Moderator: moderatorteam
dat geeft helemaal niets, ik dacht dat het vanwege de afleiding was, en sommige honden werden er idd ook wel door afgeleid :N:Zoek stok! schreef:Mooi! Sorry dat ik via Nanda vroeg of je even op die plek bij de finish weg wilde gaan. Ik stond al bijna klaar en kreeg ineens de zenuwen dat Izzie op je af zou vliegen. Je lag daar zo mooi in lijnBeter voorkomen dan genezen dacht ik, al ben ik er nu wel zeker van dat ze je gewoon had laten liggen. Ze is helemaal niet met de buitenwereld bezig.
Nee, want ik wilde juist graag afleiding om te kijken hoe ze daarmee omgaat. Het was voor jouw veiligheid. Ik ben zelf tijdens een agility-workshop gebeten door een Border Collie die uit het parcours kwam rennen, beet zo in m'n buik. Sindsdien ben ik best een beetje bang dat Izzie dat ook doet. Maar Izzie is met agility bezig, niet met mensen. Gelukkig.Hutsje schreef:dat geeft helemaal niets, ik dacht dat het vanwege de afleiding was, en sommige honden werden er idd ook wel door afgeleid :N:Zoek stok! schreef:Mooi! Sorry dat ik via Nanda vroeg of je even op die plek bij de finish weg wilde gaan. Ik stond al bijna klaar en kreeg ineens de zenuwen dat Izzie op je af zou vliegen. Je lag daar zo mooi in lijnBeter voorkomen dan genezen dacht ik, al ben ik er nu wel zeker van dat ze je gewoon had laten liggen. Ze is helemaal niet met de buitenwereld bezig.
In tegenstelling tot Tapas, die exact deed waar jij met Izzie bang voor was. Op het bijten na dan.Zoek stok! schreef: Maar Izzie is met agility bezig, niet met mensen. Gelukkig.
Ging die op Jessica af na de finish? Als ze niet bijt, lijkt me dat Jessica daar wel overheen komtLongFields schreef:In tegenstelling tot Tapas, die exact deed waar jij met Izzie bang voor was. Op het bijten na dan.Zoek stok! schreef: Maar Izzie is met agility bezig, niet met mensen. Gelukkig.
Heb je het filmpje niet goed bekeken dan? Toen ze de laatste sprong moest nemen, ging ze eerst even bij Jessica buurten. Want dat vond Tapas veel belangrijker en gezelliger dan die ene sprong nog even netjes zoals het hoorde te nemen.Zoek stok! schreef:Ging die op Jessica af na de finish? Als ze niet bijt, lijkt me dat Jessica daar wel overheen komtLongFields schreef:In tegenstelling tot Tapas, die exact deed waar jij met Izzie bang voor was. Op het bijten na dan.Zoek stok! schreef: Maar Izzie is met agility bezig, niet met mensen. Gelukkig.
Jou handen!samantha! schreef:Wauw echt prachtig![]()
Je hebt Macho er ook super op staan met zijn blije bekkie, ik heb ze gelijk opgeslagen!
Ja gek heLéonieHonden schreef:Jou handen!samantha! schreef:Wauw echt prachtig![]()
Je hebt Macho er ook super op staan met zijn blije bekkie, ik heb ze gelijk opgeslagen!
Ik ben ook elke dag opnieuw verliefd op hemInge O schreef:dan heeft een prachtig cairnkopjekiki78 schreef:Oh Jessica wat heb je Daan mooi op de foto gezet. Vind ze super mooi. Echt Daan..