Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Op 10 mei is na 13 jaar onze lieve Ketser ingeslapen.
Als ik vertel hoe lief en bijzonder hij was ben ik na 10 pagina's nog niet klaar dus jullie moeten me maar geloven als ik zeg dat Kets mijn harige broertje was, een volwaardig lid van ons gezin die zo vreselijk gemist wordt door iedereen.
Over een tijd kan ik vast met een lach aan hem denken maar nu nog niet, ik mis hem zo.
heel veel sterkte met het verlies van mooie Ketser
Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
Ik was zo blij dat Kets nog 3 dagen per week overdag bij mij was toen ik het huis uit ging, ik werkte alleen 's ochtends dus zo hoefde hij niet langer dan 4-5 uur alleen te zijn.
Op vrijdag en maandag hebben mijn ouders ieder een dag vrij dus qua oppas voor Kets en Flip was (is) dat mooi geregeld.
En ik had lekker Kets nog vaak bij me, zelfs zijn laatste dag is hij bij mij geweest en dat vind ik zo fijn omdat ik heel bewust nog met hem kon kroelen.
Samen met mijn vader liep ik 5-6 keer per week na het avondeten een lange wandeling en Ketser liep tot op het laatst mee maar het tempo ging steeds meer omlaag.
Kets had artrose en met medicijnen is dat heel lang goed gegaan maar de laatste dagen kon hij nauwelijks meer kracht zetten voor een poep, vreselijk.
De laatste wandeling was afschuwelijk, na 5 minuten stonden mijn vader en ik in het bos te brullen en de hondjes snapten er niks van.
Ik had wel gedacht dat afscheid nemen van je hond moeilijk zou zijn maar het was het moeilijkste wat ik ooit gedaan heb.
Dankbaar dat we hem een zachte dood konden "geven" en dat hij een mooie leeftijd heeft bereikt maar het was heel erg naar en verdrietig.
Gelukkig ging het heel netjes en rustig bij de da, ik ben bij Kets op de grond gaan liggen in de wachtkamer (da had de deur op slot gedaan voor ons) en heb hem geknuffeld en toegefluisterd tot hij sliep en dat was binnen een minuut.
Ook de laatste prik ging heel netjes en kalm dus dat was goed.
We zijn met Kets in de mand op de achterbank naar huis gereden en daar Flip nog even laten snuffelen en toen hebben we hem begraven.
Zo zonde van zo'n lief en bijzonder dier.
Ik denk dat hoe oud je hond ook is, het altijd te vroeg is.
(ik besef me echt wel dat 13 jaar zoveel meer is dan sommigen met hun hond krijgen, en ben daar ook heel dankbaar voor)
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...