Moderator: moderatorteam
Och, het arme dierZoek stok! schreef:Ik had haar zelfs gewassen(moest van Valerie
)
Volgens mij vond ze het best leuk hahaha. Zowel het wassen als de showsjaak-k schreef:Och, het arme dierZoek stok! schreef:Ik had haar zelfs gewassen(moest van Valerie
)
En nu moet ze straks weer met Marye
Wat een goede fotograaf heCarma schreef:Ziet er toch best professioneel uit Linda!
Izzie is 52 cm schofthoogte als ik het goed heb. Toller teven zijn kleiner toch, Caja in ieder geval wel. Reuen 'mogen' tot 58 cm zijn.sjaak-k schreef:Ik dacht altijd dat aussies groter waren, maar ze zijn weinig groter dan een toller volgens mij, correct?
Het straalt echt van me af he, ik hoor hier nietMaartje schreef:Mijn dag is weer goed![]()
Net echt Linda
Ja true, Izzie is natuurlijk een teef, die tegenover ons vorige week ook denk ik. Nolan "mag" 51 CM worden, hij zit nu ergens op 48/49, vandaar.Zoek stok! schreef:Izzie is 52 cm schofthoogte als ik het goed heb. Toller teven zijn kleiner toch, Caja in ieder geval wel. Reuen 'mogen' tot 58 cm zijn.sjaak-k schreef:Ik dacht altijd dat aussies groter waren, maar ze zijn weinig groter dan een toller volgens mij, correct?
Jullie zijn samen een prachtig stelZoek stok! schreef:Valerie heeft mij geborsteld en iedereen keek naar mij
Moet dit?
Ik kan heus wel draven![]()
Foto's van JP van Es