Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Afgelopen weekend was het dan eindelijk zo ver: Sepp zijn allereerste wedstrijd . Ik ben echt mega mega mega trots op mijn Seppelie. Van te voren had ik besloten om de wip in het parcours over te slaan, dus bij de start heb ik mij direct laten diskwalificeren, zodat ik hem voordat wij bij de wip kwamen kon belonen om na de wip weer verder te starten. Sepp beheerst deze nog niet, en ik wil geen risico met hem nemen (mega flyer). De palen waren een gokje, of wel of niet....maar ja dat is natuurlijk bij elke jonge hond zo.
Het ging mij vooral om het opdoen van ervaring en er een super leuke dag van te maken. We zijn nog verre van foutloos maar ik ben echt helemaal blij Hij reageerde op de omgeving super relaxed, was echt met het spelleltje bezig en trapte af en toe al van snelheid de graspollen uit de grond .
Vooral de jumping laat mij helemaal glunderen van trots, wat een power en wat durft hij al op afstand van mij te werken zonder blikken of blozen.
Wow wat is die snel!!
Hebben jullie knap gedaan hoor Ik stond vooral te kijken bij een stukje in de jumping waar hij best ver voor jou uitloopt en dan om moet draaien dat jullie dat van die afstand gewoon foutloos doen
erg mooie jumping
wat een snelheid en wat een enorme sprongen maakt hij.
Mooi om te zien dat hij goed van je af werkt en die palen komen wel. Hij kan zijn eigen snelheid niet handelen.
Ik word helemaal blij als ik Sepp zo aan het werk zie..En hij is nog jong !
En wat me opvalt is dat hij enorm op jou let...
Komt vast en zeker helemaal goed met jullie tweetjes !!