Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hond danst de Merengue

Moderator: moderatorteam

Shima
Zeer actief
Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd
Aantal honden: 3
Contacteer:

Hond danst de Merengue

Ongelezen bericht door Shima »

" onclick="window.open(this.href);return false;
Sanne!!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labradeitje!
Aantal honden: 1

Re: Hond danst de Merengue

Ongelezen bericht door Sanne!! »

staat al vaker op het forum
Vind het heel knap maar de kleren en dat hij zo lang op die achterpoten moet staan vind ik niks.,...
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
Lellibel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatische hond.

Ongelezen bericht door Lellibel »

Ik blijf het heel knap vinden en als de hond het niet zou willen zou deze het ook niet doen. Aan de andere kant denk ik ook, het is een grote , zware hond met grote kans op HD, waarom zou je zo iets bij zo'n hond doen??

Trouwens ik kan dit geen dogdance noemen. Dogdance is voor mij veel mooie , vloeiende oefeningen uitvoeren, en niet de hele tijd op achterpootjes huppelen. :mrgreen:
Afbeelding
Minna
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hollandse herder, mechelse herder, hollandse smoushond
Aantal honden: 8
Contacteer:

Ongelezen bericht door Minna »

Ik blijf het heel knap vinden en als de hond het niet zou willen zou deze het ook niet doen. Aan de andere kant denk ik ook, het is een grote , zware hond met grote kans op HD, waarom zou je zo iets bij zo'n hond doen??
Ik vind het ook belangrijk waarom dat een hond iets doet. Zeg niet dat het met deze film zo is, maar er zijn honden die lang in de routine op de achterpoten lopen, omdat als ze te vroeg op 4 poten gaan volgt er een fikse correctie.
Je kan deze oefening ook gewoon aanleren met ophangen.
Dus niet elke oefening hoeft iets te zijn wat de hond zelf aanbiedt of graag doet. :wink:
Ik vind met een grote hond (mits de bouw het toelaat en de hond heeft vooral geen problemen met de onderrug) op de achterpoten eventjes mooi, maar dan bij voorkeur stilstaand, vooral soort ge-hup vind ik niet mooi om te zien.
Met kleine hondjes gaat het echt veel makkelijker en ziet het er ook veel beter uit meestal.
En idd bij de dogdance je krijgt punten voor veelzijdige oefeningen, variatie en vloeiende overgangen. En niet alleen voor op achterpoten lopen.
Minna
Zeer actief
Contacteer:

Verder vind ik een hond met een jurk aan afschuwelijk, en de hond is erg passief in zijn gezicht/ voorhand. Dat vind ik wel apart. Moet denken aan de dansende beren in Griekenland, marokko etc.
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

Minna schreef:Verder vind ik een hond met een jurk aan afschuwelijk, en de hond is erg passief in zijn gezicht/ voorhand. Dat vind ik wel apart. Moet denken aan de dansende beren in Griekenland, marokko etc.

zegt iemand met petje en hoofddoekje bij de honden... :engel:
Minna
Zeer actief
Contacteer:

Verder vind ik een hond met een jurk aan afschuwelijk, en de hond is erg passief in zijn gezicht/ voorhand. Dat vind ik wel apart. Moet denken aan de dansende beren in Griekenland, marokko etc.

zegt iemand met petje en hoofddoekje bij de honden...
Haha, maar ik doe het niet tijdens het dansen. Dan heeft ze alleen een halsdoekje. :mrgreen:
Nu moet ik zeggen dat Chic het waarschijnlijk prachtig zou vinden om allerlei chihuahuajasjes en rokjes en mutsjes op te hebben. Ze is wat dat aan gaat een beetje raar. Jasje aan met manegewedstrijden? Vindt ze ook mooi, loopt ze helemaal trots rond. :roll:
Nagels lakken? Ze komt bij je zitten en pootjes geven. Volgens mij is het een poedel of zo in verkeerde lichaam... :mrgreen:
shanty

Ongelezen bericht door shanty »

Minna schreef:

Haha, maar ik doe het niet tijdens het dansen. Dan heeft ze alleen een halsdoekje. :mrgreen:
Nu moet ik zeggen dat Chic het waarschijnlijk prachtig zou vinden om allerlei chihuahuajasjes en rokjes en mutsjes op te hebben. Ze is wat dat aan gaat een beetje raar. Jasje aan met manegewedstrijden? Vindt ze ook mooi, loopt ze helemaal trots rond. :roll:
Nagels lakken? Ze komt bij je zitten en pootjes geven. Volgens mij is het een poedel of zo in verkeerde lichaam... :mrgreen:
Lak jij nagels van je hond :80:

Haha Minna toch :D
vivke1965
Zeer actief
Mijn ras(sen): Poedel (knuffelbuffels)

Ongelezen bericht door vivke1965 »

Volgens mij is het een poedel of zo in verkeerde lichaam... :mrgreen:

pssssssssst....toch wel sarcastisch bedoeld ja ??? :F:
Groetjes, Viv

Afbeelding
"Once you have a poodle everything else is a dog"
"Foefertje...always on my mind"
Emma
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Emma »

ik werd zelf een beetje moe, van het lange op de achterpoten lopen. pppfffftt.

wel heel leuk gezicht hoor. maar het had van mij minder lang gemogen. lijkt me niet goed, dit.
Sanne!!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labradeitje!

Ongelezen bericht door Sanne!! »

shanty schreef:
Minna schreef:

Lak jij nagels van je hond :80:

Haha Minna toch :D
Deed ik bij onze vorige hond ook.
Die was al 15 en omas lakken nagels zei ik altijd dus die kreeg altijd mooie nagellak op en het lieft paars want dat viel lekker op :mrgreen:

Nu weet ik beter... :mep:
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
Carma
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie

Ongelezen bericht door Carma »

Volgens mij is dat zo lang op de achterpoten lopen veel te belastend voor een hond.
Die jurk is natuurlijk afgrijselijk en ik zie af en toe dingen gebeuren waarvan ik mij afvraag of de hond het wel zo leuk vindt (bijvoorbeeld het op de rug leggen van de hond).
Neh....geef mij maar het samenspel van échte doggydancers, dat ziet er over het algemeen veel mooier en natuurlijker uit.
Afbeelding
Lellibel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatische hond.

Ongelezen bericht door Lellibel »

ja ik schrok toch wel even voor de hond toen hij hem op de rug legde. 'Volgens mij was de hond bang aan de staart te zien. Dogdance is heel leuk voor zowel baas en hond, dit is een circusact :pffff:
Afbeelding
Minna
Zeer actief
Contacteer:

Volgens mij is het een poedel of zo in verkeerde lichaam...

pssssssssst....toch wel sarcastisch bedoeld ja ???
Ja, poedels zijn wat meer stoer! :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Dogdance en Frisbee”