Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zoek stok! schreef:....ik getuige was van een bijna-relatiecrisis tussen Tamara en Gert?
Benieuwd waar het over ging? Heel zware onderwerpen natuurlijk, echte levensvraagstukken.
Het opvouwen van de tent En ik heb ze nog gered ook.
Een bíjna relatiecrisis? Het wás een relatiecrisis Gert die bloedchagerijnig moest toegeven dat het 'm niet lukte en ik die in haar broek pieste van het lachen waardoor hij alleen maar nog chagerijniger werd
Als Linda er niet was, hadden 'ie de tent achtergelaten en hij is er toe instaat
Zoek stok! schreef:....ik getuige was van een bijna-relatiecrisis tussen Tamara en Gert?
Benieuwd waar het over ging? Heel zware onderwerpen natuurlijk, echte levensvraagstukken.
Een bíjna relatiecrisis? Het wás een relatiecrisis Gert die bloedchagerijnig moest toegeven dat het 'm niet lukte en ik die in haar broek pieste van het lachen waardoor hij alleen maar nog chagerijniger werd
Als Linda er niet was, hadden 'ie de tent achtergelaten en hij is er toe instaat
Ik dacht 'ik zeg maar even niet te veel tegen Gert nu' want hij kijkt niet blij
Tamara. schreef:
Ik dacht 'ik zeg maar even niet te veel tegen Gert nu' want hij kijkt niet blij
shit, ik heb wat gemist ?![/quote]
Wij ook. Wij vonden Gert nog wel zo'n aardig, vriendelijk en vrolijk persoontje
shanty schreef:oh ja dat de slager jongen niet weg kon omdat hij er ineens niet meer uit kon door 2 auto's .. en hij het best gezellig vond en wel wilde blijven haha
Ja, ik zag je wel een paar keer extra leuk knipperen met je ogen.
*grijns*
Lees dit nu pas... wist je dat ik dat was die hem de weg versperde
en ik me rot rennen naar die auto van me... had nog zo gevraagd aan Wendy of ik wel goed stond en niemand blokte...
Kom je daar aan helemaal geen bestuurder bij die slagersauto... maar ja die zat blijkbaar dus bij Leonie hahaha...
hij was wel vriendelijk en zag er wel ok uit idd
Wist je dat ik me nu nog steeds afvraag welke herder ik nu met Finn en Wendy passeerde op het eind... lag alleen vastgebonden achterin.. vlakbij het veldje van de agility wedstrijd en links ervan in de hoek stond de tent van Tamara met Bowie en Fien.
Ik denk nu dat het de hond van Inge is geweest maar ik ben er nog steeds niet zeker van.. help ?
blondie schreef:Wist je dat ik me nu nog steeds afvraag welke herder ik nu met Finn en Wendy passeerde op het eind... lag alleen vastgebonden achterin.. vlakbij het veldje van de agility wedstrijd en links ervan in de hoek stond de tent van Tamara met Bowie en Fien.
Ik denk nu dat het de hond van Inge is geweest maar ik ben er nog steeds niet zeker van.. help ?
blondie schreef:Wist je dat ik me nu nog steeds afvraag welke herder ik nu met Finn en Wendy passeerde op het eind... lag alleen vastgebonden achterin.. vlakbij het veldje van de agility wedstrijd en links ervan in de hoek stond de tent van Tamara met Bowie en Fien.
Van mij??? Mijn honden lagen in de auto
zucht.. dan blijf ik me afvragen wie zijn herder het was.. het leek een duitse.. maar toch weer niet.. Wendy vroeg het zich ook af van wie de hond was en wat het nu precies voor herder was..
Van mij??? Mijn honden lagen in de auto
zucht.. dan blijf ik me afvragen wie zijn herder het was.. het leek een duitse.. maar toch weer niet.. Wendy vroeg het zich ook af van wie de hond was en wat het nu precies voor herder was..
Daar zaten Bennie en Peggy, zal dus een hond van hen geweest zijn.
nee.. het was een herder, heel donker gekleurd en kortharig, ranke hond. Hij lag aan de boom gebonden, en alleen. Blafte niet toen ik alleen met Wendy voorbij liep maar wel toen ik met Finn passeerde
Wat voor een hond hebben Bennie en Peggy?
Machie schreef:Die prachtig donkere herder was van bennie. Ik heb ook vol verbazing gekeken dat ze herders hadden met zo'n vreselijk mooie diepe kleur!
Ze bestaan zeker, maar dat zijn altijd showhonden en volgens mij was dit geen volledige showhond maar een werkhond