Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
LongFields schreef:
Ik vind het trouwens knap dat de dierenarts met zekerheid kan beweren dat het een St Bernard is, wat voor onderzoek heeft hij daarvoor gedaan?
Vetje schreef: contact gehad met de dierenarts in dommelen (da van de fokker)
Lijkt me een duidelijk geval van onder één hoedje Heel vaak zijn dierenartsen die in zee gaan met zulke broodfokkerijen niet zo hoogstaand.
Het klopt dat zij in dommelen naar de dierenarts gaat.
Ken 2 van de 3 dierenartsen heel erg goed die daar werken en van beide weet ik zeker dat ze niet onder 1 hoedje spelen met broodfokkers laat staan dingen verzwijgen.
De derde ben ik niet overtuigd van.
renee-uk schreef:
ja en ik heb zelfs alle berichten nagelezen nadat Nanna als mogelijke pretletter genoemd werd en ik weet het niet.
Geef vetje tot nu toe het voordeel van de twijfel.
Nou, ze woont bij Nanna om de hoek.
Nee, ik geloof er geen barst van.
Dit heeft een trollig luchtje en ik geloof vast dat er Brabantse connecties zijn.
Laat onverlet dat ik het sterk gevonden vind, hoor. Maar ik geloof er geen barst van.
ik geloof het wel want die kruising in haar avatar is me al sinds lang bijgebleven omdat ik het zo'n leuke pup vond.
ik kan me moeilijk voorstellen dat ze zich toen serieus aanmeldde om nu uit het niets te beginnen trollen ?
Kan me niet voorstellen dat Nanna hier wat van weet.
sterker nog de fokker woont een eindje van haar af en het gehele verhaal klopt. Incl welke dierenarts deze fokker heeft.
blijf ervan overtuigd dat ts serieus bedonderd is door deze mensen
*Anita* schreef:
Kan me niet voorstellen dat Nanna hier wat van weet.
sterker nog de fokker woont een eindje van haar af en het gehele verhaal klopt.
Ik weet hier serieus niks van. Ik ben trouwens veel te digibeet om onder een andere naam hier te gaan trollen.
En áls het zo was had ik wel iets leukers verzonnen
En waren de modjes er zo achter gekomen via het IP adres.
bouvierpoedel schreef:Ben ook wel heel ergnieuwsgierig hoe het met het hondje is en hoe hij uitgroeit.
Topic nooit gezien tot nu toe. Maar toch zie ik er echt wel een sb in
Iedereen kon hier wel zeggen dat het niet mogelijk was zo'n kleine sb. Maar als je bijv. kijkt naar miniman (mastiff) van mon65 dan zou hoogstwaarschijnlijk ook niemand geloven dat dat een mastiff is als iemand zich hier zou aanmelden dat ze een mastiff had gekocht. Dus ja,met dat in het achterhoofd kan ik me best wel voorstellen dat de sbpup (een mastiff is toch ook een redelijk grote hond) hier ook dusdanig klein geboren is zoals bij mon het geval is geweest met miniman.
Kijk lieve kleine miniman vooraan zitten tussen zijn grote broers/zusjes
En nog belangrijker. Gaat ontzettend goed zo te lezen met kleine miniman. TS is er misschien niet meer, maar zou graag lezen hoe het met de kleine sb is vergaan.
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
Smoekie: kun jij nog een foto zien dan? Ik niet namelijk?
Het zal in theorie best allemaal kunnen, maar ik vond de opmerking: 'sorry dat ik jullie allemaal natte inlegkruisjes heb bezorg' wel passend bij Nanna
Het is een oud topic, maar is er achteraf nog meer nieuws over geweest?
Nee, ik vind het ook wel jammer dat het halve forum hulp aanbied en de TS gewoon weggaat zonder ooit een update te geven. Je kunt het mensen niet verplichten natuurlijk maar jammer is het wel.
luna2906 schreef:Smoekie: kun jij nog een foto zien dan? Ik niet namelijk?
Het zal in theorie best allemaal kunnen, maar ik vond de opmerking: 'sorry dat ik jullie allemaal natte inlegkruisjes heb bezorg' wel passend bij Nanna
Nee ik ook niet hoor. Ik ga enkel af op wat de andere leden hier geschreven hebben. Dus ga er voor het gemak maar een klein beetje vanuit dat de "verhoudingen" waarschijnlijk nagenoeg hetzelfde waren als bij het mastiff nestje van mon.
Moet eerlijk zeggen dat ik bij het lezen van geen enkele x het idee heb gehad dat dit een of andere grap was. Zelfs niet van nanna.
Die reactie van haar, ja ach, zal ongetwijfeld slaan op gegeven reacties in dit topic. Jammer in ieder geval dat je niet weet hoe het met het hondje vergaan is. Daar ben ik wel echt benieuwd naar. Hoop in ieder geval dat het haar hondje net zo vergaan is als het kleine miniman tot nu toe vergaat.
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
mijn bernersenne is 2 weken geleden overleden (9 jaar)
en heb echt hartpijn gehad, mijn man kon het niet meer
aanzien dat ik zo verdrietig was, en ook mijn andere hond
(max, bernersenne/st bernard)was steeds aan het wachten dat kaat weer thuis kwam, dus wij kijken op marktplaats voor een sint bernard zonder papieren, ja hoor in riethoven was een fokker, ik gebeld en 1 uur later stonden we bij het nest, nu waren er 5 reuen en 1 teefje en ik ben een teef liefhebber maar dit teefje woog maar 950 gr en 6 weken oud,terwijl de broertjes al 3 kg wogen
maar ik kon dat hondje daar toch niet laten liggen en hebben het gekocht 400€, wij de volgende dag naar de dierenarts en die was zo boos dat wij zo waren bedonderd want ze had een waterhoofd en was helemaal niet in orde, ik ben voor een second opion naar een andere dierenkliniek gegaan en om het zeker te weten moest er een mri gemaakt worden maar dat kost daar 615€ dus wij dachten we wachten het wel af, suus zo als wij haar nu noemen heb ik eerst ontwormt en bij gevoerd, nu een week later ben ik er achter dat ze geen waterhoofd heeft met 7 weken kan ze doormiddel van de clicker training al zitten, down, en pootje geven en is ze zindelijk
dus dat komt wel goed, maar ze is heel klein en mager (1150 gr)
en een cavia is groter, nu wil ik haar bij voeren maar de blikken puppyvoer van de dierenarts lust ze niet maar wel een bakje chesar
maar dat is voor volwassen honden, ze krijgt puppybrokken en dan de helekleine snoepjes voor de clicker training (hap slik weg)
hebben jullie een oplossing, voor bij voeren heb ook al de brokken in het water gehad zodat ze beter kon eten maar ik vind dat ze te weinig is aangekomen in 1 week wat kan ik doen??
groetjes aike verhoeven
Dus je hebt een ziekelijk pup gekocht van 6 weken oud ... lekker slim.
luna2906 schreef:Smoekie: kun jij nog een foto zien dan? Ik niet namelijk?
Nee ik ook niet hoor. Ik ga enkel af op wat de andere leden hier geschreven hebben. Dus ga er voor het gemak maar een klein beetje vanuit dat de "verhoudingen" waarschijnlijk nagenoeg hetzelfde waren als bij het mastiff nestje van mon.
Moet eerlijk zeggen dat ik bij het lezen van geen enkele x het idee heb gehad dat dit een of andere grap was. Zelfs niet van nanna.
Die reactie van haar, ja ach, zal ongetwijfeld slaan op gegeven reacties in dit topic. Jammer in ieder geval dat je niet weet hoe het met het hondje vergaan is. Daar ben ik wel echt benieuwd naar. Hoop in ieder geval dat het haar hondje net zo vergaan is als het kleine miniman tot nu toe vergaat.
Nou eerlijk gezegd lijkt een gewicht van 3 kilo me nogal weinig voor een normale sint van 6 weken, en dat waren de andere hondjes uit dit nest dus ik geloof er niks van dat dat een nest sinten geweest is
you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
bouvierpoedel schreef:Nou en wat bedoel je daarmee.??????
Ik ben ook oud en dus..................?? .
Maar jij bent nog van de tijd en dit topic niet
Slijm jurk.
Neenee, mensen zij niet oud, die zijn ervaren
TS is vast niet meer op het forum, maar ik zou toch graag eens een foto zien van hoe de hond is uitgegroeid. Als hij nog leeft