Werd je niet met afschuw bekeken of viel dat nog mee?
Heel jammer dat jullie niet door mogen gaan voor het A diploma, jullie verdienen het namelijk wel

Moderator: moderatorteam
Ik vond het heel gezellig dat je ondanks het enorm slechte weer de hele dag mee bent geweestvivian schreef:Macho je bent een kanjer! Het is echt schitterend om hem alle proeven te zien doen! Daar waar ik het kon zien dan want mocht helaas niet overal met mijn neus bovenop staan
Ik ben ook zeker super trotsKaiou schreef:Wat een knapperd is Macho toch, daar mag je idd trots op zijn!
En van alle markten thuis hè, hij vindt echt alles leuk.
Gefeliciteerd hoor
Bedankt voor het complimentTamara. schreef:Ik lach me eigenlijk kapot en dat bedoel ik positief hoorHond zonder stamboom, geen echte training, even een paar weken van te voren een paar oefeningen aanleren en het bijbehorende wild en je haalt 'gewoon' het B diploma
![]()
Dat viel echt reuze mee gelukkig.Tamara. schreef: Werd je niet met afschuw bekeken of viel dat nog mee?
Haha dankje!!Tamara. schreef:Heel jammer dat jullie niet door mogen gaan voor het A diploma, jullie verdienen het namelijk wel
Mijn gedachten precies. Ook al weet ik zeker dat niemand Samantha met afschuw bekijkt hoorTamara. schreef:Ik lach me eigenlijk kapot en dat bedoel ik positief hoorHond zonder stamboom, geen echte training, even een paar weken van te voren een paar oefeningen aanleren en het bijbehorende wild en je haalt 'gewoon' het B diploma
![]()
Heel jammer dat jullie niet door mogen gaan voor het A diploma, jullie verdienen het namelijk wel
Dankjewel voor de complimenten JaapJaap* schreef:Mijn gedachten precies. Ook al weet ik zeker dat niemand Samantha met afschuw bekijkt hoorTamara. schreef:Ik lach me eigenlijk kapot en dat bedoel ik positief hoorHond zonder stamboom, geen echte training, even een paar weken van te voren een paar oefeningen aanleren en het bijbehorende wild en je haalt 'gewoon' het B diploma
![]()
Heel jammer dat jullie niet door mogen gaan voor het A diploma, jullie verdienen het namelijk wel![]()
Ik vind het heerlijk. Dat boerenverstand en het, ongetwijfeld, volledig wederzijdse vertrouwen. Wars van alle gekkigheid
Dit is er inderdaad, zo een mooi en bijzonder gevoelJaap* schreef: volledig wederzijdse vertrouwen
Ik viel ook wel een beetje op zo tussen de rest want ik had gewoon een simpele spijkerbroek aan, ik had geen laarzen, geen regenpak, geen speciale dummyzakken en ik was ook al niet in het groenInge O schreef:ja, hahaha, vind ik er ook zo prachtig aanTamara. schreef:Ik lach me eigenlijk kapot en dat bedoel ik positief hoorHond zonder stamboom, geen echte training, even een paar weken van te voren een paar oefeningen aanleren en het bijbehorende wild en je haalt 'gewoon' het B diploma
![]()
. staan al die mensen die zichzelf en hun netjes uitgekiende training zo serieus nemen daar wel mooi voor lul natuurlijk
.
Ja erg heInge O schreef:gaan jagen in het blauwsamantha! schreef:Dank jullie wel allemaal![]()
Ik viel ook wel een beetje op zo tussen de rest want ik had gewoon een simpele spijkerbroek aan, ik had geen laarzen, geen regenpak, geen speciale dummyzakken en ik was ook al niet in het groenInge O schreef:
ja, hahaha, vind ik er ook zo prachtig aan. staan al die mensen die zichzelf en hun netjes uitgekiende training zo serieus nemen daar wel mooi voor lul natuurlijk
.
![]()
Hier kun je mooi het verschil zien op de eerste foto:
http://www.hondenforum.nl/plaza/fotohoe ... 96276.html! pfff, samantha toch :M: .
Ja en een groene tasLysette schreef:GeniaalJe had dan gelukkig nog wel een groene jachtlijn
Heel erg knap, van jullie allebei! Gefeliciteerd! Wel jammer dat je niet voor het A-diploma op kan. Wil je dit vaker doen?
Dankje!ranetje schreef:Leuke foto's Samantha
Ik zie wel meer mensen in spijkerbroek hoor![]()
Dus heel verschrikkelijk is het niet
Ja echt een prachtige lijst he! iedere keer denk ik weer: wauw dat hebben we maar mooi bereikt samenMa-Rianne schreef:Allemachies ! Wat een cijferlijst en dat voor je eerste proef!!! Niet alleen superknap van Macho, maar ook voor jou oprechte complimenten.
Dat zijn we ook zeker! dankjewelSita schreef:Ik lees het nu pas! Wat super goed van jullie! Knappe Macho. Gewoon even trainen en dan een B-diploma halen en dan ook nog met zulke goede cijfers. Daar mogen jullie met recht trots op zijn
Dankje!janine schreef:Echt balen dat je niet door mag met de A !
Ik vind het echt geweldig om te lezen hoe jullie als team deze prestatie neerzetten..
En nu van mij weer een late reactie, want ik had jouw reactie helemaal gemist!s@skia schreef:een late reactie, en je weet zelf waarom![]()
maar meid wat goed van jullie!wat geweldig! en ontzettend terecht!
![]()
gefeliciteerd!