Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
marye schreef:Perry vond ik geweldig, wat een snelheid.
Macho lijkt me een heerlijke werkhond.
Nilo vind ik uitgegroeid tot een hele leuke border collie.
Kiefer vond ik een rustige en vriendelijke reus.
Huette vind ik echt geweldig zacht van karakter, wat een heerlijke hond.
Dusty blijft 1 van mijn favorieten Lynn vind ik helemaal geweldig, die kan ik helemaal plat knuffelen.
Inmiddels begint ze mij volgens mij ook een beetje te herkennen.
Dat is geheel wederzijds! Ze begint jou idd te herkennen. Als ze armpjes had gehad was ze je echt om de hals gevlogen denk ik
Living XL schreef:Leuk om te lezen dat Perro bij verschillende is opgevallen...
(kan natuurlijk ook haast niet anders met zijn formaat )
en dat Bink zeer geliefd was door Cloris.
Mij zijn Baco, Napoleon, Tibs (kruising Kangal), Macho, ik gok Finn van Blondie en natuurlijk Tank en Elektra opgevallen.
Volgens mij delen Bink en Tank dezelfde genen...
op stoelen zitten, heerlijk zielig kijken voor een koekje en vooral graag gekroeld worden....
Heerlijk die 2 "oude" mannen bij elkaar.
oh ja bink. wat een heerlijk charmante vent was dat! ik heb heerlijke zoentjes van hem gehad
Tja Bink heeft idd een beetje dat wat Tank ook heeft al was Bink zaterdag meer van de kusjes, ja dat is echt een hond om flieft op te worden hoor
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
cloris schreef:Met enige nuance dan he, Gijsje was doodmoe en was het zat en liet dat gewoon merken, het kind wilde gewoon lekker slapie doen en Kieffer stond op een gegeven moment naast ons tentje en die was minuten lang Nappie aan het fixeren en dat is zelfs voor een Keizer teveel
En deze keizer kan heul veul hebben.
Maar ehh, dat vriendinnetje voor deze keizer, dat is natuurlijk een hele mooie combinatie
Ik vond Perry de jack een ontzettend grappig en leuk ventje. En verder Lynn van Carma, blijf het ongelofelijk vinden dat je zo'n hond op marktplaats zet. Echt een heerlijk hondje die ik zo zonder twijfel hier in huis zou nemen. Denk alleen niet dat dat van Carma mag
suzan25 schreef:Ik vond Perry de jack een ontzettend grappig en leuk ventje. En verder Lynn van Carma, blijf het ongelofelijk vinden dat je zo'n hond op marktplaats zet. Echt een heerlijk hondje die ik zo zonder twijfel hier in huis zou nemen. Denk alleen niet dat dat van Carma mag
LéonieHonden schreef:Ik had Marouck helemaal niet als Marouck herkent. Er liep geen Inge mee dus dacht nog; die forummer ken ik niet.
Wie liep er dan mee?
Volgens mij is de enige die haar even vast heeft gehouden in het begin Jolanda geweest (toen ik van schoenen moest wisselen), de rest van de dag heb ik haar alleen zelf vastgehad.
Ik had nog gepost dat ze zo te lenen was maar ik kreeg maar geen vrijwilligers gevonden.
Tamara. schreef:
Aan het einde van de dag, klopt ja. Ver van de grote boze buitenwereld
Ze was hartstikke lief. Moest wel even blaffen toen ik aan kwam zetten, maar besloot dat het toch wel okay was omdat ik bij Bram lijk te horen
Ze was ontzettend lief! Als er honden aan de andere kant van het hek liepen was het weer niet goed maar verder ben ik hartstikke trots op d'r Aan het einde van de dag merkte ik aan haar dat ze wat minder kon hebben, daarom heb ik haar in de tent gedaan met een kluifje. De agilitywedstrijd begon en ik vond dat niet het meest geschikte moment om als publiekstrekker te fungeren
Tamara. schreef:
Aan het einde van de dag, klopt ja. Ver van de grote boze buitenwereld
Ze was hartstikke lief. Moest wel even blaffen toen ik aan kwam zetten, maar besloot dat het toch wel okay was omdat ik bij Bram lijk te horen
Ze was ontzettend lief! Als er honden aan de andere kant van het hek liepen was het weer niet goed maar verder ben ik hartstikke trots op d'r Aan het einde van de dag merkte ik aan haar dat ze wat minder kon hebben, daarom heb ik haar in de tent gedaan met een kluifje. De agilitywedstrijd begon en ik vond dat niet het meest geschikte moment om als publiekstrekker te fungeren
Fien was reuze braaf. Saar en Vera mochten ook gewoon bij 'haar tent' komen zitten
Ik zei dat van dat kluifje omdat Fien daarmee zo leuk op de tent ging zitten
LéonieHonden schreef:Ik had Marouck helemaal niet als Marouck herkent. Er liep geen Inge mee dus dacht nog; die forummer ken ik niet.
Wie liep er dan mee?
Volgens mij is de enige die haar even vast heeft gehouden in het begin Jolanda geweest (toen ik van schoenen moest wisselen), de rest van de dag heb ik haar alleen zelf vastgehad.
Ik had nog gepost dat ze zo te lenen was maar ik kreeg maar geen vrijwilligers gevonden.
Nou jaaa, zou ik dan zo in de war zijn?
Of heb je dan écht voor iemand anders aangezien. Of het was Marouck niet, optie 2.
Wie liep er dan mee?
Nou jaaa, zou ik dan zo in de war zijn?
Of heb je dan écht voor iemand anders aangezien. Of het was Marouck niet, optie 2.