Het is wat kliederig, dus snijden als het half bevroren is, is aan te bevelen.
Maar het valt érg in de smaak!
Vers motten ze het niet, gedroogd eten ze het door mijn jaszak heen

Ik gebruik het erg summier trouwens, tijdens trainen.
Moderator: moderatorteam
Volgens mij heeft de C1000 ook gedroogde kip als snack voor de honden liggen. En ook iets anders nog gedroogd...ik dacht rund ?Machie schreef:Volgende maand ook maar zo'n ding kopen!
Luca kreeg gisteren op de training gedroogde kipfilet en hij vond het heeeeeerlijk!
En duur!MJ schreef:Volgens mij heeft de C1000 ook gedroogde kip als snack voor de honden liggen. En ook iets anders nog gedroogd...ik dacht rund ?Machie schreef:Volgende maand ook maar zo'n ding kopen!
Luca kreeg gisteren op de training gedroogde kipfilet en hij vond het heeeeeerlijk!
Misschien dat een idee totdat je een eigen droogmachientje hebt.
Hahaha ! Ja, zo'n machine is helemaal niet duur....iets van 35 euro of zo ? En neeeeee, Marleen, zo duur kosten 3 zakjes bij C1000 niet hoorMarjoleine schreef: En duur!![]()
Drie keer zo'n zakje en je hebt die machine er al uit
De mijne maakt meer herrie.shibashira schreef:Ja ook ik kon het niet laten een droogmachine aan te schaffen. Ik heb de Bomann DR435CB Droogautomaat gekocht. En gisteravond aangezet met allerlei lekkers erin. Vanmorgen checken en het valt me op dat het monotome geluid dat hij gisteren maakte nu af en toe wegvalt. Ik heb het even gefilmd....
Bij de 3/4 seconden wordt het geluid zachter en bij 10 seconden is die weer normaal.![]()
Hieronder filmpje...
Allereerst, maakt die bij jullie allemaal ook zo'n geluid? En ten tweede valt dat ook wel eens weg? Volgens mij is dat namelijk niet zo goed he.....
marian* schreef:De mijne maakt meer herrie.shibashira schreef:Ja ook ik kon het niet laten een droogmachine aan te schaffen. Ik heb de Bomann DR435CB Droogautomaat gekocht. En gisteravond aangezet met allerlei lekkers erin. Vanmorgen checken en het valt me op dat het monotome geluid dat hij gisteren maakte nu af en toe wegvalt. Ik heb het even gefilmd....
Bij de 3/4 seconden wordt het geluid zachter en bij 10 seconden is die weer normaal.![]()
Hieronder filmpje...
Allereerst, maakt die bij jullie allemaal ook zo'n geluid? En ten tweede valt dat ook wel eens weg? Volgens mij is dat namelijk niet zo goed he.....
Als je dat zou willen doen, errug graag. Want ik persoonlijk denk dat het geluid juist niet weg moet vallen.bennie schreef:Dat het geluid varieert is mij overigens nooit opgevallen, ik zou daar wel even naar kijken.
Haha, ik denk dat je me verkeerd begrijpt. Ik bedoel te zeggen dat ik het niet zou vertrouwen en op nader onderzoek uit zou gaan, als het mij zou overkomen. Dat zul je dus zelf moeten doenshibashira schreef:Als je dat zou willen doen, errug graag. Want ik persoonlijk denk dat het geluid juist niet weg moet vallen.bennie schreef:Dat het geluid varieert is mij overigens nooit opgevallen, ik zou daar wel even naar kijken.
Haha, ik dacht idd dat je bedoelde dat je er zelf nooit op had gelet of die varieert van geluid en dat je de volgende keer dat je hem aan hebt staan, je er naar zou luisteren *grijnz*.bennie schreef:Haha, ik denk dat je me verkeerd begrijpt. Ik bedoel te zeggen dat ik het niet zou vertrouwen en op nader onderzoek uit zou gaan, als het mij zou overkomen. Dat zul je dus zelf moeten doenshibashira schreef:Als je dat zou willen doen, errug graag. Want ik persoonlijk denk dat het geluid juist niet weg moet vallen.bennie schreef:Dat het geluid varieert is mij overigens nooit opgevallen, ik zou daar wel even naar kijken..
bennie schreef:Je moet ze schoon maken met een krabbertje zonder sop.
Nee hoor, geintje, hier gaan ze gewoon de vaatwasser in.
Zeker weten dat je dat heel mooi kunt drogen. Ik bestel alles bij Sylvia ( stel zelf samen voor Gijsje en Dust) en ben super tevreden over alles en de hondjes ook !Paulala schreef:
Nu heb ik dus een bestelling gedaan bij Gelukkig dier, ik ben heel benieuwd of het goed vlees is, en of ik eindelijk weer iets kan drogen!
Vandaag krijg ik het binnen, spannend!
.
12 uur ongeveer.Reny schreef:Hoe lang heb je de runderlappen moeten drogen?
Badu schreef:12 uur ongeveer.Reny schreef:Hoe lang heb je de runderlappen moeten drogen?
En dan zijn dit ook nog biologische....sirene schreef:Leuk om te zien die gewichten. De eerste keer met vis heb ik het ook nagewogen en kwam ik erachter dat ik beter gedroogde visjes kon kopen (maar dat doe ik niet
Ik vroeg me net af hoeveel er over zou blijven van kippennekken, dus je berichtje komt als geroepen.
Zooplus verdient er goed aan!
Maar die zelfgedroogde nekken kan je niet zo lang bewaren helaas.Badu schreef:En dan zijn dit ook nog biologische....sirene schreef:Leuk om te zien die gewichten. De eerste keer met vis heb ik het ook nagewogen en kwam ik erachter dat ik beter gedroogde visjes kon kopen (maar dat doe ik niet
Ik vroeg me net af hoeveel er over zou blijven van kippennekken, dus je berichtje komt als geroepen.
Zooplus verdient er goed aan!
Bij de houdbaarheid van de nekken heb ik ook vraagtekens... Bewaar ze voor de zekerheid in de koelkast.Paulala schreef: Maar die zelfgedroogde nekken kan je niet zo lang bewaren helaas.
En ik geef ze maar heel af en toe.
Daarnaast, uiteindelijk ben jij duurder uit dan ik bij zooplus, want je moet niet vergeten dat er ook nog stroom bij komt.
Zonder stroom zou je iets goedkoper zijn.
Dat het biologische zijn, dat is natuurlijk wel weer een voordeel.