Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Jinx schreef:Dat ik her en der ook mensen hoorden bespreken of Christo nog kwam en ik niet snap waar all the fuzz over gaat?
Je moet ook wel alle topics doorlezen voor je naar de doe dag komt hé hahahahaha
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead d'Artagnan, Pompidou & Lune.
Zoek stok! schreef:....Izzie ontsnapt was uit het tuintje voor de tent? En dat Anita haar maar moeilijk te pakken kon krijgen
er over 9 weken puppy's komen
Vader onbekend
Gezien de plek van de tent gok ik op Sepp, leuk
Bedankt voor het vangen van Izzie
Ik was al niet van plan haar in het tuintje te laten zitten als er agility gegeven werd. Maar wist niet dat Nanda zou gaan trainen met Sepp. Daar wordt Izzie heeeeeeeel fel van, Seppie die loopt, he Nanda
Inge schreef:Dat minstens zoveel mensen zich afvroegen of Marc en Martijn écht niet kwamen?
Dat ik het echt een beetje jammer vond dat ze er niet waren. :N:
ik vond het gewoon echt jammer dat ze er niet waren.
Kan op het forum af en toe wel met ze in de clinch liggen, of het oneens zijn, maar vind het in het echt hartstikke leuke mensen
Oftewel volgende x gewoon komen heren
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead d'Artagnan, Pompidou & Lune.
_Inge_ schreef:Hij is 1x uitgevallen naar iemand die langsliep toen ik bij Nanna stond, sorry Weet alleen niet wie het was
Dat was Els van Baco. En hij is ook een keer uitgevallen naar een andere hond, een pup als ik me niet vergis.. En Corrason del Perro vond hij ook niet zo leuk
_Inge_ schreef:Hij is 1x uitgevallen naar iemand die langsliep toen ik bij Nanna stond, sorry Weet alleen niet wie het was
Dat was Els van Baco. En hij is ook een keer uitgevallen naar een andere hond, een pup als ik me niet vergis.. En Corrason del Perro vond hij ook niet zo leuk
Ja dat was ik, goed dat Baco het niet zag.
:N: Super gevaarlijk die James
en Hilde..sssst 1x naar een pup op dezelfde plek ja..en die vriend heeft die niets gedaan Vorige keer op zon soort dag vloog hij alles wat bewoog aan Gaat al stukken beter
Magnum heerlijk af lag toen er een foto werd gemaakt, hij na de klik van het toestel dacht nu ga ik mijn beloning halen bij de fotograaf. En tegen werd gehouden door de baas, aangezien de fotograaf een kleine naakthondje bij zich had.
Ik heerlijk heb genoten van alle mensen en honden.
YvetteJ schreef:Toby het nodig vond over Sonja haar been heen te piesen...?
veertje schreef:
.. Bobby van Shanti dit ook bij mij gedaan heeft.
.. Het gelukkig mis was
Napoleon dit vorig jaar ook deed tijdens een workshop pakwerken maar dat er toen wel een foto van was :N:
Ik dus blij ben dat er meer van die varkens zijn
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
nee, ik ben er nog verdrietig van
Volgend jaar koekjes geven, dan is hij je beste vriend
Hoewel ik hoop dat die volgend jaar niet meer op gedragstherapie zit, maar gewoon een vrolijke hond is;)
Viel toch reuze mee, het is een knap ventje en volgend jaar zal ik hem lekker omkopen Ik denk dat hij het gewoon niet tof van me vond dat ik die bench voor hem mee genomen had
corason del perro schreef:Viel toch reuze mee, het is een knap ventje en volgend jaar zal ik hem lekker omkopen Ik denk dat hij het gewoon niet tof van me vond dat ik die bench voor hem mee genomen had
Haha ja doe maar..hij was best ontspannen ja, dacht dat hij echt naar iedereen uit zou vallen en hij de hele dag in de bench moest zitten. Maar daar kreeg ik hem niet eens in
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...