Ik was net te laat, Taro, Vera en Rowan zaten met zijn 3-tjes in 1 bench

Vera, die in het echt exact zo is als uit de verhalen van Marloes

Carma en Lynn

Ben ff de naam van um kwijt

En kanjer Baco

Moderator: moderatorteam
Echt balenkitty2 schreef:Leuke foto's! Ik zag je op een gegeven moment lopen, wilde je later aanspreken en de flodders aaien, maar toen was je alweer weg
Oooooh ja, ik dacht eerst dat het een Aussie was,Zoek stok! schreef:De Border heet Nilo.
Leuk dat je er was Frederique!
Jij was heel druk de hele tijdMJ schreef:Aaaaaah, wat jammer ! Heb jou en je kanjers helemaal gemist !
Ik heb gewoon iedereen laten staan toen ik Frederique zagMJ schreef:Aaaaaah, wat jammer ! Heb jou en je kanjers helemaal gemist !
Laat Simone het maar niet horen :N:Frederique schreef: Oooooh ja, ik dacht eerst dat het een Aussie was,
gelukkig wisten Lisette en Yvette meteen te melden dat het een Border was![]()
Vond het ook erg leuk en complimenten voor je Linda,
wat had je het goed geregeld allemaal
Hahahaaa, ja dat is waar ja.Tiny schreef:Ik heb gewoon iedereen laten staan toen ik Frederique zagMJ schreef:Aaaaaah, wat jammer ! Heb jou en je kanjers helemaal gemist !
Ooh nee wacht, ik dat dat haar andere Border (AJ?!?) een Aussie was, waarvoor alsnog orry SimoneZoek stok! schreef:Laat Simone het maar niet horen :N:Frederique schreef: Oooooh ja, ik dacht eerst dat het een Aussie was,
gelukkig wisten Lisette en Yvette meteen te melden dat het een Border was![]()
Vond het ook erg leuk en complimenten voor je Linda,
wat had je het goed geregeld allemaal![]()
Je had gewoon mee moeten doen aan workshops!
Nou dat was me toch een strafMoos schreef:Leuk Frederique! En nog bedankt voor het Saar-oppas zijn![]()
Lynn is leuker dan leuk.Carma schreef:Hé....wat heb jij ons sneeky op de foto weten te zetten zeg!![]()
Leuke foto's!
Ja gek hè, dat je zo'n hondje weg kan doenFrederique schreef:Lynn is leuker dan leuk.Carma schreef:Hé....wat heb jij ons sneeky op de foto weten te zetten zeg!![]()
Leuke foto's!
Je vraagt je toch af waarom mensen zulke honden weg doen?
Nou ja, voor hen een pech en voor jou en Lynn een win-win situatie
Ik denk dat Lynn heel blij is dat die mensen haar weggedaan hebbenCarma schreef:Ja gek hè, dat je zo'n hondje weg kan doenFrederique schreef:Lynn is leuker dan leuk.Carma schreef:Hé....wat heb jij ons sneeky op de foto weten te zetten zeg!![]()
Leuke foto's!
Je vraagt je toch af waarom mensen zulke honden weg doen?
Nou ja, voor hen een pech en voor jou en Lynn een win-win situatie![]()
Onbegrijpelijk, maar ik ben er blij mee, want nu is ze lekker bij mij
Ja, dat weet ik wel zekermarye schreef:
Ik denk dat Lynn heel blij is dat die mensen haar weggedaan hebben
Frederique schreef:Ja, dat weet ik wel zekermarye schreef:
Ik denk dat Lynn heel blij is dat die mensen haar weggedaan hebben![]()
![]()