Idem, Stellar is diep, díep gekwetstchrico schreef:Snif, vind niemand mijn hondjes dan leuk dat die door niemand onthouden worden![]()
![]()

Ze deed nog wel zo haar best met flyball :N:
Moderator: moderatorteam
Idem, Stellar is diep, díep gekwetstchrico schreef:Snif, vind niemand mijn hondjes dan leuk dat die door niemand onthouden worden![]()
![]()
Ik heb Steller genoemd.Jinx schreef:Idem, Stellar is diep, díep gekwetstchrico schreef:Snif, vind niemand mijn hondjes dan leuk dat die door niemand onthouden worden![]()
![]()
![]()
Ze deed nog wel zo haar best met flyball :N:
Of een beter gelukteZoek stok! schreef:Stellar is gewoon een mislukte Kooiker![]()
Jinx schreef:Of een beter gelukteZoek stok! schreef:Stellar is gewoon een mislukte Kooiker![]()
LéonieHonden schreef:Jinx schreef:Of een beter gelukteZoek stok! schreef:Stellar is gewoon een mislukte Kooiker![]()
Geen ideeLéonieHonden schreef:
Nou jaaa, zou ik dan zo in de war zijn?![]()
Of heb je dan écht voor iemand anders aangezien. Of het was Marouck niet, optie 2.
Bedoelde de reactie, vond hem gevat. Vind Kooikers leuk hoor.Zoek stok! schreef:LéonieHonden schreef:
Lotte vind ze wel leuk hoor.chrico schreef:Snif, vind niemand mijn hondjes dan leuk dat die door niemand onthouden worden![]()
![]()
Ehm, mocht er iemand foto's hebben van 1 van mijn stel, ik hou mij aanbevolen
Haha jachrico schreef:dat is zo. Moest wel lachen toen ik zei dat Lotte met Nikan mocht wandelen op het veld, die gezichten
Inge schreef:Wie liep er dan mee?LéonieHonden schreef:Ik had Marouck helemaal niet als Marouck herkent. Er liep geen Inge mee dus dacht nog; die forummer ken ik niet.
Volgens mij is de enige die haar even vast heeft gehouden in het begin Jolanda geweest (toen ik van schoenen moest wisselen), de rest van de dag heb ik haar alleen zelf vastgehad.![]()
Ik had nog gepost dat ze zo te lenen was maar ik kreeg maar geen vrijwilligers gevonden.
M@ri@nne schreef:Maar ze vond Belle het leukst.![]()
Die is sterker dan Lola.
(daar mag ze nooit mee lopen dus ze heeft geen idee)
alleen van dit stelchrico schreef:Snif, vind niemand mijn hondjes dan leuk dat die door niemand onthouden worden![]()
![]()
nee gek he sinds je een poedel hebt ondwijk ik jechrico schreef:Snif, vind niemand mijn hondjes dan leuk dat die door niemand onthouden worden![]()
![]()
Maareehhhhhhhh ze is heus wel lief hoor, ze bijt niet, valt niet aan, helemaal niets. Ze is goed opgevoed, krijgt op tijd haar eten, dus je kan gerust bij mij in de buurt komen hoortwinkeltje schreef: nee gek he sinds je een poedel hebt ondwijk ik je
ze gaat dus niet heel hard bibberen en me in mijn enkels happenchrico schreef:Maareehhhhhhhh ze is heus wel lief hoor, ze bijt niet, valt niet aan, helemaal niets. Ze is goed opgevoed, krijgt op tijd haar eten, dus je kan gerust bij mij in de buurt komen hoortwinkeltje schreef: nee gek he sinds je een poedel hebt ondwijk ik je
tuurlijkchrico schreef:Dank je wel, ik ga ze meteen pikken okee
Ik ben als kind gebeten door een poedel daar kom ik nooit meer overheen :N: .twinkeltje schreef:ja wie weet kom ik over mijn poedel vrees heen
Tank heeft zo zijn voorkeurencloris schreef:Tja Bink heeft idd een beetje dat wat Tank ook heeft al was Bink zaterdag meer van de kusjes, ja dat is echt een hond om flieft op te worden hoor