De hal ziet er supermooi uit met gloednieuwe toestellen en ik denk dat Nanna's aanpak mij erg goed ligt. Ik heb er zin in

http://www.dogsportarena.nl/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Moderator: moderatorteam
Leuk seminar inderdaad! Maar ik heb besloten in principe niet meer naar andere trainers te gaan voor een seminar/workshop (muv Sprij uiteraard). Het blijkt dat ik - zeker in dit stadium met Izzie - nogal zeikerig ben met trainersEschaenStefanie schreef:ik ga even kijken
Dogs in toutch heeft trouwens binnenkort op 31 oktober een seminar (misschien ben je geïnteresseerd)
Kan ik me helemaal in vinden,Zoek stok! schreef:Leuk seminar inderdaad! Maar ik heb besloten in principe niet meer naar andere trainers te gaan voor een seminar/workshop (muv Sprij uiteraard). Het blijkt dat ik - zeker in dit stadium met Izzie - nogal zeikerig ben met trainersEschaenStefanie schreef:ik ga even kijken
Dogs in toutch heeft trouwens binnenkort op 31 oktober een seminar (misschien ben je geïnteresseerd)
15 minuten, jaloerslonneke schreef:Wij hebben er gisteren al gelopen. voor ons is het 15 minuten rijden. en vanaf volgend trainen wij daar op vrijdagavond. oja de hal loopt super.
Ja sorry kan er niks aan doen maar het is wel fijn. gelukkig was toby ook weer de oude met snelheid.Zoek stok! schreef:15 minuten, jaloerslonneke schreef:Wij hebben er gisteren al gelopen. voor ons is het 15 minuten rijden. en vanaf volgend trainen wij daar op vrijdagavond. oja de hal loopt super.
Voor mij is het ook iets meer dan een uur. Daarom ga ik ook op zaterdag, dan sta ik in ieder geval niet ook nog vast vanwege spits.corason del perro schreef:Ik zou daar net iets meer dan een uur over doen dus dat is wel te overbruggen (houd het in haar achterhoofd)
Deze datum is verschoven naar volgend jaar, zag ik omdat ze dan zelf een selectiewedstrijd hebben.EschaenStefanie schreef:ik ga even kijken
Ziet er mooi uit!!Zoek stok! schreef:Er is een nieuwe agility-binnenhal. Weer zo ver weg helaas (St. Oedenrode). Maar ik ga er toch trainen. Vrijdag eerst een priveles en daarna wekelijks op zaterdagmiddag. Les van Nanna. Michele (waar ik nu train) heeft geen binnenlocatie. Nog een paar weken twee keer per week trainen dus en daarna alleen bij Nanna.
De hal ziet er supermooi uit met gloednieuwe toestellen en ik denk dat Nanna's aanpak mij erg goed ligt. Ik heb er zin in![]()
http://www.dogsportarena.nl/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Doe Nanna de groeten, wij gaan daar ook van de winter trainen. Trainen ook in een manege maar extra trainen is welkom, onze binnenhal is kleiner maar daar ga ik van de winter de jeugd de raakvlakken bijleren. Vind ik ideaal.De hal ziet er supermooi uit met gloednieuwe toestellen en ik denk dat Nanna's aanpak mij erg goed ligt. Ik heb er zin in
Nou ja Minna!!!Minna schreef:Doe Nanna de groeten, wij gaan daar ook van de winter trainen. Trainen ook in een manege maar extra trainen is welkom, onze binnenhal is kleiner maar daar ga ik van de winter de jeugd de raakvlakken bijleren. Vind ik ideaal.De hal ziet er supermooi uit met gloednieuwe toestellen en ik denk dat Nanna's aanpak mij erg goed ligt. Ik heb er zin in
En Nanna heeft er al zin inlonneke schreef:Wij hebben zondag daar privéles![]()
We hebben 3 uur de hal want we gaan met een groep
Ik denk dat Caja daar ook niet meer weg wil. Izzie wil er gaan wonen.marye schreef:Ik mag vast wel een keer met Linda mee om daar te trainen deze winter
Oh dus toch 3 uur? dan weet ik datlonneke schreef:Wij hebben zondag daar privéles![]()
We hebben 3 uur de hal want we gaan met een groep
Dan zien we elkaar zeker, ik les om 15.00 uur.JML schreef:Sam gaat er op vrijdagavond trainen en ik op zaterdagmiddag. Dan komen we elkaar vast wel tegen Linda.
Ik vond het er erg goed uitzien allemaal en wij rijden niet zo snel, dus ik doe er 20 minuten over om daar te komen.