan als het niet ging, niemand stormde door elkaar - zoals ik het zag tenminste - echt perfect
Ja daagggggggg.....volgend jaar wat dichterbij voor de zuiderlingen hoor (ik heb een verkrampte nek en rug van het enorm vermoeid nog 1,5 uur moeten rijden :N: , alles doet me zeerLongFields schreef:
Linda, is de accommodatie voor volgend jaar al weer vastgelegd?
Degene die organiseert, kiest de locatieInge schreef:Ja daagggggggg.....volgend jaar wat dichterbij voor de zuiderlingen hoor (ik heb een verkrampte nek en rug van het enorm vermoeid nog 1,5 uur moeten rijden :N: , alles doet me zeerLongFields schreef:
Linda, is de accommodatie voor volgend jaar al weer vastgelegd?)
Inge schreef:Ja daagggggggg.....volgend jaar wat dichterbij voor de zuiderlingen hoor (ik heb een verkrampte nek en rug van het enorm vermoeid nog 1,5 uur moeten rijden :N: , alles doet me zeerLongFields schreef:
Linda, is de accommodatie voor volgend jaar al weer vastgelegd?)
Precies, het was de manier waaropInge O schreef:jamaar, brammetje komt dan hoogst galant langs getrippeld, stelt zich vriendelijk voor 'hoi, dames, ik ben brammie en kom jullie even versierenZoek stok! schreef:Dat vond Bram nou juist het hoogtepunt van de dag. Al die Hovawart dames (plus Bowie), allemaal voor BrammieMaeve schreef:Nilo gedroeg zich keurig, behalve die eene keer dat hij het Hovawart-kamp dacht binnen te kunnen rennen, daar kwam hij ook heel snel op terug![]()
' en daar smelt attack helemaal voor natuurlijk (brammetje jammer genoeg niet voor haar, daar heeft haar imago nog een deuk van
) terwijl nilo kwam binnengedenderd :N:
![]()
.....nee, dat moet je niet doen als attack het kamp bewaakt
.
Inge O schreef:tja, als hondenforummers daar niet in opgevoed zijn, dan toch echt wel niemandCaro. schreef:
Iedereen ging zo geweldig met z'n hond om, mensen bleven bij elkaar vandaan als het niet ging, niemand stormde door elkaar - zoals ik het zag tenminste - echt perfect.
ja doe maar schijnheiligInge O schreef:Jacky schreef:ja dat was knap lullig, maar goed, ik wist meteen mijn plaats en ben afgedropen
en ik jou amper : was je er net, moest ik (alweer ) naar de wc en dan snel naar mijn workshop .als een geslagen hond.
![]()
trek je maar niet aan hoor ze liep ons hele hoekje zo voorbijJacky schreef:
ja doe maar schijnheilig
ops ja van een klein afstandje ik weet het wel hoor ineens weerInge O schreef:twinkeltje schreef:trek je maar niet aan hoor ze liep ons hele hoekje zo voorbijJacky schreef:
ja doe maar schijnheilig
![]()
jullie waren zelfs de eerste die ik gedag heb gezegd, kan nanna getuigen.
maar dat wéét jij blijkbaar al niet eens meer, kan je nagaan wat een indruk ik gemaakt heb.