Zondag 3 oktober wordt de Kampioenschapsclubmatch van de Welsh Cardigan Club Nederland gehouden in Asperen. Hier doen dus alleen Cardigans mee. Ik heb James ook hier ingeschreven en zijn moeder doet ook mee

Wie komt er kijken (of doet er ook mee)

Moderator: moderatorteam
Dank je! Ja hoorNanna schreef:Super dag dus. proficiat!
hebbie ook een keurverslag?
Bedankt! Jammer dat je er niet was, Lieve was er welLynn85 schreef:Proficiat!!![]()
Misschien dat ik eens kom kijken op de clubmatch van de WCCN, maar ben nog niet zeker. Maar als er meer cardigans komen van James z'n familie misschien wel.
Zo'n mooie hondjes!!
TeamWork schreef:Ik hoop 3 oktober present te zijn, neem Luna mee voor de lol.
Oh ja, dat is logisch dan!Elly* schreef:gefeliciteerd met het mooie resultaat.
Helaas zal ik niet op de clubmatch zijn, ik zou Rico dan te lang alleen moeten laten.
Ik wil je dan veel succes toewensen.
Ik hoorde van Lieve dat ze jou gezien had*Charlotte schreef:Bedankt! Jammer dat je er niet was, Lieve was er welLynn85 schreef:Proficiat!!![]()
Misschien dat ik eens kom kijken op de clubmatch van de WCCN, maar ben nog niet zeker. Maar als er meer cardigans komen van James z'n familie misschien wel.
Zo'n mooie hondjes!!![]()
TeamWork schreef:Ik hoop 3 oktober present te zijn, neem Luna mee voor de lol.Oh ja, dat is logisch dan!Elly* schreef:gefeliciteerd met het mooie resultaat.
Helaas zal ik niet op de clubmatch zijn, ik zou Rico dan te lang alleen moeten laten.
Ik wil je dan veel succes toewensen.
Nou, er is een complicatie opgetreden wat betreft de WCCN. Ik heb op tijd ingeschreven en betaald, maar de brief met inschrijving is blijkbaar op de dag van sluiting binnengekomen. En daarom hebben ze me geweigerdHet is ook wel heel toevallig dat het hetzelfde verhaal is bij de inschrijving van James zijn moeder... Vervolgens heb ik bezwaar aangetekend, maar krijg daar helaas 0,0 reactie op, dus dan houdt het op. Tsja, niet mijn idee van hoe je dingen netjes regelt...
Ja, heb even gezellig met Lieve staan pratenLynn85 schreef: Ik hoorde van Lieve dat ze jou gezien had![]()
Mja, dat verhaal van die weigering... Ik had't durven denken ja![]()
Dat zou blijkbaar niet de eerste keer zijn heb ik al gehoord. Wat een gedoe zeg! Er waren toch ook honden toegelaten die geen lid waren van de WCN?
Ik denk dat dat ook het probleem is*Charlotte schreef:Ja, heb even gezellig met Lieve staan pratenLynn85 schreef: Ik hoorde van Lieve dat ze jou gezien had![]()
Dat zou blijkbaar niet de eerste keer zijn heb ik al gehoord. Wat een gedoe zeg! Er waren toch ook honden toegelaten die geen lid waren van de WCN?![]()
Tsja, ik krijg een beetje heel erg het gevoel daar niet welkom te zijn met mijn Waggerland hond
James is gewoon leuk. corgi's zijn leukplutinda schreef:Leuk verslag. Ik vind James erg leuk voor een Corgi.
Waren jullie vorig jaar ook zwemmen bij het lauwersmeer?plutinda schreef:Een vriendin van mij fokt met Corgi's. Ze heeft er nu 5. Ik zie ze dus wel een stuk of 3 keer per week. En da's meer dan genoeg![]()
![]()
Ik zeg altijd knackworst op pootjes.![]()
Haha, daar heb ik nog mooie foto's van gemaakt. Ik herinner me ze weer. Dan zie je regelmatig de Corgi's van Jeannette als ik het goed heb. Zijn toch mooie hondjes!plutinda schreef:Ja, ik was met die valse golden retriever![]()
en zwarte labrador
En daar heeft Elly helemaal gelijk inElly* schreef:James is gewoon leuk. corgi's zijn leukplutinda schreef:Leuk verslag. Ik vind James erg leuk voor een Corgi.
Ja ik denk het ookLynn85 schreef:Ik denk dat dat ook het probleem is*Charlotte schreef:Ja, heb even gezellig met Lieve staan pratenLynn85 schreef: Ik hoorde van Lieve dat ze jou gezien had![]()
Dat zou blijkbaar niet de eerste keer zijn heb ik al gehoord. Wat een gedoe zeg! Er waren toch ook honden toegelaten die geen lid waren van de WCN?![]()
Tsja, ik krijg een beetje heel erg het gevoel daar niet welkom te zijn met mijn Waggerland hond![]()
Terwijl het toch ook een cardigan is he... Maar zo zijn er meerdere kennelnamen die ze liever niet zien.
plutinda schreef:Jazeker, die zie ik regelmatig. Zaterdag had ik de jongste telg om op te passen, want toen moest Jeannette NK Obedience lopen.
Vind ik heel niet erg om met zo'n knackworst pup rond te lopen.Barney kan er altijd heel leuk mee spelen...
Behalve met die bij Lauwersmeer dan.