Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
IPO trainingen.....waar in friesland?
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Bulldogs
- Aantal honden: 2
IPO trainingen.....waar in friesland?
Wij zijn zoekende naar een hondenschool waar men ook IPO doet.....we hadden al een hondenschool gevonden maar helaas hebben die geen orgineel trainingsveld en dat is niet handig als je daar loopt met een reu.
Dus staan we al weer een tijdje stil met de training in de hoop dat hun nog een veld vinden....dit duurt onderhand een paar maand en het gaat ons eigenlijk wat te lang duren allemaal.
Dus vandaar de vraag........waar in friesland...zijn hondenscholen die IPO trainingen geven?
Wij wonen zelf Drachten.
Dus staan we al weer een tijdje stil met de training in de hoop dat hun nog een veld vinden....dit duurt onderhand een paar maand en het gaat ons eigenlijk wat te lang duren allemaal.
Dus vandaar de vraag........waar in friesland...zijn hondenscholen die IPO trainingen geven?
Wij wonen zelf Drachten.
Groetjes Alie.

- Cash
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitseherder
Re: IPO trainingen.....waar in friesland?
http://www.nbg-hondensport.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
en dan even kijken bij verenigingen...
en dan even kijken bij verenigingen...

Cash v Heiligental en Flow.
-
- Zeer actief
Oke.....dank je voor de link ik zal gelijk even kijken. 

Groetjes Alie.

-
- Zeer actief
Nu vindt ik een site in Groningen....staat er dit....Als werkhonden gelden onder andere de Mechelse Herder, de Duitse Herder, de Hollandse Herder, en de Dobermann.
Dan denk ik zouden wij er dan niet welkom zijn met onze AB's?
Ook AB's zijn werkhonden...oke niet te vrgelijken met herders maar het zijn toch echt werkhonden.
Ook AB's zijn werkhonden...oke niet te vrgelijken met herders maar het zijn toch echt werkhonden.
Groetjes Alie.

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
dat is per vereniging verschillend dus zul je ff moeten bellen.Quibus schreef:Nu vindt ik een site in Groningen....staat er dit....Als werkhonden gelden onder andere de Mechelse Herder, de Duitse Herder, de Hollandse Herder, en de Dobermann.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
wat bedoel je eigenlijk met:
Quibus schreef:we hadden al een hondenschool gevonden maar helaas hebben die geen orgineel trainingsveld en dat is niet handig als je daar loopt met een reu.
- Chris*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herders
Via vrienden, ken ik deze (niet persoonlijk dus)
http://www.hondengroepgroningen.nl/verd ... -ipo-.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.hondengroepgroningen.nl/verd ... -ipo-.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Zeer actief
maart schreef:wat bedoel je eigenlijk met:
Quibus schreef:we hadden al een hondenschool gevonden maar helaas hebben die geen orgineel trainingsveld en dat is niet handig als je daar loopt met een reu.
Nou deze mensen zijn nog steeds met de gemeente in de weer om ergens een geschikt veld te vinden waar je de honden kunt trainen....en dan niet op een openbaar veld waar iedereen kan komen.
We hebben namelijk een paar keer gehad dat men hun honden los laten lopen...op zich geen probleem als de hond in kwestie luisterd naar zijn baas....maar wij hebben een reu met typische reuen gedrag kan dus niet met andere reuen....we hebben dus de personen in kwestie gevraagd of ze hun hond wel even wilden aanlijnen omdat de onze niet met reuen kan....maar ja als je dan na zo'n normale vraag helemaal verrot gescholden wordt is voor mij de maat vol....dus einde oefening.
Het trainen moet wel leuk blijven natuurlijk.
Groetjes Alie.

-
- Zeer actief
Thanks ik zal zo even kijken.Chris* schreef:Via vrienden, ken ik deze (niet persoonlijk dus)

Groetjes Alie.

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
ow, dus je trainde gewoon op een openbare plaats waar iedereen zijn honden ondertussen kon uitlaten?Quibus schreef:maart schreef:wat bedoel je eigenlijk met:
Nou deze mensen zijn nog steeds met de gemeente in de weer om ergens een geschikt veld te vinden waar je de honden kunt trainen....en dan niet op een openbaar veld waar iedereen kan komen.
We hebben namelijk een paar keer gehad dat men hun honden los laten lopen...op zich geen probleem als de hond in kwestie luisterd naar zijn baas....maar wij hebben een reu met typische reuen gedrag kan dus niet met andere reuen....we hebben dus de personen in kwestie gevraagd of ze hun hond wel even wilden aanlijnen omdat de onze niet met reuen kan....maar ja als je dan na zo'n normale vraag helemaal verrot gescholden wordt is voor mij de maat vol....dus einde oefening.
Het trainen moet wel leuk blijven natuurlijk.
dat is idd niet handig zo.
-
- Zeer actief
maart schreef:
ow, dus je trainde gewoon op een openbare plaats waar iedereen zijn honden ondertussen kon uitlaten?
dat is idd niet handig zo.
Yep klopt helemaal....ze zijn druk bezig om een veld te zoeken en wij hadden de hoop dat dat wel ging lukken,maar na twee van die domme aanvaringen hadden we er geen zin meer in.....ze zijn nog steeds bezig om een veld te vinden maar ondertussen staan wij al meer dan een half jaar stil met onze hond.
We willen niet meer wachten vandaar dat we nu druk op zoek zijn naar wat anders....wel erg spijtig want hun manier van les geven sprak ons heel erg aan en we hadden er veel baat bij.....dus ja we balen wel natuurlijk.
Groetjes Alie.

- sky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border collies en mechelse herders.
Hier in de buurd heel weining tot geen prive grasveldjes of die te huur zijn.
Vrijwel alle KNPV clubs trainen in het openbaar aan de weg op een grasveld of in het park.
Aan alle looppaden in de buurd word met een bord aangegeven dat er getraint word met politiehonden en gelieve honden aantelijnen.
Bij ons is het dus een parkeerplaats van een school met gras veldje. Man, kist en waterwerk word in het parkje gedaan.
Mijn TEEF moet echt geen andere hond in de buurd hebben hoor, vooral niet als ze moet werken maar nog nooit iets fout gegaan.
Loopt er een hond los naar onze honden, dan is de hele club er om deze evt. weg te houden bij onze honden.
Vrijwel alle KNPV clubs trainen in het openbaar aan de weg op een grasveld of in het park.
Aan alle looppaden in de buurd word met een bord aangegeven dat er getraint word met politiehonden en gelieve honden aantelijnen.
Bij ons is het dus een parkeerplaats van een school met gras veldje. Man, kist en waterwerk word in het parkje gedaan.
Mijn TEEF moet echt geen andere hond in de buurd hebben hoor, vooral niet als ze moet werken maar nog nooit iets fout gegaan.
Loopt er een hond los naar onze honden, dan is de hele club er om deze evt. weg te houden bij onze honden.
- *Evie*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): www.Adebowale.nl
- Contacteer:
En Roden dan HDC de loop? ze hebben wel IPO maar hoe en wat heb ik totaal geen verstand van
elke woensdag avond en zaterdag (zo uit mn hoofd)
Dat is maar 20 min rijden vanaf Drachten, ik liep er puppy cursus met de honden
En Boelenslaan heeft toch ook iets met IPO of pakwerk?
elke woensdag avond en zaterdag (zo uit mn hoofd)
Dat is maar 20 min rijden vanaf Drachten, ik liep er puppy cursus met de honden
En Boelenslaan heeft toch ook iets met IPO of pakwerk?

http://www.Adebowale.nl