Wij hebben op onze beurt dan weer 2 rondjes achter Marloes aan gereden.... maar het 3e rondje heeft ze ons eindelijk af kunnen schuddenInge O schreef:haha, en arline was achter mij aangeredenMoos schreef:
*Quote knip*
Daar stond ik ook met dank aan Arline die ik daar zag parkeren. Na 3 keer een rondje gereden te hebben om het terrein heen dacht ik toen, ik zet die auto meteen neer naast die andere auto met 2 honden erin. Moet wel goed zijn
.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Doedag naborrel topic 2010
Moderator: moderatorteam
- JML
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Re: Doedag naborrel topic
- Moos
- Zeer actief
JML schreef:
Wij hebben op onze beurt dan weer 2 rondjes achter Marloes aan gereden.... maar het 3e rondje heeft ze ons eindelijk af kunnen schudden
Wel jammer dat jullie het net te vroeg op hadden gegeven. Die parkeerplekken waren heel vlakbij en bijna helemaal leeg

- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
Gut wat ben ik blij dat ik vrijwilliger was 

You'll be in my heart... Always...
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
Marco had de camper ergens in jerigo gezet
maar ja ik had hem nog zo gezegt kijk eerst goed naar de plaatjes van Zoek stok
maarja heeft hij niet goed gedaan
en ja als ik de weg ga wijzen kom je helemaal nergens meer
maar ja ik had hem nog zo gezegt kijk eerst goed naar de plaatjes van Zoek stok
maarja heeft hij niet goed gedaan
en ja als ik de weg ga wijzen kom je helemaal nergens meer
- twinkeltje
- moderator
waar was jij vrijwillig bezig danJacksel schreef:Gut wat ben ik blij dat ik vrijwilliger was
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
twinkeltje schreef:waar was jij vrijwillig bezig danJacksel schreef:Gut wat ben ik blij dat ik vrijwilliger was
ik heb een boekje van haar gehad

- twinkeltje
- moderator
oja goh toch niet van de Jehova's hemassam schreef:twinkeltje schreef:waar was jij vrijwillig bezig danJacksel schreef:Gut wat ben ik blij dat ik vrijwilliger was
- Suuz!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
- Aantal honden: 3
Als ik volgende keer nou 2 boekjes mee neem hé?!!massam schreef:
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
Ik was parkeerwacht (iedereen wegjagen bij de ingang dus
) en wij konden ook op het terrein.
Vond het terrein van vorig jaar qua parkeergelegenheid beter maar het was wel stukken kleiner. Vond het zaterdag een ideaal stekje!
Vond het terrein van vorig jaar qua parkeergelegenheid beter maar het was wel stukken kleiner. Vond het zaterdag een ideaal stekje!
-
Marion.
Arline is gewoon goedMoos schreef:Ja hahaha, dat zei zij ook inderdaad toen ik vroeg of ik daar ook kon parkerenInge O schreef:
haha, en arline was achter mij aangereden.
![]()
Kijk, zo helpt iedereen iedereen
Die stond toevallig wel 10 minuten voor de afgesproken tijd gewoon op een plek die handiger was dan die we de avond ervoor per mail hadden afgesproken
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
ik heb idd van te voren de boekjes uitgedeeld terwijl Marye en Carma met de stickers liepen. En heb een poging gedaan om te helpen met het ombouwen en opruimen van het agility parcours.twinkeltje schreef:waar was jij vrijwillig bezig danJacksel schreef:Gut wat ben ik blij dat ik vrijwilliger was

You'll be in my heart... Always...
- Reny
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel
P!nki schreef:Ligt er aan. Vorig jaar heb ik ook wel met mensen gekletst die ik niet echt kende. Dit jaar volgens mij bijna niet.*Anita* schreef:blijf je toch houden dat mensen die elkaar kennen bij elkaar gaan zitten.
Val ik onder de bijna??
En de groeten van de mannen 

- Suuz!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
- Aantal honden: 3
JupReny schreef:P!nki schreef:Ligt er aan. Vorig jaar heb ik ook wel met mensen gekletst die ik niet echt kende. Dit jaar volgens mij bijna niet.*Anita* schreef:blijf je toch houden dat mensen die elkaar kennen bij elkaar gaan zitten.
Val ik onder de bijna??
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
-
Brigitte
- Zeer actief
Ik wilde niet naast jou staanmassam schreef:oh, dan zijn velen dom want er hebben de hele dag 5 lege parkeerplaatsen naast mijn auto gelegenwas echt 2 minuten vanaf de uitgang
-
_Jules_
- Zeer actief
Ik vond het ook wel grappig dat bijna iedereen hem/hij enz.. zei tegen Jules.. terwijl het toch echt een meisje is.
En de naam.. bij de apporteerworkshop werd er sjuuls van gemaakt
Wat heb ik die hond toch aangedaan met die naam :N:
En de naam.. bij de apporteerworkshop werd er sjuuls van gemaakt

- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
Brigitte schreef:Ik wilde niet naast jou staanmassam schreef:oh, dan zijn velen dom want er hebben de hele dag 5 lege parkeerplaatsen naast mijn auto gelegenwas echt 2 minuten vanaf de uitgang
zou ik ook niet willen, liever een kwartier lopen

-
Brigitte
- Zeer actief
Idd al was het een uurmassam schreef:Brigitte schreef:Ik wilde niet naast jou staanmassam schreef:oh, dan zijn velen dom want er hebben de hele dag 5 lege parkeerplaatsen naast mijn auto gelegenwas echt 2 minuten vanaf de uitgang
zou ik ook niet willen, liever een kwartier lopen
- Arline
- Zeer actief
Moos schreef:Daar stond ik ook met dank aan Arline die ik daar zag parkeren. Na 3 keer een rondje gereden te hebben om het terrein heen dacht ik toen, ik zet die auto meteen neer naast die andere auto met 2 honden erin. Moet wel goed zijnInge O schreef:ik had ze zelfs helemaal afgeprintZoek stok! schreef:En ik had nog wel zo m'n best gedaan op de plaatjes!
wat me niet belette om het alsnog niet meteen allemaal te vinden maar dat lag aan mij, niet aan jouw plaatjes. ik stond achter het terrein en dat was heel makkelijk : op weg naar het terrein waren de honden meteen uitgelaten en ik had toch maar één tasje te dragen
.
Edit: en oh ja Linda, dat lag niet aan jouw plaatjes hoor dat ik 3 rondjes gereden heb! Dat lag geheel aan mijn gebrek aan enig ruimtelijk inzicht
En ik was weer achter Inge aangereden
- Arline
- Zeer actief
Marion. schreef:Arline is gewoon goedMoos schreef:Ja hahaha, dat zei zij ook inderdaad toen ik vroeg of ik daar ook kon parkerenInge O schreef:
haha, en arline was achter mij aangereden.
![]()
Kijk, zo helpt iedereen iedereen![]()
Die stond toevallig wel 10 minuten voor de afgesproken tijd gewoon op een plek die handiger was dan die we de avond ervoor per mail hadden afgesproken![]()
![]()
En ik maar altijd denken dat ik wat dat betreft een prutser ben, maar ik pruts het gewoon toevallig goed
- YvetteJ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruaanse Naakthond, Toypoedel
- Contacteer:
Hoe heet ze dan??_Inge_ schreef:Ik vond het ook wel grappig dat bijna iedereen hem/hij enz.. zei tegen Jules.. terwijl het toch echt een meisje is.
En de naam.. bij de apporteerworkshop werd er sjuuls van gemaaktWat heb ik die hond toch aangedaan met die naam :N:
Groetjes Yvette
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
-
_Jules_
- Zeer actief
Arme Sjuuls... je spreekt het uit als Djuuls.YvetteJ schreef:Hoe heet ze dan??_Inge_ schreef:Ik vond het ook wel grappig dat bijna iedereen hem/hij enz.. zei tegen Jules.. terwijl het toch echt een meisje is.
En de naam.. bij de apporteerworkshop werd er sjuuls van gemaaktWat heb ik die hond toch aangedaan met die naam :N:
Ik zou ook Sjuuls zeggen

- YvetteJ
- Zeer actief
- Contacteer:
Ohhhhhhh ja schrijf dat dan ook_Inge_ schreef:Arme Sjuuls... je spreekt het uit als Djuuls.YvetteJ schreef:Hoe heet ze dan??_Inge_ schreef:Ik vond het ook wel grappig dat bijna iedereen hem/hij enz.. zei tegen Jules.. terwijl het toch echt een meisje is.
Ik zou ook Sjuuls zeggen
Groetjes Yvette
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
-
_Jules_
- Zeer actief
Engelse naamYvetteJ schreef:Ohhhhhhh ja schrijf dat dan ook_Inge_ schreef:Arme Sjuuls... je spreekt het uit als Djuuls.YvetteJ schreef:
Hoe heet ze dan??Ik zou ook Sjuuls zeggen
![]()
Volgende noem ik wel Joop.

- YvetteJ
- Zeer actief
- Contacteer:
En dan moeten wij ineens Djoop zeggen zeker_Inge_ schreef:Engelse naamYvetteJ schreef:Ohhhhhhh ja schrijf dat dan ook_Inge_ schreef:Arme Sjuuls... je spreekt het uit als Djuuls.![]()
![]()
Zelfde als met James..je zegt toch ook niet Sjeems
![]()
Hoewel ik ook weleens Sjemie heb gehoord
![]()
Volgende noem ik wel Joop.
Groetjes Yvette
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
-
_Jules_
- Zeer actief
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Arme Sjuuls... je spreekt het uit als Djuuls._Inge_ schreef:Hoe heet ze dan??YvetteJ schreef: En de naam.. bij de apporteerworkshop werd er sjuuls van gemaaktWat heb ik die hond toch aangedaan met die naam :N:
Ik zou ook Sjuuls zeggen
Ik heb haar ook Sjuuls genoemd volgens mij. Iig in gedachten wel
Je mag het uitspreken zoals je wilt maar Jules is een Franse mannennaam, afgeleid van een Griekse naam (Julius) in beide talen spreek je het uit als Sjuuls of Zjuls.
Jules Deelder (geen Djuuls Deelder) en Jules Verne en de koekenbakker Jules Destrooper zijn/waren toch echte mannen
Dat je het leuker vindt, wil niet zeggen dat het klopt. Mullu spreken wij ook bewust verkeerd uit omdat we het leuker en makkelijker vinden. Als we het met spaanstalige vrienden over hem hebben heet ie wel goed
-
_Jules_
- Zeer actief
Ik spreek het gewoon op de engelse manier uit
Heb ook geen idee meer hoe ik aan die naam gekomen ben
Noem dr ook vaak Julie.
Vind het alleen wel grappig dat ze vaak denken dat het een kereltje is, terwijl ze een roze tuigje om heeft.
Jazz raken sommige mensen ook van in de war of het nou een teefje of reutje is
Vind het alleen wel grappig dat ze vaak denken dat het een kereltje is, terwijl ze een roze tuigje om heeft.
Jazz raken sommige mensen ook van in de war of het nou een teefje of reutje is

- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
Is iedereen alweer bijgekomen? 
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
Ja hoor, ik wel. Vond het gewoon een enorm leuke dag. Wel spijt dat ik niet wat meer in de andere hoek ben geweest, zo heb ik Reny alvast gemist. Inge O had ik ook wel iets langer mee willen kleppen dan tijdens parkeerwachten en Marloes heb ik ook vrijwel niet gesproken. Maar in ons eigen kamp hadden we wel leuke aanspraak ook. Vond het enig dat Hilje langskwam, zo'n leuk mens!
-
blondie
- Zeer actief
Vond het een hele leuke dag, en was blij dat ik de avond ervoor van Wen doorkreeg dat parkeren niet op het terrein kon, vandaar dat ik een bench had meegenomen en Wendy had er ook 1, anders had ik ze ook af en aan net als vorig jaar om en om in de auto gehad. Vond deze locatie eerlijk gezegd mooier dan vorig jaar, veel ruimte en goed overzichtelijk.malinois schreef:juist dat bedoel ik dus... ik ga ze daar echt niet neerzetten. En ik ben echt geen miep met parkeren, met wedstrijden zitten ze er ook altijd in maar dan staan ze allemaal bij elkaar, er loopt altijd wel iemand bij de auto's, veel sociale controle etc.Inge schreef:Van het parkeren had ik geen lastmaar ik kan me voorstellen dat dat voor velen wel een probleem was. Als ik niet op het terrein zelf had kunnen parkeren had ik niet kunnen komen, ik moet mijn honden tussendoor wel in de auto kunnen zetten (voor hun eigen rust en voor die van mij). En dat doe ik niet als ik mijn auto niet redelijk in het zicht kan zetten.
Ik kon nu alleen Xena meenemen wat dus inhoudt dat ik maar ff kan blijven
En top geregeld gewoon alles