We hadden dit jaar in tegenstelling tot vorig jaar zelfs een aardig programma.

Diego:

Billy boy:

Sil:

Troy:

Amy:

Ziva:

Bayou:

Pelle:

Pelle en zusje van Troy:

Mette(?):

Rhodin:

Overzichtsfoto's:

Poedel x Cathoula's:

Allemaal samen:

Moderator: moderatorteam
Ik vind ze ook erg leuk uitgepakt. Gelukkig zijn ze qua karakter ook fijn geworden. Minder waaks en wantrouwend dan de Catahoula, wel slim en leergierig. Die vijf samen, dat was echt een jolig clubje.bouvierpoedel schreef:Mooie honden ,maar ook hele leuke xsingen.
Ja, dat was echt super! Ik dacht dat hij naar een vreemde niet op zoek zou gaan, maar ze liet hem ruiken aan een koekje, liep weg en hij stond al strak van de adrenaline volgens mij.JML schreef:Zo te zien een geslaagde dag!
Leuk dat Rhodin een speur talentje is. Zag ook je andere post al.
Ik vind Sil ook prachtig! Enne, ze is nog op zoek naar een baasje.MARC_S schreef:Mooie honden, Sil is erg mooi.En die poedelkruisingen zijn echt fantastisch!
Volgens mij allemaal plukvachtjes.LongFields schreef:Leuke foto's hoor, mooie honden zitten ertussen.
Die poedelkruisingen zijn erg leuk, sommigen lijken me alleen wat lastige vachten te hebben. Ik ben benieuwd hoe die er over een jaar uit zullen zien.
Dat dacht ik ook al, en ze bleken inderdaad lastig te zijn.bouvierpoedel schreef:Volgens mij allemaal plukvachtjes.LongFields schreef:Leuke foto's hoor, mooie honden zitten ertussen.
Die poedelkruisingen zijn erg leuk, sommigen lijken me alleen wat lastige vachten te hebben. Ik ben benieuwd hoe die er over een jaar uit zullen zien.
.
Vooral de uiterst linkse vond ik mooi! En die andere met zijn grijze snoet, was als pup helemaal zwart!Inge O schreef:sil en mette vind ik prachtig en de kruisingen zijn leuk met die bemerking dat de twee links op de groepsfoto ronduit om op te vreten zijn![]()
![]()
.
HahaZoek stok! schreef:Doe mij die 'echten' maar hoor, ik ben blijkbaar de enige die de kruisingen echt lelijk vindtDiego is mooi.
Ik vind de kruisingen ook niet zo leukZoek stok! schreef:Doe mij die 'echten' maar hoor, ik ben blijkbaar de enige die de kruisingen echt lelijk vindtDiego is mooi.
Ik vind de echte Catahoula's ook mooier, haha. En qua karakter waren ze echt super. De Catahoula's waren bijna allemaal pittige types, de kruisingen waren heel gemoedelijk. Diego is inderdaad mooi, qua bouw was hij wel te wat te hoog voor het ras, een Catahoula hoort iets langer dan hoog te zijn namelijk.corason del perro schreef:Ik vind de kruisingen ook niet zo leukZoek stok! schreef:Doe mij die 'echten' maar hoor, ik ben blijkbaar de enige die de kruisingen echt lelijk vindtDiego is mooi.
en een aantal catahoula's prachtig waaronder diego, sil en mette. (maar had je wel gezien dat diego merle is
![]()
)