We begonnen met lekker door een straatje paaltjes met channelwires door te rennen, leuke eerste oefening; kon ze mooi even wat energie kwijt :N:
Daarna een sprongetje proberen en nadat dat goed ging twee achter elkaar. Natuurlijk dacht Lynn slim te zijn door langs de tweede hindernis te gaan, maar al snel had ze door dat dat dus niets oplevert

De tunnel was eerste een beetje spannend, maar toen Marye erachter ging staan rende ze graag door dat rare ding heen. Het feit dat ze even naar Marye toe mocht was volgens mij al beloning genoeg

Het 2 op, 2 af voor de raakvlakken (plank op de grond) vergt met name veel geduld en handigheid van de handler, dat ging dus nog niet geheel soepel

Twee sprongetjes achter elkaar terwijl ik links van Lynn loop bleek toch nog moeilijker dan als ik rechts loop. Je kon duidelijk zien dat ze dat maar een beetje gek vond, maar ook dit ging uiteindelijk best goed.
Tot slot de slurf, deze werd nog wel even open gehouden en Lynn had ondertussen de fun er al wel van ingezien om daar doorheen te sjezen. Geen probleem dus!
En toen waren Lynn en ik allebei best moe. Maar we vonden het erg leuk en volgende week gaan we gewoon door naar les 2