Ik wel met Zazoe

Moderator: moderatorteam
jullie daar in het hoge noorde moeten niet zo zeurenMinna schreef:Dat is de extra workshop in het Noorden zodat wij allemaal niet zo vreselijk ver hoeven te rijden.
Haha, ja, hier in het Noorden hebben we idd een gezellige groepje dogdancers. En we zijn gewoon geweldig goed hier in het Noorden.jullie daar in het hoge noorde moeten niet zo zeuren
Als ik zie wat er aan dogdance doet komt alles uit het noorden en wee je hoe dat komt daar zijn tig hondsenscholen die les geven!
behendigheid is toch stom...Minna schreef:Haha, ja, hier in het Noorden hebben we idd een gezellige groepje dogdancers. En we zijn gewoon geweldig goed hier in het Noorden.jullie daar in het hoge noorde moeten niet zo zeuren
Als ik zie wat er aan dogdance doet komt alles uit het noorden en wee je hoe dat komt daar zijn tig hondsenscholen die les geven!![]()
Maarja, wij hebben hier dan weer weinig kans om behendigheid echt op hoog niveau te doen, dat is hier dan weer kwalitatief minder.
Behendigheid is niet stom hoor...behendigheid is toch stom...
En dat is bij ons ook nog aardig lastig hoor want bij iedere school is het druk en moet je ook de gehoorzaamheid bij die school volgen en dan nog een wachtlijst...
Waar z'on dagje toch wel niet goed voor is ! Ik hoop voor je dat er plekje is bij doggydance..Sanne!! schreef:Vandaag de workshop gehad met Zazoe.
Het was echt super. We kunnen weer even vooruit met dingen leren dus dat is wel fijn.
Waarschijnlijk kan ik 8 september dan ook beginnen met een cursus van 10 weken. Maar dat moet ik nog heel even afwachten.
Ik heb er weer helemaal zin in! Zazoe ligt nu al de hele tijd afgeblust op zijn matje te slapen. 10kg aangekomen hahaha.
Het was super!
Ik zal het eens vragenSanne!! schreef:8 September begin ik nu met cursus![]()
Heb er ontzettend veel zin in!
@lellibel: Maar ik denk als ze zien dat Roos zo goed luisterd dan hoef je echt niet die hele basis te doen hoor ik denk dat ze je dan wel makkelijk door laten stromen....
dat is bij ons in de buurt ook heel veel als je behendigheid wil doen. Dan moet je eerst bij die hondenschool de basis doen en dan pas behendigheid. Ook al heb je diplomas maar dat komt bij ons door de wachtlijsten en dat er geen ''vreemden'' zomaar behendigheid kunnen gaan doen...Minna schreef:Waarom zou je een of andere basiscursus eerst moeten hebben gedaan dan?