Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Rust zacht Ursus we missen je ........
Moderator: moderatorteam
- MJ
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Re: Rust zacht Ursus we missen je ........
Heel veel sterkte gewenst.... 
- -Gaby-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard Dog, Tamaskan
- Aantal honden: 2
Heel veel sterkte met het verlies van Ursus, ook veel sterkte voor Nikita, het lijkt me heel moeilijk voor zo'n kleine meid om alles te bevatten. 
- vivke1965
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel (knuffelbuffels)
- Aantal honden: 1
Heel veel sterkte !! ik leef erg met je mee....zit ook nog volop in een rouwperiode...
Wat is het leven op zo'n momenten hard he...
xxx viv
Wat is het leven op zo'n momenten hard he...
xxx viv
Groetjes, Viv

"Once you have a poodle everything else is a dog"
"Foefertje...always on my mind"

"Once you have a poodle everything else is a dog"
"Foefertje...always on my mind"
-
buffy16
- Vaste gebruiker
Dank jullie wel voor al jullie sterkte wens berichtjes.
Het leven lijkt af en toe idd heel hard ...heb het 8 jaar terug pas echt goed gemerkt hoe oneerlijk het leven kan zijn toen mijn zoontje van 14 maanden overleed.
Boven mijn verwachting pakt Nikita het gelukkig op haar manier met een beetje hulp uiteraard van me erg goed op al zeg ik het zelf
Zolang ik haar maar eventjes wakker maak 'savonds dat ze even naar de sterretjes kan kijken.
Van de week waren we even bij een reptielenbeurs hier in Alkmaar en daar vond ze op een tafeltje zo'n leuk droomvangertje die wou ze meteen zonder twijvel hebben en zei ze dan kan ik over Ursus dromen want die vangt toch dromen mama !!
...ja schat die vangt alleen mooie en leuke dromen, vervelende dromen worden gevangen door de veertjes en die komen niet. Mama mag ik die hebben ? dan kan ik lief over Ursus dromen !!
dus mieppie prinsesheerlijk met haar droomvangertje verder over de beurs getippelt.
Ik zie het als moeder ook maar zó als het haar helpt met het verlies een plaatsje te kunnen geven dan zal ik het stimuleren....en een beetje daarbij verwennen dan normaal mag dan vast wel ...toch !!:lol1:
Het leven lijkt af en toe idd heel hard ...heb het 8 jaar terug pas echt goed gemerkt hoe oneerlijk het leven kan zijn toen mijn zoontje van 14 maanden overleed.
Boven mijn verwachting pakt Nikita het gelukkig op haar manier met een beetje hulp uiteraard van me erg goed op al zeg ik het zelf
Zolang ik haar maar eventjes wakker maak 'savonds dat ze even naar de sterretjes kan kijken.
Van de week waren we even bij een reptielenbeurs hier in Alkmaar en daar vond ze op een tafeltje zo'n leuk droomvangertje die wou ze meteen zonder twijvel hebben en zei ze dan kan ik over Ursus dromen want die vangt toch dromen mama !!
dus mieppie prinsesheerlijk met haar droomvangertje verder over de beurs getippelt.
Ik zie het als moeder ook maar zó als het haar helpt met het verlies een plaatsje te kunnen geven dan zal ik het stimuleren....en een beetje daarbij verwennen dan normaal mag dan vast wel ...toch !!:lol1:
- kayleigh*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Duitse Herder / Schotse Collie
Oudduitse herder - Aantal honden: 2
- flatcoat
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse Terriër
- Aantal honden: 1
Heel veel sterkte!!