Als het u door het leven helpt kan ik er moeilijk bezwaar tegen hebben.SannePP schreef:Ach iemand die van een merk spreekt als hij over honden blaat, die neem ik sowieso al niet serieus!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Rottweiler bijt peuter dood
Moderator: moderatorteam
-
- Vaste gebruiker
Re: Rottweiler bijt peuter dood
- Chicoahua
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): chihuahua/shih-tzu
Engelse Bulldog
Nou zo zonneklaar vind ik het dus niet maartjah als martin het zegt
vreselijk voor de nabestaanden

vreselijk voor de nabestaanden

- Liesbeth
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Volgens Bild zaten (over)grootmoeder, kind en beiden honden op de veranda. Het kind was niet alleen met de honden.
De Rottweiler zou het kind ineens aangevallen hebben en meerdere keren hebben gebeten. Oma heeft nog getracht de Rottweiler te stoppen, maar die was te sterk voor haar. Een buurman was op het geschreeuw afgekomen, maar toen was de jongen al dood.
De Rottweiler was van de vrouw, de boxer (die niks heeft gedaan) van de moeder van de jongen.
http://www.bild.de/BILD/news/2010/09/13 ... ischt.html" onclick="window.open(this.href);return false;
De Rottweiler zou het kind ineens aangevallen hebben en meerdere keren hebben gebeten. Oma heeft nog getracht de Rottweiler te stoppen, maar die was te sterk voor haar. Een buurman was op het geschreeuw afgekomen, maar toen was de jongen al dood.
De Rottweiler was van de vrouw, de boxer (die niks heeft gedaan) van de moeder van de jongen.
http://www.bild.de/BILD/news/2010/09/13 ... ischt.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
-
- Zeer actief
Wat een vreselijke gebeurtenis...
Hoe het ook gebeurd is, wat er ook aan vooraf is gegaan.. het zou je kind maar zijn..
Hoe het ook gebeurd is, wat er ook aan vooraf is gegaan.. het zou je kind maar zijn..

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
het is verschrikkelijk dat je zo je (klein)kind moet verliezen.. en dan nog dat jouw eigen hond (oma) dat gedaan heeft...
Heb overigens net een ander topic ook neergezet van een geval in engeland.. de moeder van het kind had het ook niet verwacht van de collie van haar ouders, dit kind heeft het wel overleeft.. maar het geeft wel aan dat ze niet hadden verwacht dat de hond des huizes dit het kind aan zou doen.
Ik ben zelf gewoon wel altijd wat voorzichtiger.. ik heb zelf geen kinderen.. en mijn familie vind het weleens bekrompen als ik continue vroeg waar zijn de honden als ineens iedereen in de keuken stond en de jongere kids in de kamer waren.. ik werd dan nog wel eens boos.. van verdorie.. je laat die kinderen toch niet alleen met die honden ..
Het gemak hoe er over gedacht wordt verbaasd me soms wel eens, tuurlijk zijn ze lief.. en zullen ze niet zomaar bijten.. maar alles accepteren zullen ze misschien ook niet.. en als je er niet bij bent kun je nu juist dat signaal missen.. en kan het in een keer doffe ellende zijn..
Als je al kijkt naar het lieve kusjes geven en opspringen van de hond.. lief he wordt zo vaak gezegd.. ze zijn zo gek op kinderen.. .. prima.. die effectie kunnen ze ook tonen door met vier poten op de grond te blijven en een lik aan een hand te geven is dan meer mijn idee..
Heb overigens net een ander topic ook neergezet van een geval in engeland.. de moeder van het kind had het ook niet verwacht van de collie van haar ouders, dit kind heeft het wel overleeft.. maar het geeft wel aan dat ze niet hadden verwacht dat de hond des huizes dit het kind aan zou doen.
Ik ben zelf gewoon wel altijd wat voorzichtiger.. ik heb zelf geen kinderen.. en mijn familie vind het weleens bekrompen als ik continue vroeg waar zijn de honden als ineens iedereen in de keuken stond en de jongere kids in de kamer waren.. ik werd dan nog wel eens boos.. van verdorie.. je laat die kinderen toch niet alleen met die honden ..
Het gemak hoe er over gedacht wordt verbaasd me soms wel eens, tuurlijk zijn ze lief.. en zullen ze niet zomaar bijten.. maar alles accepteren zullen ze misschien ook niet.. en als je er niet bij bent kun je nu juist dat signaal missen.. en kan het in een keer doffe ellende zijn..
Als je al kijkt naar het lieve kusjes geven en opspringen van de hond.. lief he wordt zo vaak gezegd.. ze zijn zo gek op kinderen.. .. prima.. die effectie kunnen ze ook tonen door met vier poten op de grond te blijven en een lik aan een hand te geven is dan meer mijn idee..

- Frenk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu
Ik vraag me ernstig af in welke 'professie' ze nog zo archaisch en inderdaad bombastisch spreken en schrijvenInge O schreef:nee, gek hè? je blijft maar doorlullen in dat bureaucratentaaltje dus in welk topic je ook reageert, potsierlijk overkomen doet het toch wel.

-
- Zeer actief
- Contacteer:
Een geflipte stagiaire bij een notaris in Staphorst?Frenk schreef:Ik vraag me ernstig af in welke 'professie' ze nog zo archaisch en inderdaad bombastisch spreken en schrijvenInge O schreef:nee, gek hè? je blijft maar doorlullen in dat bureaucratentaaltje dus in welk topic je ook reageert, potsierlijk overkomen doet het toch wel.