Ben erg benieuwd of het mij en Tibs aanspreekt. Indien ja dan gaan we eind september of maart (daartussen starten geen beginners cursussen) starten met de basistraining.
Moderator: moderatorteam
Denk dat je het wel heel leuk gaat vinden. Ze werken heel positief en besteden aan alle honden evenveel aandacht. Ik train er nog steeds met heel veel plezier met Sita.Vince schreef:Ja daar ga ik kijken idd.
Leuk!! Fijn om te horen dat er al mensen positief zijn over de hondenschool! Ik hoop ook dat ik en Tibs het erg leuk gaan vinden!! Ben enorm benieuwd!Sita schreef:Denk dat je het wel heel leuk gaat vinden. Ze werken heel positief en besteden aan alle honden evenveel aandacht. Ik train er nog steeds met heel veel plezier met Sita.Vince schreef:Ja daar ga ik kijken idd.
Je kan gewoon contact opnemen om een keer te gaan kijken. Het is wel zonder hond (dus geen proefles oid)._Inge_ schreef:Oeh..lijkt me ook wel leuk om te kijken
Komt helemaal goed volgens mij!Vince schreef:Dank allemaal, gaat goed komen
@Carma: Tibs + water + achter dummy aan ........
ik zeg ook niet dat we goed worden
Denk het ook! Ik hoop gewoon dat Tibs het enorm leuk vind om te doen!Carma schreef:Komt helemaal goed volgens mij!Vince schreef:Dank allemaal, gaat goed komen
@Carma: Tibs + water + achter dummy aan ........
ik zeg ook niet dat we goed worden