Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Debutantenwedstrijd 2 okt Harderwijk
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tollers
- Contacteer:
Debutantenwedstrijd 2 okt Harderwijk
Op zaterdag 2 oktober organiseert KC Noord-West Veluwe een wedstrijd voor debutanten. Niet-debutanten kunnen uitkomen in de open klasse. Voor deze wedstrijd heb je géén startlicentie nodig.
De wedstrijd zal plaats vinden op de Stille Wei in Harderwijk. De Stille Wei is een evenemententerrein dat direct grenst aan het Veluwe Meer en aan de binnenstad van Harderwijk. Tevens is er een uitlaatgebied. Het Dolfinarium ligt op steenworp afstand.
Vanwege dierendag is Harderwijk die dag omgetoverd in Dierenstad Harderwijk. Zo zijn er verspreid door de binnenstad demonstraties van o.a. flyball en de reddingshondenbrigade maar er rijden bijvoorbeeld ook ridders en jonkvrouwen te paard rond en staan er stands van dierenartsen en trimsalons waar men voor advies terecht kan.
Inschrijven voor de wedstrijd kan door je op te geven via het online-inschrijfformulier op de site http://www.kcnwv.nl" onclick="window.open(this.href);return false;. Het inschrijfformulier kun je vinden onder [informatie] - [nieuws]. Als je op de aankondiging klikt, verschijnt het inschrijfformulier. Er is een maximum van 100 combinaties dus vol = vol. inschrijving geschiedt op volgorde van binnenkomst betaling. De inschrijfkosten bedragen € 10,00. Dit dient overgemaakt te worden op ING (Postbank) 3792284 t.n.v. KC NW Veluwe te Ermelo.
Voor meer informatie kun je een e-mail sturen naar: kynologischesport@kcnwv.nl
De wedstrijd zal plaats vinden op de Stille Wei in Harderwijk. De Stille Wei is een evenemententerrein dat direct grenst aan het Veluwe Meer en aan de binnenstad van Harderwijk. Tevens is er een uitlaatgebied. Het Dolfinarium ligt op steenworp afstand.
Vanwege dierendag is Harderwijk die dag omgetoverd in Dierenstad Harderwijk. Zo zijn er verspreid door de binnenstad demonstraties van o.a. flyball en de reddingshondenbrigade maar er rijden bijvoorbeeld ook ridders en jonkvrouwen te paard rond en staan er stands van dierenartsen en trimsalons waar men voor advies terecht kan.
Inschrijven voor de wedstrijd kan door je op te geven via het online-inschrijfformulier op de site http://www.kcnwv.nl" onclick="window.open(this.href);return false;. Het inschrijfformulier kun je vinden onder [informatie] - [nieuws]. Als je op de aankondiging klikt, verschijnt het inschrijfformulier. Er is een maximum van 100 combinaties dus vol = vol. inschrijving geschiedt op volgorde van binnenkomst betaling. De inschrijfkosten bedragen € 10,00. Dit dient overgemaakt te worden op ING (Postbank) 3792284 t.n.v. KC NW Veluwe te Ermelo.
Voor meer informatie kun je een e-mail sturen naar: kynologischesport@kcnwv.nl
Groetjes,
Mariëtte
Ylva 24-10-2013
Sybèl 09-04-2016
Freya 12-10-2016
Mariëtte
Ylva 24-10-2013
Sybèl 09-04-2016
Freya 12-10-2016
-
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Australian Kelpie
- Contacteer:
Re: Debutantenwedstrijd 2 okt Harderwijk
Heej Mariette,Telgter Toller schreef:Op zaterdag 2 oktober organiseert KC Noord-West Veluwe een wedstrijd voor debutanten. Niet-debutanten kunnen uitkomen in de open klasse. Voor deze wedstrijd heb je géén startlicentie nodig.
Ik heb me ingeschreven voor de Open-klasse. Het is tenslotte in m'n 'achtertuin' en het is bij m'n oude cluppie. Altijd leuk om weer veel bekenden tegen te komen. Arianne (ken je vast ook nog wel) doet met haar nieuwe generatie mee aan de debutanten klasse.
tot dan!
groetjes
Claudia
groetjes
Claudia
Magali Lyma & Happytail Jody Mate for Life

Claudia
Magali Lyma & Happytail Jody Mate for Life

-
- Zeer actief
- Contacteer:
Hoi ClaudiaMcClauds schreef:Heej Mariette,Telgter Toller schreef:Op zaterdag 2 oktober organiseert KC Noord-West Veluwe een wedstrijd voor debutanten. Niet-debutanten kunnen uitkomen in de open klasse. Voor deze wedstrijd heb je géén startlicentie nodig.
Ik heb me ingeschreven voor de Open-klasse. Het is tenslotte in m'n 'achtertuin' en het is bij m'n oude cluppie. Altijd leuk om weer veel bekenden tegen te komen. Arianne (ken je vast ook nog wel) doet met haar nieuwe generatie mee aan de debutanten klasse.
tot dan!
groetjes
Claudia

Groetjes,
Mariëtte
Ylva 24-10-2013
Sybèl 09-04-2016
Freya 12-10-2016
Mariëtte
Ylva 24-10-2013
Sybèl 09-04-2016
Freya 12-10-2016
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Inmiddels weet ik dat zo'n 60 honden, waaronder 5 Tollers, zijn ingeschreven zijn voor deze wedstrijd. Ik loop met Ninouk i.p.bv. Gisée, want er is door te weinig inschrijvingen van oudjes helaas geen aparte veteranenklasse. Voor Gisée is 55 cm springen echt teveel gevraagd voor een heel parcours, dus mag Ninouk meedoen.
Inschrijven kan nog tot 24 september
Inschrijven kan nog tot 24 september
Groetjes,
Mariëtte
Ylva 24-10-2013
Sybèl 09-04-2016
Freya 12-10-2016
Mariëtte
Ylva 24-10-2013
Sybèl 09-04-2016
Freya 12-10-2016
- Riri
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Lhasa apso
Shetland sheepdog - Aantal honden: 2
- Contacteer:
Ik ga ook
m'n eerste wedstrijd met Noa.... spannend!!
M'n vader gaat met Kaya lopen, hopelijk word 't mooi weer

M'n vader gaat met Kaya lopen, hopelijk word 't mooi weer

Greetz Richelle
en pootje van Kaya en Noa

- Hutch
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever en Friese Stabij
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Ik heb Hutch ook ingeschreven voor de wedstrijd.
We staan in de open klasse.
Misschien dat het nu een keer goed gaat, nu er niets te verdienen is voor mij. De normale wedstrijden verpest ik aardig de laatste tijd
We staan in de open klasse.
Misschien dat het nu een keer goed gaat, nu er niets te verdienen is voor mij. De normale wedstrijden verpest ik aardig de laatste tijd
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ik durf dat nog niet echt aan met Nilo's blessure. Jammer, was leuk geweest met al die Tollers! 

- Lucia
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Ik ga kijken, maar weet iemand hoelaat het begint?
- Riri
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
kwart voor 10 parcours verkennen.... dus om 10u beginnen denk ik....
Greetz Richelle

-
- Zeer actief
- Contacteer:
willen jullie allemaal duimen voor wat beter weer dan de voorspellingen nu aangeven!!
Groetjes,
Mariëtte
Ylva 24-10-2013
Sybèl 09-04-2016
Freya 12-10-2016
Mariëtte
Ylva 24-10-2013
Sybèl 09-04-2016
Freya 12-10-2016
- Hutch
- Zeer actief
- Contacteer:
Je wordt op je wenken bediendTelgter Toller schreef:willen jullie allemaal duimen voor wat beter weer dan de voorspellingen nu aangeven!!

Deze gebruiken wij altijd voor het zeilen, werkt veel effectiever dan het normale weerbericht
http://www.windguru.cz/nl/index.php?sc=48282" onclick="window.open(this.href);return false;
En dan hebben we het morgen droog, op 0,3mm regen na rond 11 uur
- Hutch
- Zeer actief
- Contacteer:
Wij zijn weer terug uit Harderwijk. Was een erg gezellige dag met voor de open klasse mooie uitdagende parcoursen.
Met Hutch ging het erg goed. 1ste VP zijn we eerste geworden, 2de VP was een disk (ik was het parcours maar een heeeel klein beetje kwijt) en de jumping zijn we 3de geworden!!
Ben erg trots op Hucth die in de A niet vooruitkomt, maar op dit soort parcoursen het erg leuk vindt
Met Hutch ging het erg goed. 1ste VP zijn we eerste geworden, 2de VP was een disk (ik was het parcours maar een heeeel klein beetje kwijt) en de jumping zijn we 3de geworden!!
Ben erg trots op Hucth die in de A niet vooruitkomt, maar op dit soort parcoursen het erg leuk vindt
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Ook wij zijn weer thuis na een zeer geslaagde en gezellige dag. Tegen alle voorspellingen in, was het de hele dag droog en probeerde de zon er ook af en toe door te prikken.
Ninouk was bij het 1e VP 6e. Bij het 2e VP ging alles vlekkeloos en dat resulteerde in een 1e plaats. bij jumping was ik even het spoor bijster, waardoor Ninouk de fout in ging en daardoor werden we 12e.
Al met al ben ik zeer tevreden
Ninouk was bij het 1e VP 6e. Bij het 2e VP ging alles vlekkeloos en dat resulteerde in een 1e plaats. bij jumping was ik even het spoor bijster, waardoor Ninouk de fout in ging en daardoor werden we 12e.
Al met al ben ik zeer tevreden
Laatst gewijzigd door Telgter Toller op 02 okt 2010 20:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes,
Mariëtte
Ylva 24-10-2013
Sybèl 09-04-2016
Freya 12-10-2016
Mariëtte
Ylva 24-10-2013
Sybèl 09-04-2016
Freya 12-10-2016
- Riri
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Ik heb 't vandaag ook heel erg leuk gehad 
Noa was eerst niet vooruit te branden XD maar iedereen was heel geduldig en aardig
en 't ging elke ronde beter 
Helaas waren Kaya en Noa wel allebei 3 keer gedisk't, maar je leert er alleen maar van toch?
En 't weer was idd heerlijk!

Noa was eerst niet vooruit te branden XD maar iedereen was heel geduldig en aardig

Helaas waren Kaya en Noa wel allebei 3 keer gedisk't, maar je leert er alleen maar van toch?

En 't weer was idd heerlijk!
Greetz Richelle

- Hutch
- Zeer actief
- Contacteer:
Een aantal filmpjes van Hutch en Ninouk van gisteren
Hutch:
Vast parcours, 1ste plek
" onclick="window.open(this.href);return false;
Jumping, 3de plek. Ik weet dat ik op het einde nog een hele domme wissel maakte
Ninouk:
En de filmpjes van Ninouk
Jumping (sorry, even scheef kijken)
VP 1, 6de plek
VP 2, 1ste plek
Hutch:
Vast parcours, 1ste plek
Jumping, 3de plek. Ik weet dat ik op het einde nog een hele domme wissel maakte
Ninouk:
En de filmpjes van Ninouk
Jumping (sorry, even scheef kijken)
VP 1, 6de plek
VP 2, 1ste plek
- janine
- Zeer actief
Zie ik mezelf 2 keer voorbij komen op de filmpjes...
Maar op zich niet zo raar..Ik liep net voor jou en Ninouk...
Ik ben ook heel tevreden...Jeppe had duidelijk moeite met de band waardoor ze veel snelheid verloor...En natuurlijk zaten er wat schoonheidsfoutjes van mijn kant in..
Raakvlakken gingen gelukkig prima..Ook al was ze er heilig van overtuigd dat er voer lag..Dus daar bleef ze tijdens VP ook wat hangen...
Dus ik kan zeker terug kijken op een geslaagde dag waarin we stabiel hebben gelopen..2de VP, 2de Spel, 4de Jumping..

Maar op zich niet zo raar..Ik liep net voor jou en Ninouk...
Ik ben ook heel tevreden...Jeppe had duidelijk moeite met de band waardoor ze veel snelheid verloor...En natuurlijk zaten er wat schoonheidsfoutjes van mijn kant in..

Dus ik kan zeker terug kijken op een geslaagde dag waarin we stabiel hebben gelopen..2de VP, 2de Spel, 4de Jumping..

- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
En Janine, ga je binnenkort officieel starten? Volgens mij zijn jullie daar wel aan toe zo langzamerhand toch? 

- janine
- Zeer actief
Jeppe is er wel klaar voor ! Ik nog niet helemaal..LongFields schreef:En Janine, ga je binnenkort officieel starten? Volgens mij zijn jullie daar wel aan toe zo langzamerhand toch?