Dat niet jan en alleman maar mag filmen kan ik best begrijpen hoor, dat is hetzelfde met foto's. Zolang je het binnen je eigen kring houdt kun je zelf beslissen wat er wel en niet op het internet komt

Moderator: moderatorteam
Eén van de redenen is dat er een DVD gemaakt wordt en verkocht. En op het moment dat een routine niet goed is gegaan, dan wil je niet dat deze op internet komt. Verder kent iedereen elkaar, het dogdancewereldje is heel klein. Het valt dus op als iemand veel filmt en het is dan duidelijk dat dat niet alleen voor diegene is. Het gebeurde zaterdag ook. Het is aan de organisatie om er iets van te zeggen, netjes is het dus niet als je dat doet.Sanne!! schreef:waarom mag je geen andere routines filmen...
Hoe weet degene die dat in de gaten houdt nou of ze voor jou mogen filmen of niet...
Sanne!! schreef:nou oke ik kan het enigzins begrijpen.
Vind het wel jammer dat er inderdaad maar erg weinig routines op internet staan...
Volgens mij ook...shanty schreef:Sanne!! schreef:nou oke ik kan het enigzins begrijpen.
Vind het wel jammer dat er inderdaad maar erg weinig routines op internet staan...
Nou dat valt wel mee toch ? Ik kan er anders altijd heel erg veel vinden. Niet alleen Ned maar ook buitenlandse routines.
“dogdance” resultaten 1 - 20 van ongeveer 5020
Zoek eens op youtube op 'dogdance Kerkwijk', 'dogdance Drogteropslagen' of 'dogdance Bant'. Dan vind je aardig wat filmpjes van Nederlandse wedstrijden.Sanne!! schreef:ja van die echte profesionele kan ik ook altijd wel vinden ja maar ik wil er een paar vinden ongeveer hetzelfde niveau als wij hier dus niet helemaal perfect en gewoon waar je wat inspiratie vandaan kunt halen.
oooh jij bent die minnaMinna schreef:En ik doe ook mee, zaterdag met Pinkki in Heelwork beginners B en in Freestyle Advanced, en met Chic in Freestyle Intermediate.
Zondag hetzelfde en nog een groepsroutine met Chic. Ik heb er ook zin in, om weer gewoon op een normale manier een wedstrijd te lopen ipv jureren.
Haha, ja ik ben Die Minna...oooh jij bent die minna Van harte gefeliciteerd met je eerste plaats!! Geef Pinkki maar een huge knuffel. Ik wil het filmpje zien! (@ ben je nu door naar crufts of zo of dat niet?)
Ik heb er zondag 2 van je gezien, ik vond het echt mooi om een keer te zien!Minna schreef: Haha, ja ik ben Die Minna...![]()
Ik ben uiteindelijk met Pinkki 2e ge-eindigt op het Nk Heelwork To Music (veeeeel hoger dan wat ik had verwacht, ik had gedacht dat Brigitte eerste zou zijn met Ruby, dat was prachtig), en met Chic derde in Freestyle. Pinkki heeeft een knuffel gehad, en van mij ook nog een schop onder haar dikke kont (niet letterlijk hoor!) omdat zij zondag een beetje stout was...
Bij HTM mag een hond niet door je benen, en zij perste zich er toch een keer door toen ik dacht dat dat gevaar geweken had. 2 volle punten aftrek dusen dag NK...
Chic deed 2 dagen erg goed, daar ben ik meest trots op.
Ja, mijn saldo was idd 7 medailles (4 goud, 2 zilver en 1 brons) en 6 promotiepunten. Pinkki is nou de tweede nederlandse hond die de championsklasse in mag, en Chic mag al in Advanced gaan starten. Ik loop nog steeds op een roze wolk. :smile1:
Ik hoop dat iemand nog met geluid heeft gefilmd, met mijn camera zijn alle routines van mij gefilmd behalve HTM zaterdag, maar mijn fotocamera pakt geen geluid.Dus als er filmpjes zijn dan zet ik hier wel de link.
En nee ik ben niet door naar Crufts, dat wordt denk ik op de winner beslist? Dat weet ik eigenlijk niet. Zou wel kicken zijn een keer naar Crufts...
Als je me zaterdag gevraagd had.... Zoals je weet, ik ben wat dat betreft heel braaf, mag je niet zomaar routines filmen. Zelf heb ik zaterdag dus alleen Chanti en Grietje vastgelegd.Minna schreef: Ik hoop dat iemand nog met geluid heeft gefilmd, met mijn camera zijn alle routines van mij gefilmd behalve HTM zaterdag, maar mijn fotocamera pakt geen geluid.Dus als er filmpjes zijn dan zet ik hier wel de link.