Ik hoop het... de naam Bennie zegt me al helemaal niets.. ik zou echt graag willen zeggen... JAAAAh dat is de hond die ik bedoelde!Zoek stok! schreef:Bennie heeft vast foto's van z'n hondblondie schreef:heeft er dan niemand een foto van die hond gemaakt
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wist je dat.. 2010
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Re: Wist je dat..
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Wat gaaf zeg!Leane schreef:Zoek stok! schreef:Voor een puppertje?

- Carma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie
- bennie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
Border Collie - Aantal honden: 6
Ik ben er van de doedag van Kayla geen tegengekomen en nu ik een recente foto zoek valt me op dat ik voornamelijk foto's van andere honden heb gemaakt haha.Zoek stok! schreef:Bennie heeft vast foto's van z'n hondblondie schreef:heeft er dan niemand een foto van die hond gemaakt
Heb haar uit het asiel, dus herkomst helaas onbekend, ze staat als DH kruising in haar passpoort. Haar donkere tan heeft mede met de rauwe voeding te maken, want toen ik haar ophaalde was ze veel lichter.
Maar enfin, dit is dus een teef en geen reu. Ik gok dat de hond van Bas Rouge weer wordt gezocht

(door May Linn)

(door Bart Meeusen)
- Carma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie
- Vince
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Kangal Hovawart
- Contacteer:
Ja op deze foto's zie je het niet zo goed maar vooral dat kastanjebruine... echt zo mooi!!!! 

-
- Zeer actief
Bedankt Bennie! Volgens mij was het deze hond, ik vond het een teef qua postuur, maar als Wendy echt zeker is dat het een reu was dan is het toch een andere hond geweest
Lag ze op het einde van de dag voordat de bbq begon in de schaduw vlakbij het achterste hekwerk aan? vanuit de hond gezien zaten rechts in de hoek tamara met Fien en Bowie, en volgens mij direct om de hoek stond de tent van volgens mij Linda.

Lag ze op het einde van de dag voordat de bbq begon in de schaduw vlakbij het achterste hekwerk aan? vanuit de hond gezien zaten rechts in de hoek tamara met Fien en Bowie, en volgens mij direct om de hoek stond de tent van volgens mij Linda.
- bennie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
Border Collie - Aantal honden: 6
Ze heeft daar inderdaad een tijd in de schaduw aangelijnd gelegen.blondie schreef:Bedankt Bennie! Volgens mij was het deze hond, ik vond het een teef qua postuur, maar als Wendy echt zeker is dat het een reu was dan is het toch een andere hond geweest![]()
Carma schreef:Mooie hond Bennie!
DankVince schreef:Ja op deze foto's zie je het niet zo goed maar vooral dat kastanjebruine... echt zo mooi!!!!

- Suuz!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
- Aantal honden: 3
Zou ik nou nooit doen....Machie schreef:Wisten jullie dat...
Er 1 iemand haar hond voor lul uitmaakt als hij tijdens de agilitywedstrijd de tunnel van de verkeerde kant neemt?

Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
Dan ben ik blind geweestblondie schreef:Bedankt Bennie! Volgens mij was het deze hond, ik vond het een teef qua postuur, maar als Wendy echt zeker is dat het een reu was dan is het toch een andere hond geweest![]()