We begonnen met een apport over water en daar ging het mis: Links van de brug was "Over water"en rechts van de brug "Uit water"
Toen Lieuwe overzwom werd er rechts van de brug geschoten. Toen Lieuwe op de andere oever klom besloot hij daarom naar rechts, naar het schot te gaan en hij ging zelfs over de brug weer het water in.....

Zoiets levert een 0 op...
Daarna was het apport uit water aan de beurt en dat ging vlot, behalve dat hij te snel weg ging. Ik kon hem wel stoppen,maar omdat hij vervolgens de eend te snel losliet kregen we een 7.
Het Markeerapport leverde een 6 op. Niet helemaal goed genoeg gemarkeerd, maar hij hield de lijn wel aan. En bij het terugkomen moest ik een extra commando geven.
Het verloren apport te land kreeg een 8.
Het aangelijnd en los volgen leverde een 6 op omdat hij aan de lijn echt slecht liep en los prima. Vooruitsturen en terugkomen was ook een 6, want ik moest drie keer roepen

Het houden van de aangewezen plaats leverde een 8 op, want hij ging zitten en kwam daarbij een beetje van zijn plek. (En dat ben ik niet van hem gewend)
Het kort apport was ook een 8.
Het weer was lekker, een enkel buitje gehad en ik ben nu bekaf. Om 5 uur 's ochtends opstaan ik niet mijn ding, dat is mij wel duidelijk.