Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Uitslagen binnen

Moderator: moderatorteam

Minna
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hollandse herder, mechelse herder, hollandse smoushond
Aantal honden: 8
Contacteer:

Uitslagen binnen

Ongelezen bericht door Minna »

De uitslagen van de vorige internationale videowedstrijd van WCFO zijn binnen. En ik ben heel trots want op een combinatie na hebben alle combinaties uit NL een promotiepunt. En een leerling van ons ook een gouden medaille, een andere zilver.
En ik ben ook heel trots op mijn eigen hondjes...ik had 4 routines ingeschreven in verschillende klasses, waarvan 3 keer goud en een keer zilver. Ik had Chic ingeschreven voor de Heelwork, zij was eerste en mag dus nu weer een klasse hoger, bij de freestyle was zij tweede in de Intermediate. Pinkki was eerste in de Advanced, dus onze doel om in de champion-klasse kan ook nog haalbaar zijn...en Chic en Dappie liepen samen in de Brace-klasse (2 honden en een handler) en daar ook een eerste plek dus.
Deze wedstrijd was ook kwalificatie voor het WK, dus als je podiumplaats haalde dan ben je gekwalificeerd om mee te doen aan het WK.
Daarbij heeft Pinkki (mijn gekke ruwhaar) het speciale prijs gewonnen voor de hoogste artistieke score op de hele wedstrijd. Ik ben erg blij dus... :mrgreen:
En morgen gaan we voor behendigheid, ook zooooo leuk! :D
JML
Zeer actief
Aantal honden: 4

Re: Uitslagen binnen

Ongelezen bericht door JML »

:cheer:

Klinkt helemaal goed en succesvol! Gaaf hoor!
Lellibel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatische hond.

Ongelezen bericht door Lellibel »

gaaf zijn er video wedstrijden??? Moet je daarvoor ook ingeschreven staan?
Afbeelding
shanty

Ongelezen bericht door shanty »

Yeah Gefeliciteerd Minna !!

:cheer:
Sanne!!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labradeitje!
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Sanne!! »

goed hoor!!

je komt zeker uit het noorden :tongue: daar schijnen ze allemaal zo goed te zijn :lol1:

kun je de filmpjes hier laten zien??
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
Renske
Zeer actief
Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Renske »

Gefeliciteerd Minna! :cheer:

Heb je ook alle uitslagen ergens staan? De filmpjes staan niet op internet, dus helaas kunnen de liefhebbers deze niet bekijken.
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

Ben waarschijnlijk een beetje dom, maar wat moet ik me voorstellen bij videowedstrijden?
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Renske
Zeer actief

renee-uk schreef:Ben waarschijnlijk een beetje dom, maar wat moet ik me voorstellen bij videowedstrijden?
Daar hoef je niet dom voor te zijn hoor, volgens mij wordt dit niet bij andere hondensporten gedaan.
Je stuurt een video in en deze wordt dan beoordeeld door de jury. Het is dan een wereldwijde competitie, dus niet alleen een Nederlands (met beperkt Duitsland of Belgie) onderonsje. Je kunt hierbij ook promotiepunten winnen.

Verder is het zo dat sommige honden in een wedstrijdomgeving niet goed kunnen presteren. op deze manier kun je toch laten zien wat ze kunnen. Verder kan het voorjezelf een goede oefening zijn. Misschien zijn er nog aanvullingen, want ik heb zelf nog nooit aan een videowedstrijd meegedaan.
Lellibel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatische hond.

Ongelezen bericht door Lellibel »

Renske schreef:
renee-uk schreef:Ben waarschijnlijk een beetje dom, maar wat moet ik me voorstellen bij videowedstrijden?
Daar hoef je niet dom voor te zijn hoor, volgens mij wordt dit niet bij andere hondensporten gedaan.
Je stuurt een video in en deze wordt dan beoordeeld door de jury. Het is dan een wereldwijde competitie, dus niet alleen een Nederlands (met beperkt Duitsland of Belgie) onderonsje. Je kunt hierbij ook promotiepunten winnen.

Verder is het zo dat sommige honden in een wedstrijdomgeving niet goed kunnen presteren. op deze manier kun je toch laten zien wat ze kunnen. Verder kan het voorjezelf een goede oefening zijn. Misschien zijn er nog aanvullingen, want ik heb zelf nog nooit aan een videowedstrijd meegedaan.
maar, je hoeft er geen lid voor te zijn?? Dus je mag gewoon een video insturen? :D
Afbeelding
Renske
Zeer actief

Lellibel schreef: maar, je hoeft er geen lid voor te zijn?? Dus je mag gewoon een video insturen? :D

Volgens mij moet je wel lid zijn van de WCFO + inschrijfgeld voor deze wedstrijd betalen.
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

Renske schreef:

oh dat is heel anders dan anders maar wel erg leuk :ok:
dank voor de uitleg, Renske!
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Minna
Zeer actief
Contacteer:

Verder is voor mij de reden om videowedstrijden mee te doen dat je krijgt feedback van zo veel mogelijk verschillende juryleden ook van andere landen zoals Japan, Canada, Australie etc, en je kan op die manier je eigen kunnen meten met lopers uit andere landen.
Als ik in Amerika, Canada, Japan etc live-wedstrijden zou willen lopen zou ik een miljonair met eigen prive-jet moeten zijn. Ben ik dus niet. :mrgreen:
Verder was deze video dus een kwalificatiewedstrijd voor het WK van WCFO, daarom ook wou ik meedoen.
En nog een reden voor mij is dat ik dan de honden per wedstrijd een beetje kan indelen, bvb dit jaar zijn er 4 live-wedstrijden en 4 videowedstrijden, dus ik hoef maar twee honden in te schrijven live, waardoor ik niet de hele dag aan rennen en aan vliegen ben. 6 routines op een dag is gewoon onmogelijk als je iets moet presteren.
Dus met de videowedstrijden er bij kan ik vlotter door promoveren, wil uiteraard alle honden een keer in de championsklasse hebben en ooit het WK winnen ook nog. :mrgreen:
Voor beginners is het een leuke begin van wedstrijdcarriere, want je kan een aantal keren je routine opnemen en de beste er heen sturen. Knippen/bewerken is trouwens niet toegestaan. De hele routine moet dus wel in een keer.
Met Hoopje doe ik videowedstrijden omdat zij een gedragsprobleem heeft, en op de live-wedstrijden vertrouw ik de mensen er omheen niet. Het is iets te vaak gebeurt dat mensen zelfs nadat ik nadrukkelijk heb gezegd dat het geen lieve, aaibare hond is toch hun handen uitsteken. Want onze andere honden zijn wel heel lief...dus ik wil de hond niet lopen afstraffen vanwege opdringerigheid van vreemden.
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Was de routine die je gisteren bij Carmen met Chic en Dappie liet zien de routine waarmee je meedoet aan het WK?
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
Minna
Zeer actief
Contacteer:

Was de routine die je gisteren bij Carmen met Chic en Dappie liet zien de routine waarmee je meedoet aan het WK?
Dat was wat ik wou laten zien, alleen de dames werkten niet mee. Dus nee dat kan je niet als de routine zien. Zal ff kijken als ik de hele routine op youtube kan krijgen, hier de stukken er van maar dan op andere muziek...

http://www.youtube.com/watch?v=sN4nwUuv9po

Dus dat konden ze een maand of 7 geleden. Alleen zaterdag waren ze een beetje de weg kwijt. Ik ook. :mrgreen:
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

Wat leuk zeg! Ik vind het razend knap, met 2 honden tegelijk!
Wist trouwens niet dat Carmen ook danshonden fokte! :mrgreen:
MJ
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door MJ »

Wat knap zeg ! Genoten van je filmpje !
Minna
Zeer actief
Contacteer:

Wist trouwens niet dat Carmen ook danshonden fokte!
Ze zijn vooral schoothonden. :mrgreen:
Ach, hier Dappie in andere situatie...

Afbeelding
Sanne!!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labradeitje!

Ongelezen bericht door Sanne!! »

geweldig filmpjee!!!
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
Plaats reactie